Kysykää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jokkeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="shhh";23629155]Minkätakia naisilla on pienemmät aivot kuin miehillä ? Ovatko ihmiset apinoita ?[/QUOTE]

mä voin vastata tähän: nainen on Homo sapiens 2.0 eli kehityksen korkeampi kukkanen. Sillä on pienempi pää samasta syystä, kuin tietokoneet ovat tiivistyneet ajan myötä.

Ihmiset ovat apinoita, mutta jotkut ovat apinampia kuin muut. Yleensä kaiken apinoimmat löytyvät naapurista.

[QUOTE="laiska";23629249]mä voin vastata tähän: nainen on Homo sapiens 2.0 eli kehityksen korkeampi kukkanen. Sillä on pienempi pää samasta syystä, kuin tietokoneet ovat tiivistyneet ajan myötä.

Ihmiset ovat apinoita, mutta jotkut ovat apinampia kuin muut. Yleensä kaiken apinoimmat löytyvät naapurista.[/QUOTE]

Eli nainen on tietsikka :D Onko naisessa joku off nappula mistä sen saisi kiinni aina välillä ?

[QUOTE="shhh";23629252]Eli nainen on tietsikka :D Onko naisessa joku off nappula mistä sen saisi kiinni aina välillä ?[/QUOTE]

Montakin! Yks on se, että viet roskat ja lataat pyykkikoneen, ja sitten teet sille kupin kaakaota ja pari voileipää, istutat sen jalkoihisi ja hierot sen hartioita vartin pieteetillä. Jos ei siitä lopu mökästys, niin sitten huoltoon!

[QUOTE="laiska";23629258]Montakin! Yks on se, että viet roskat ja lataat pyykkikoneen, ja sitten teet sille kupin kaakaota ja pari voileipää, istutat sen jalkoihisi ja hierot sen hartioita vartin pieteetillä. Jos ei siitä lopu mökästys, niin sitten huoltoon![/QUOTE]

Juuri näin.

[QUOTE="laiska";23629258]Montakin! Yks on se, että viet roskat ja lataat pyykkikoneen, ja sitten teet sille kupin kaakaota ja pari voileipää, istutat sen jalkoihisi ja hierot sen hartioita vartin pieteetillä. Jos ei siitä lopu mökästys, niin sitten huoltoon![/QUOTE]

Okei :D

Mihin muuten perustuu naisten kuvitelmat, että he ovat miehiä parempia pelkän sukupuolensa takia vaikka kyse on monesti yksilöistä niin miehissä kuin naisissa, jos Teemu Selänne on hyvä lätkänpelaaja se ei tarkoita, että kaikki miehet on hyviä lätkänpelaajia tai jos J. K. Rowling on ensimmäinen nainen maailmassa joka on tienannut ihan itse miljadin ilman perintöä tai avioeroa, ei se tarkoita että kaikki naiset pystyvät samaan.

Yhteistyössä