Kysymys varhaisultrasta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuri plussannut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Syke näkyy aikaisintaan 6+ viikolla. Jos vaan maltat niin mielummin vielä vasta viikon päästä siitä niin ainakin saa varmuuden että ei oo tuulimuna tms. Itse kävin muistaakseni 6+3.
Onnea plussasta! Ihana joululahja.:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vastauksista. En varmaan sit ehdi sinne varhaisultraan ennen joulua. Vanhemmat arvaa kuitenkin jouluna jos en mitään juo..

Mä ostin alkoholitonta siideriä ja join sitä tai nikolai olut on alkoholitonta.. ainahan voit ottaa oman ja uuden maku uuteeden jota haluat kaikkien maistavan alkossakin myydään hyviä viinejä ja vielä alkoholittomia!! Ja ainahan voi käyttää valkoisia valheita keuhkoputken tulehdus ja antibiootti kuuri jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllähän sä periaatteessa ehit koska nythän sulla on varmaan 4+ jotain ja jouluun kuitenki 3 viikkoa!?

Joo mulla on nyt 4+1 eli totta, oikeastaan mä ehtisin vielä ennen joulua. Voisin ainakin kysyä.. Siis mihin mun oikein pitää soittaa? Yksityiselle lääkäriasemalle vai? Noloa tunnustaa mutta en tiedä mitään, kun tää on mun esikoinen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllähän sä periaatteessa ehit koska nythän sulla on varmaan 4+ jotain ja jouluun kuitenki 3 viikkoa!?

Joo mulla on nyt 4+1 eli totta, oikeastaan mä ehtisin vielä ennen joulua. Voisin ainakin kysyä.. Siis mihin mun oikein pitää soittaa? Yksityiselle lääkäriasemalle vai? Noloa tunnustaa mutta en tiedä mitään, kun tää on mun esikoinen..
Yksityiselle. Sano aikaa varatessasi, että haluat alkuraskauden ultraan. Kaikki eivät sitä osaa tehdä, ainakaan kunnolla, ja osalla ei ole edes ultraa. Näin ainakin täälläpäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vastauksista. En varmaan sit ehdi sinne varhaisultraan ennen joulua. Vanhemmat arvaa kuitenkin jouluna jos en mitään juo..

Mä ostin alkoholitonta siideriä ja join sitä tai nikolai olut on alkoholitonta.. ainahan voit ottaa oman ja uuden maku uuteeden jota haluat kaikkien maistavan alkossakin myydään hyviä viinejä ja vielä alkoholittomia!! Ja ainahan voi käyttää valkoisia valheita keuhkoputken tulehdus ja antibiootti kuuri jne.

Ai niin toi antibioottikuuri on kyllä aika hyvä kun miettii kaikkia tulevia pikkujoulujakin.. :)
 
Joo yksityiselle. Kunta tarjoaa sitten myöhemmän niskapoimun ja/tai rakenneultran. Itse kävin varhaisultrassa ennen kun neuvolaan varasin aikaa. Se alkuraskauden uä ei pitäis olla niin kallis kun nuo myöhemmät yksityisesti. Ja onhan se kiva kun saa varmuuden että siellä tosissaan sykkii pieni sydän.:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllähän sä periaatteessa ehit koska nythän sulla on varmaan 4+ jotain ja jouluun kuitenki 3 viikkoa!?

Joo mulla on nyt 4+1 eli totta, oikeastaan mä ehtisin vielä ennen joulua. Voisin ainakin kysyä.. Siis mihin mun oikein pitää soittaa? Yksityiselle lääkäriasemalle vai? Noloa tunnustaa mutta en tiedä mitään, kun tää on mun esikoinen..
Yksityiselle. Sano aikaa varatessasi, että haluat alkuraskauden ultraan. Kaikki eivät sitä osaa tehdä, ainakaan kunnolla, ja osalla ei ole edes ultraa. Näin ainakin täälläpäin.

Kiitos vastauksesta. Soitan sinne ja katson mitä ne mulle sanoo. Asun keskisuuressa kaupungissa ja täällä on ainakin kaksi yksityistä lääkäriasemaa, varmaan pääsisin jompaan kumpaan..
 
Juu yksityiselle pitää mennä. Mulla näkyi ekassa 6+3 "papu" jolla oli syke :heart: toisessa raskaudessa n.rv 5. Näkyi sikiö pussi, muttei sykettä... tosin raskaus paljastui vasta tuossa ultrassa :whistle: kaikki oli kuitenkin ihan hyvin, ultraus ajankohta vaan liian aikaisin.

Eli ei ehkä kannata mennä turhan aikaisin ultraan, ettei tule hätä siitä onko kaikki kunnossa jos sykettä ei vielä näy =) ja onnittelut :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo yksityiselle. Kunta tarjoaa sitten myöhemmän niskapoimun ja/tai rakenneultran. Itse kävin varhaisultrassa ennen kun neuvolaan varasin aikaa. Se alkuraskauden uä ei pitäis olla niin kallis kun nuo myöhemmät yksityisesti. Ja onhan se kiva kun saa varmuuden että siellä tosissaan sykkii pieni sydän.:)

Juu se oli niin ihana joululahja.. :) Hassua kun huomaa ettei oikeesti tiedä mistään mitään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
Juu yksityiselle pitää mennä. Mulla näkyi ekassa 6+3 "papu" jolla oli syke :heart: toisessa raskaudessa n.rv 5. Näkyi sikiö pussi, muttei sykettä... tosin raskaus paljastui vasta tuossa ultrassa :whistle: kaikki oli kuitenkin ihan hyvin, ultraus ajankohta vaan liian aikaisin.

Eli ei ehkä kannata mennä turhan aikaisin ultraan, ettei tule hätä siitä onko kaikki kunnossa jos sykettä ei vielä näy =) ja onnittelut :flower:

Joo se on just se mitä pelkään että sitten murehdin turhia.. Onhan se totta että vaikka vanhemmille kerrottaisiinkin jo jouluna ja jotain olisikin vialla, niin saisipa sitten jakaa surutkin..
 

Yhteistyössä