Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yhtä ruma kun venalaiset miehet yleensa?
Vietättekö joulua, vai vain uutta vuotta?
Onko anoppi läsnä elämässänne, määräileekö poikaansa/sinua ja miten koet hänet?
Vielä, että onko ne uudenvuoden lahjat yleensä vastaavia kuin meillä joululahjat?
Ja onko teillä kotona venäläistyyppinen sisustus, paljon punaista ja krumeluurisia huonekaluja ja silleen :xmas:?