W
winnie
Vieras
Kirjoitan eka kertaa ja haluaisin saada jonkinlaista palautetta. Olemme perhe, johon kuuluvat minun muksu, minä ja uusi mieheni ja jokatoinen viikonloppu mieheni kaksi muksua. Olemme olleet yhdessä pari vuotta. Nyt ongelmaksi on tullut meidän nukkumisjärjestelyt. Kun mieheni lapset tulevat he ovat joskus halunneet nukkua isänsä vieressä. Toisinaan mies sanoo kyllä, toisinaan kieltää ja sanoo että haluaa nukkua minun kanssa. (vaikea nukkua kahden pyörijän välissä
) No nyt muksut tahtoo nukkua joka kerta isän vieressä ja aina käy. Ja itse ongelma tässä on se että iskä vain ilmoittaa minulle että jospa menisit nukkumaan toiseen huoneeseen. Minusta tuntuu että minut heitetään nykyään komeroon kun muksut meillä. Olen yrittänyt sanoa, miltä minusta tuntuu, mutta mieheni ei ymmärrä vaan päivittelee kuinka pieni maailmani on! Eli pitääkö minun olla tyytyminen siihen että kun hänen muksut tulee meille, menen automaattisesti toiseen huoneeseen nukkumaan? Onko kellään samanmoisia kokemuksia? Olenko todella niin ahdasmielinen kun mieheni puheista voin päätellä?