Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulikki:Alkuperäinen kirjoittaja Jasmin:Onko päätön susta sexy?
MIKSI KAIKKI TYKKÄÄ PÄÄTTÖMÄSTÄ ONKO SILLÄ ISO PENIS?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai sosiaalinen lahjakkuus/tunneäly toissijaisia? Pah. Normiälyllä pärjää, sosiaaliset taidot merkitsee elämässä/arjessa eniten. Minusta älykkyys on vähän kuin kaunis ulkonäkö: asia, mikä on peritty, eli ei omaa ansiota.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Elämässä/ihmisten kanssa pärjäämisessä kyllä sosiaalinen älykkyys/tunneäly merkitsee enemmän kuin "muu älykkyys". Ihminen pärjää ihan hyvin, jos omaa keskivertoälyn, mutta hyvin älykkään ja sosiaalisesti lahjattoman voi olla hyvin vaikea sopeutua yhteiskuntaan.
Alkuperäinen kirjoittaja just:Mikä Päättömässä kinnostaa kaikkia?!
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Elämässä/ihmisten kanssa pärjäämisessä kyllä sosiaalinen älykkyys/tunneäly merkitsee enemmän kuin "muu älykkyys". Ihminen pärjää ihan hyvin, jos omaa keskivertoälyn, mutta hyvin älykkään ja sosiaalisesti lahjattoman voi olla hyvin vaikea sopeutua yhteiskuntaan.
Juurikin niin. Minulla tosin ei ole mitään lahjatonta sosiaalisen älynkään kanssaSiis siinä suhteessa, että siitä olisi mitään haittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai sosiaalinen lahjakkuus/tunneäly toissijaisia? Pah. Normiälyllä pärjää, sosiaaliset taidot merkitsee elämässä/arjessa eniten. Minusta älykkyys on vähän kuin kaunis ulkonäkö: asia, mikä on peritty, eli ei omaa ansiota.
Ilmeisesti olen poikkeus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai sosiaalinen lahjakkuus/tunneäly toissijaisia? Pah. Normiälyllä pärjää, sosiaaliset taidot merkitsee elämässä/arjessa eniten. Minusta älykkyys on vähän kuin kaunis ulkonäkö: asia, mikä on peritty, eli ei omaa ansiota.
? En ymmärtänyt. Peritty ominaisuushan se pääosin on.
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai sosiaalinen lahjakkuus/tunneäly toissijaisia? Pah. Normiälyllä pärjää, sosiaaliset taidot merkitsee elämässä/arjessa eniten. Minusta älykkyys on vähän kuin kaunis ulkonäkö: asia, mikä on peritty, eli ei omaa ansiota.
Kyllä minä olen ihan itse tehnyt työn tässä saralla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai sosiaalinen lahjakkuus/tunneäly toissijaisia? Pah. Normiälyllä pärjää, sosiaaliset taidot merkitsee elämässä/arjessa eniten. Minusta älykkyys on vähän kuin kaunis ulkonäkö: asia, mikä on peritty, eli ei omaa ansiota.
Kyllä minä olen ihan itse tehnyt työn tässä saralla![]()
Eli väität, että kuka tahansa voi kehkeytyä huippuälykkääksi? Ei tarvita perittyjä ominaisuuksia?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:älykkyys on mun mielestä tota sosiaalista, muu on osaamista ..
Alkuperäinen kirjoittaja tanya:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:älykkyys on mun mielestä tota sosiaalista, muu on osaamista ..
siulla on aina niin viisaita mielipiteitä... <3 <3 <3
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja tanya:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:älykkyys on mun mielestä tota sosiaalista, muu on osaamista ..
siulla on aina niin viisaita mielipiteitä... <3 <3 <3
en ole ennen kuullukkaan, tällä palstalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmin:Päätön on ihana!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan niinkun mä olisin jaossa niinkun liha tiskissä, ei kuulkaas onnistu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica:Hei, Jasmin my friend... Mä haluisin menettää neitsyyteni Päättömälle.![]()