M
mustikkatassu harmaa
Vieras
\
oikeassa olet =) en minä sinänsä tätä halunnut yleistää, mut taisi näin käydä kuitenkin :ashamed: tosin minulla on myös paljon positiivisia ajatuksiakin romaneista, että ei sen puoleen =)
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 14:53 gipsy kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 14:48 mustikkatassu harmaa kirjoitti:minkäs takia teillä on tapana nostaa tililtänne rahat, jotka eivät teille kuulu ja valehdella oikeudessa että minun äiti pisti kele hamerahaa tilille??
sitten kun on oikeudenkäynti, teitä ei löydy edes kiven alta ja selviää et oho täähän onkin etsintäkuulutettu jos jonkinlaisesta rikoksesta???
tuomion saatte ja korvaukset jää maksamatta!! todella ihanteellista väkeä olette![]()
kuten myös samamoisia tilanteita löytyy valtaväestöstäkin, harvasi olen muuten kuullut että romani olisi pedofiili, jota valtaväestöstä kylläkin löytyy, ei kannata puhua monikossa, sillä itsekin tiedät että maailma on pullollaan erin moisia ihmisä ja kaikki ovat yksilöitä sukupuolee tai rotuun tai kulttuuriin katsomatta
oikeassa olet =) en minä sinänsä tätä halunnut yleistää, mut taisi näin käydä kuitenkin :ashamed: tosin minulla on myös paljon positiivisia ajatuksiakin romaneista, että ei sen puoleen =)