Kysymys watsappista (iphone)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miten selittyy jos hlö lähettänyt mulle viestin vaikka nyt 18.30, mutta on ollut paikalla viimeksi 17.00? Onko joku bugi vaan vainlöytyykö järjellistä selitystä?

Watsappia ilmeisesti voi käyttää selaimellakin? Itse en ole käyttänyt mutta kuullut olen. Päivittyykö näissä tapauksissa puhelimen sovellukseen nuo paikallaolotiedot kuinka?

Miten selittyy jos hlö lähettänyt mulle viestin vaikka nyt 18.30, mutta on ollut paikalla viimeksi 17.00? Onko joku bugi vaan vainlöytyykö järjellistä selitystä?

Watsappia ilmeisesti voi käyttää selaimellakin? Itse en ole käyttänyt mutta kuullut olen. Päivittyykö näissä tapauksissa puhelimen sovellukseen nuo paikallaolotiedot kuinka?
Mitä merkitystä noilla ajoilla on? Itselläni ei edes näy paikallaoloajat, ainoastaan niistä väkäsistä voi nähdä, että toimitettu/luettu ja kellonaika.

Eiköhän tuo joku bugi ole, itse huomasin tänään että tökkinyt aika paljon koko whatsapp..laitoin pojalle viestin niin näytti että hän luki sen, vaikka niitä väkäsiä oli vain 1 eli sen mukaan hän ei vielä olis ees saanut koko viestiä.

Mitä merkitystä noilla ajoilla on? Itselläni ei edes näy paikallaoloajat, ainoastaan niistä väkäsistä voi nähdä, että toimitettu/luettu ja kellonaika.

No tässä tapauksessa on merkitystä, en lähde erittelemään.
Onko kellää tietoa tosta jos käyttää watsappia mobiilin lisäksi myös tietokoneella...miten nuo paikkalaolotiedot päivittyävät ja miten ylipäätään tietokonesovellus toimii.

No tässä tapauksessa on merkitystä, en lähde erittelemään.
Onko kellää tietoa tosta jos käyttää watsappia mobiilin lisäksi myös tietokoneella...miten nuo paikkalaolotiedot päivittyävät ja miten ylipäätään tietokonesovellus toimii.
Ei oo tosta tietokoneella käytöstä mitään kokemusta.

Näkyyks muuten paikallaolona, jos ei avaa whatsappia vaan pelkästään vastaa pikkuruudussa toisen viestiin.

Yhteistyössä