V
viekkukaikku
Vieras
Kun terveysasemalle voi viedä reseptin uusittavaksi, niin mitä sitten kun reseptissä olevat kolme uusimismerkintää on käytetty?Tarkoittaako se automaattisesti että tarvitsee lääkärille ajan ennenkuin saa reseptin taas käyttökuntoon, vai voivatko kirjoittaa uuden ilman käyntiä lääkärissä? Ja kyse siis migreenilääkkeestä ja ehkäisypillereistä, ei mistään sen kummemmasta.