Kysymys huutonetin myyjästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jou"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jou"

Vieras
Mikä on mielestänne kohtuullinen aika, jonka sisällä huutismyyjän pitäis vastata? Siis kun huusin yhden jutun itselleni, ja laitoin myyjälle s-postia jossa kysyin tilinumeroa. Niin vastausta ei ole kuulunut vaikka laitoin viestin 5 päivää sitten. Itse pyrin vastaamaan vuorokauden sisällä kun myymäni kohde sulkeutuu.

Ei oo tilinumeroa vakioviestissä?

Mun periaatteena on se, että odotan viikon ajan ostajan yhteydenottoa tai myyjän vastausta sähköpostiini. Sitten katson kaupan peruuntuneeksi.

[QUOTE="jou";26774642]Mikä on mielestänne kohtuullinen aika, jonka sisällä huutismyyjän pitäis vastata? Siis kun huusin yhden jutun itselleni, ja laitoin myyjälle s-postia jossa kysyin tilinumeroa. Niin vastausta ei ole kuulunut vaikka laitoin viestin 5 päivää sitten. Itse pyrin vastaamaan vuorokauden sisällä kun myymäni kohde sulkeutuu.[/QUOTE]

voisit soittaa?

yleensä samana päivänä tai seuraava viimeistään, mut nyt kun on kesä ja ihmiset mökillä, saattaa venyä

[QUOTE="jep";26774763]Mun mielestä kesällä pitää ymmärtää, ettei joku päivystä netissä...[/QUOTE]

NSI!

päivää, HEI HALOO!!

mÄ EN Ylipäätään ymmärrä näitä kiristäjiä, jotka uhkailee ilmoituksessaan; RAHAT TILILLE KAHDESSA PÄIVÄSSÄ TAI KAUPPA PERUUNTUU! Vittu jos sitä kämästä rättiä on säilyttänyt vaatekaapissaan 6 vuotta ei kai se maailmaa kaada jos joku maksaa viikon myöhemmin kuin kohde on sulkeutunut...Tai päinvastoin ostettaessa.

Huiskivatko nämä pianpian hoputtajat omassa elämässäänkin, että kaikki heti mulle tänne nyt. Kenen maailma kaatuu viikkoon esmees? Kovin monen näköjään kun noita huutiksen palautteitakin lukee.

Itse myyjänä odotan viikon (minulla on käytössä vakioviesti ), ellei ostajasta kuulu mitään, laitan muistutusviestin, taas viikon odotus ja sen jälkeen automaattinen nega ja kohde uudelleen myyntiin. Hyvin vähän tullut annettua negaa, takanai on jo lähes 7000 kauppaa. Uskon sen johtuvan joustavuudestani. Toiset mielellään huutaa ja maksavatkyllä vaikkakin viiveellä. Minä odotan ihan mieluusti kun varmasti tiedän saavani rahani vaikka viikonkin päästä. Usein näille hätähousuille jää vaatteet käsiin kun pitää meuhkata ja räyhätä muutaman päivän takia.

[QUOTE="jep";26774763]Mun mielestä kesällä pitää ymmärtää, ettei joku päivystä netissä...[/QUOTE]

Mun mielestä ei tartte. Jos on sen tavaransa saanut myyntiin asti laitettua, tietää varmasti millon alkaa huuto loppumaan ja osaa olla kyllä koneen ääressä niihin aikoihin. Jos ei onnistu, niin on varmaan parempi olla myymättä siellä huutiksessa mitään.

[QUOTE="vieras";26774849]NSI!

päivää, HEI HALOO!!

mÄ EN Ylipäätään ymmärrä näitä kiristäjiä, jotka uhkailee ilmoituksessaan; RAHAT TILILLE KAHDESSA PÄIVÄSSÄ TAI KAUPPA PERUUNTUU! Vittu jos sitä kämästä rättiä on säilyttänyt vaatekaapissaan 6 vuotta ei kai se maailmaa kaada jos joku maksaa viikon myöhemmin kuin kohde on sulkeutunut...Tai päinvastoin ostettaessa.

Huiskivatko nämä pianpian hoputtajat omassa elämässäänkin, että kaikki heti mulle tänne nyt. Kenen maailma kaatuu viikkoon esmees? Kovin monen näköjään kun noita huutiksen palautteitakin lukee.

Itse myyjänä odotan viikon (minulla on käytössä vakioviesti ), ellei ostajasta kuulu mitään, laitan muistutusviestin, taas viikon odotus ja sen jälkeen automaattinen nega ja kohde uudelleen myyntiin. Hyvin vähän tullut annettua negaa, takanai on jo lähes 7000 kauppaa. Uskon sen johtuvan joustavuudestani. Toiset mielellään huutaa ja maksavatkyllä vaikkakin viiveellä. Minä odotan ihan mieluusti kun varmasti tiedän saavani rahani vaikka viikonkin päästä. Usein näille hätähousuille jää vaatteet käsiin kun pitää meuhkata ja räyhätä muutaman päivän takia.[/QUOTE]

Niin totta!

Mun mielestä ei tartte. Jos on sen tavaransa saanut myyntiin asti laitettua, tietää varmasti millon alkaa huuto loppumaan ja osaa olla kyllä koneen ääressä niihin aikoihin. Jos ei onnistu, niin on varmaan parempi olla myymättä siellä huutiksessa mitään.

Ei mulla ainakaan ole hajuakaan koska mikäkin loppuu kun myynnissä on monta juttua ja automaattiuusinta.. Toki mä luen postit lomallakin ja reagoin, mutta kaikki ei ja se on mulle ok.

Mutta pitää ottaa myös se huomioon, että kaikkea voi tapahtua. Mulla on huutiksessa myynnissä tavaraa, Jouduinkin yllättäen kuusi viikkoa liian aikaisin synnyttämään (sektio) ja olin viikon sairaalassa. Unohdin huutiskohteeni kokonaan, jotka olivat sulkeutuneet jo ekana sairaalassaolopäivänä. Fiksu ostaja laittoi tekstiviestiä muutaman päivän päästä ja saimme kaupat sovituksi. Hän malttoi odottaa kotiutumistani ja minä lähetin sitten huudot ensitilassa.

Että tekstiviestiä/soittoa suosittelisin.

Yhteistyössä