Varhaisultrasta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ultra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ultra

Vieras
Haudi!

Oisko täällä jotain, jolla parempi muisti?

Oon menossa varhaisultraan ja muistelen tässä, että saiko veskissä käydä sitä ennen vai pitikö olla pissaamatta jonkun aikaa?
 
Ok, kiitos! Mulla viikkoja ehkä n. 9 ja meen yksityiselle ja luulisin että alakautta tekevät. Ainakin viimeksi teki niin. Mäpä taidan ihan soittaa sinne... Kiitti!
 

Yhteistyössä