J
juuri plussannut
Vieras
Millä viikoilla voi aikaisintaan mennä varhaisultraan? Ois niin kiva käydä ennen joulua että uskaltais kertoa perheelle..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos vastauksista. En varmaan sit ehdi sinne varhaisultraan ennen joulua. Vanhemmat arvaa kuitenkin jouluna jos en mitään juo..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllähän sä periaatteessa ehit koska nythän sulla on varmaan 4+ jotain ja jouluun kuitenki 3 viikkoa!?
Yksityiselle. Sano aikaa varatessasi, että haluat alkuraskauden ultraan. Kaikki eivät sitä osaa tehdä, ainakaan kunnolla, ja osalla ei ole edes ultraa. Näin ainakin täälläpäin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllähän sä periaatteessa ehit koska nythän sulla on varmaan 4+ jotain ja jouluun kuitenki 3 viikkoa!?
Joo mulla on nyt 4+1 eli totta, oikeastaan mä ehtisin vielä ennen joulua. Voisin ainakin kysyä.. Siis mihin mun oikein pitää soittaa? Yksityiselle lääkäriasemalle vai? Noloa tunnustaa mutta en tiedä mitään, kun tää on mun esikoinen..
Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos vastauksista. En varmaan sit ehdi sinne varhaisultraan ennen joulua. Vanhemmat arvaa kuitenkin jouluna jos en mitään juo..
Mä ostin alkoholitonta siideriä ja join sitä tai nikolai olut on alkoholitonta.. ainahan voit ottaa oman ja uuden maku uuteeden jota haluat kaikkien maistavan alkossakin myydään hyviä viinejä ja vielä alkoholittomia!! Ja ainahan voi käyttää valkoisia valheita keuhkoputken tulehdus ja antibiootti kuuri jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:Yksityiselle. Sano aikaa varatessasi, että haluat alkuraskauden ultraan. Kaikki eivät sitä osaa tehdä, ainakaan kunnolla, ja osalla ei ole edes ultraa. Näin ainakin täälläpäin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllähän sä periaatteessa ehit koska nythän sulla on varmaan 4+ jotain ja jouluun kuitenki 3 viikkoa!?
Joo mulla on nyt 4+1 eli totta, oikeastaan mä ehtisin vielä ennen joulua. Voisin ainakin kysyä.. Siis mihin mun oikein pitää soittaa? Yksityiselle lääkäriasemalle vai? Noloa tunnustaa mutta en tiedä mitään, kun tää on mun esikoinen..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo yksityiselle. Kunta tarjoaa sitten myöhemmän niskapoimun ja/tai rakenneultran. Itse kävin varhaisultrassa ennen kun neuvolaan varasin aikaa. Se alkuraskauden uä ei pitäis olla niin kallis kun nuo myöhemmät yksityisesti. Ja onhan se kiva kun saa varmuuden että siellä tosissaan sykkii pieni sydän.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:Juu yksityiselle pitää mennä. Mulla näkyi ekassa 6+3 "papu" jolla oli syke :heart: toisessa raskaudessa n.rv 5. Näkyi sikiö pussi, muttei sykettä... tosin raskaus paljastui vasta tuossa ultrassakaikki oli kuitenkin ihan hyvin, ultraus ajankohta vaan liian aikaisin.
Eli ei ehkä kannata mennä turhan aikaisin ultraan, ettei tule hätä siitä onko kaikki kunnossa jos sykettä ei vielä näy =) ja onnittelut :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:älä pelästy sitä että alkuraskauden ultra tehdään emättimen kautta eikä vatsan päältä. mutta ei ole kivulias toimenpide. ja onnea plussasta!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:älä pelästy sitä että alkuraskauden ultra tehdään emättimen kautta eikä vatsan päältä. mutta ei ole kivulias toimenpide. ja onnea plussasta!