kysymys laihduttamisesta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ziki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

ziki

Vieras
elikkä oon tässä koittanu pudotella raskauskiloja joita jäi 12 kiloa :( tähän mennessä oon saanu 7kg pudotettua, mut nyt on alkanu ihmeellisesti nousemaan paino?!?!?! :o no siis ei paljoa, kilon verran, mut ei periaatteessa pitäis olla edes mahdollista! Teen päivittäin tunnin vaunulenkin ja kaloreitaki menee vain alle 1000 (tiedän että todella vähän, mutta nää läskit istuu kyllä nii tiukassa et ei muu auta) välillä joku 1200.. ahdistaa ihan tosi kovin et mikä ihme nyt tullu ku tosi kivasti tähä mennessä noin puol kiloo viikossa lähteny :( pillerit tosin alotin noin 2 viikkoa sitten, mut ei toi merkki kyllä ennen oo minua lihottanu?! :O elämäni ahistavin ongelma!!! :(

Syöt liian vähän ja keho on mennyt säästöliekille. Luulee että on nälänhätä tullut, eikä "uskalla" enää kuluttaa rasvaa.. Syö 2 lämmintä ruokaa päivässä + jatka liikuntaa. aloita vaikka jumppa tai uinti, niin kyllä lähtee. Mehu ja maidonjuonti pois, juot vain vettä/teetä/kahvia.

sitähän mie pelkäsinki et säästöliekille menny.. :/ vettä koitan juoda kyllä päivittäin monta litraa :D jotenki kauheesti pelottaa käydä syömää enemmän jos se paino käy nousemaa :(

voihan säästöliekki sentään..
kroppa saattaa hidatsaa painonpudotusta muttei se putoaminen siihen lopu.
siinähän se ratkaisu oiskin..kaikki nälkäkuolemat loppuis kehitysmaissa,kiitos säästöliekin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voihan säästöliekki sentään..
kroppa saattaa hidatsaa painonpudotusta muttei se putoaminen siihen lopu.
siinähän se ratkaisu oiskin..kaikki nälkäkuolemat loppuis kehitysmaissa,kiitos säästöliekin.

Se on eri asia. Ne eivät ole koskaan saaneet ruokaa kunnolla joten toki kroppa on siihen tottunut.
Täällä jos on ennen syönyt reilusti, tottakai kroppa on tottunut siihen eikä voi muuttua toimimaan ilman ravintoa.

Yhteistyössä