Mä olen kieltämättä miettinyt ihan samaaAlkuperäinen kirjoittaja Narkissos vai epävarma?:Aika tiukka kommentti edellisellä, mutta oikeesti, etkö saa mistään muualta ulkonäöstäsi palautetta kuin täältä?
No mutta. Mistä sitä pitäisi saada? En minä ainakaan saa mistään palautetta ulkonäöstäni, paitsi täältä olen saanut. Onko se jotenkin surullista kenties? En minä tiedä. Ehkä en vaan ole niin kaunis, että minua muualla kukaan kommentoisi mitenkään, ainakaan hyvällä.Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Mä olen kieltämättä miettinyt ihan samaaAlkuperäinen kirjoittaja Narkissos vai epävarma?:Aika tiukka kommentti edellisellä, mutta oikeesti, etkö saa mistään muualta ulkonäöstäsi palautetta kuin täältä?
En mene muualle ksylemään.Alkuperäinen kirjoittaja dfsdffsdsdf:MENE MUUALLE KSYLEMÄÄN NIITÄ KUVA-MIELIPITEITÄ. jonnekin kuvapalstalle.
Mun mielestä jotenkin joo :/ Ehkei se oikeesti oo, ehkä mä oon vaan herkkänäAlkuperäinen kirjoittaja Minna:No mutta. Mistä sitä pitäisi saada? En minä ainakaan saa mistään palautetta ulkonäöstäni, paitsi täältä olen saanut. Onko se jotenkin surullista kenties? En minä tiedä. Ehkä en vaan ole niin kaunis, että minua muualla kukaan kommentoisi mitenkään, ainakaan hyvällä.Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Mä olen kieltämättä miettinyt ihan samaaAlkuperäinen kirjoittaja Narkissos vai epävarma?:Aika tiukka kommentti edellisellä, mutta oikeesti, etkö saa mistään muualta ulkonäöstäsi palautetta kuin täältä?
No mistä sä esimerkiksi saa palautetta ulkonäöstäsi?Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Mun mielestä jotenkin joo :/ Ehkei se oikeesti oo, ehkä mä oon vaan herkkänä
Kyse oli lesboudesta, ei ulkonäöstä. Ja ainoa jolta saan palautetta on mieheni, eikä hän osaa muuta kuin kehua!Alkuperäinen kirjoittaja Narkissos vai epävarma?:Aika tiukka kommentti edellisellä, mutta oikeesti, etkö saa mistään muualta ulkonäöstäsi palautetta kuin täältä?
näin minäkin aattelin...anteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Ei se, mutta että onpa hirvee!
Kyllä mun kaverit kommentoi, sukulaiset sitäkin tiuhemmin. Hyvällä ja pahalla. Pahalla esim. isoäitini, joka ei aina ymmärrä esim. tukkatyyliä tai jotain kenkiäAlkuperäinen kirjoittaja Minna:No mistä sä esimerkiksi saa palautetta ulkonäöstäsi?Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Mun mielestä jotenkin joo :/ Ehkei se oikeesti oo, ehkä mä oon vaan herkkänä
Mä yritän nyt vaan hahmottaa. Ei mun kaverit kommentoi mun ulkonäköä, eikä vieraatkaan ja jos kommentoivat niin eivät hyvällä. Puoliso kommentoi toki, mut ei sitä lasketa
I do. Tai no en oikeesti välitä, kunhan huvikseni heitin kysymyksen!Alkuperäinen kirjoittaja Salla:Who cares?