I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Miun normipaino on 46kg ja pituus 163, mut kierukan myötä paino nousi 51kiloon. miten saan painon pysymään tässä 51:ssä muuten kuin mässäämällä herkuilla? jos jätän herkut pois, ni kilotkin lähtee.
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Miun normipaino on 46kg ja pituus 163, mut kierukan myötä paino nousi 51kiloon. miten saan painon pysymään tässä 51:ssä muuten kuin mässäämällä herkuilla? jos jätän herkut pois, ni kilotkin lähtee.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:ai salilla joudut käymään että pysyt mitoissa![]()
minä syödä mässytän ja paino ei nouse sitten millään, ainut liikunta mitä harrastan on hyötyliikunta
Alkuperäinen kirjoittaja Ap vastaa:Painonnostotreeni on hyvä tapa vähentää läskiä mutta kasvattaa lihaksia!
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Mä koen muuten itseni normaalipainoiseksi koossa 168cm/58kg...
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Miun normipaino on 46kg ja pituus 163, mut kierukan myötä paino nousi 51kiloon. miten saan painon pysymään tässä 51:ssä muuten kuin mässäämällä herkuilla? jos jätän herkut pois, ni kilotkin lähtee.
syöt enemmän tavallista ruokaa tai treenaat lihaksia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Miun normipaino on 46kg ja pituus 163, mut kierukan myötä paino nousi 51kiloon. miten saan painon pysymään tässä 51:ssä muuten kuin mässäämällä herkuilla? jos jätän herkut pois, ni kilotkin lähtee.
Miksi ihmeessä haluaisit jättää herkut pois? Itse olen 173cm ja 72kg ja herkuttelen päivittäin. Tosin rajoitan tuota herkuttelua jonkin verran.
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Miun normipaino on 46kg ja pituus 163, mut kierukan myötä paino nousi 51kiloon. miten saan painon pysymään tässä 51:ssä muuten kuin mässäämällä herkuilla? jos jätän herkut pois, ni kilotkin lähtee.
ku mie kuntoilen 6päivänä viikossa, eli lumiseen aikaan ajelen koirien kanssa ja lumettomaan aikaan juoksen ja pyöräilen... mie en enää varman tän enempää tavallista ruokaa voi syödäkään, ku nyt jo syön paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Miun normipaino on 46kg ja pituus 163, mut kierukan myötä paino nousi 51kiloon. miten saan painon pysymään tässä 51:ssä muuten kuin mässäämällä herkuilla? jos jätän herkut pois, ni kilotkin lähtee.
Miksi ihmeessä haluaisit jättää herkut pois? Itse olen 173cm ja 72kg ja herkuttelen päivittäin. Tosin rajoitan tuota herkuttelua jonkin verran.
Herkuttelu tekee sen, et reidet on selluliitissa, maha ja lantio on löllöä jne...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Miun normipaino on 46kg ja pituus 163, mut kierukan myötä paino nousi 51kiloon. miten saan painon pysymään tässä 51:ssä muuten kuin mässäämällä herkuilla? jos jätän herkut pois, ni kilotkin lähtee.
ku mie kuntoilen 6päivänä viikossa, eli lumiseen aikaan ajelen koirien kanssa ja lumettomaan aikaan juoksen ja pyöräilen... mie en enää varman tän enempää tavallista ruokaa voi syödäkään, ku nyt jo syön paljon.
Jos liikkuu, niin silloin pitää syödä paljon. Ja ehkä syöt liian kevyttä ruokaa. Siis ihan ruokaa, ei mitään höttömunkkeja yms.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Miun normipaino on 46kg ja pituus 163, mut kierukan myötä paino nousi 51kiloon. miten saan painon pysymään tässä 51:ssä muuten kuin mässäämällä herkuilla? jos jätän herkut pois, ni kilotkin lähtee.
Herkuttelu tekee sen, et reidet on selluliitissa, maha ja lantio on löllöä jne...
Ei tuo minulle ole tullut, kunhan painoa ei tuu liikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Miun normipaino on 46kg ja pituus 163, mut kierukan myötä paino nousi 51kiloon. miten saan painon pysymään tässä 51:ssä muuten kuin mässäämällä herkuilla? jos jätän herkut pois, ni kilotkin lähtee.
Jos liikkuu, niin silloin pitää syödä paljon. Ja ehkä syöt liian kevyttä ruokaa. Siis ihan ruokaa, ei mitään höttömunkkeja yms.
ruokaa syön ja joka päivä tehdään miehen kanssa kunnon ruokaa, jota myös lapsi syö. Mutta viikonloppuisin varsinkin tulee sit iltaisin vedettyä sipsejä, hamppareita ym. ym. herkkua
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Miun normipaino on 46kg ja pituus 163, mut kierukan myötä paino nousi 51kiloon. miten saan painon pysymään tässä 51:ssä muuten kuin mässäämällä herkuilla? jos jätän herkut pois, ni kilotkin lähtee.
ruokaa syön ja joka päivä tehdään miehen kanssa kunnon ruokaa, jota myös lapsi syö. Mutta viikonloppuisin varsinkin tulee sit iltaisin vedettyä sipsejä, hamppareita ym. ym. herkkua
Jos saat tarpeeksi proteiinia, niin sitten sinun pitäisi treenata lihaksia. Tuo nykyinen kun on aerobista joka ei massaa lisää.