Olen 22v työtön nuori nainen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen siis aika pitkälle pötkinyt kun olen 21v äiti(2kk), töissä 3vuotta(2 eri+kuvauskeikkoja), lukio käyty ja haen ammattikorkeaan ensi syksynä. :D

Mihin olet käyttänyt aikasi? :o

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Olen siis aika pitkälle pötkinyt kun olen 21v äiti(2kk), töissä 3vuotta(2 eri+kuvauskeikkoja), lukio käyty ja haen ammattikorkeaan ensi syksynä. :D

Mihin olet käyttänyt aikasi? :o

Ratkaisevin kysymys on itseasiassa, onko ollut tyytyväinen ja onnellinen elämäänsä. Ei se mitä on saavuttanut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en ole päässyt kouluihin huonon keskiarvoni vuoksi, ja olen hakenyt myös peruutuspaikoilta. töissä olen ollut 2x peruskoulun jälkeen, n1kk mittaisia jaksoja.

No minulla oli keskiarvo 6 ja silti olen käynyt lukion jossa keskiarvo sitten hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja maam:
Missä sun kunnianhimo on?

Ei minullakaan ole kunnianhimoa. Silti olen ajautunut tilanteeseen, jossa minulla on kolme lasta, ylempi korkeakoulututkinto ja työpaikka. Tavoitteeni elämässä on pysyä onnellisena ja siten että en kadu elämääni. Eli pyrin toteuttamaan itseäni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Vaikutat kyllä yksinkertaiselta, jotenkin raukalta. Teet lapsen kun et muuta keksi. Mitäs sitten kun se syntyy, sun pitäisi osata/jaksaa häntä hoitaa. Jotenkin tulee sellainen kuva susta, ettet tiedä mihin olet ryhtynyt ja olet ihan hukassa.

Toivottavasti sulla on tukiverkkoa ympärilläsi.

En ole raukka, olen selvinnyt erittäin vaikeista asioista elämässäni. lapsen tekeminen ei liity mitenkään tekemisen puutteeseen. miksen osaisi/jaksaisi hoitaa lasta? koulutusko kertoo lapsenhoito taidoista? tiedän mihin olen ryhtynyt, enkä koe olevani hukassa. tukiverkko löytyy kyllä.

Yhteistyössä