Kysy mieheltäs, onko TUKIAINEN seksy?

• Viestiketjun aloittaja oikeesti nätti :)
  • Ensimmäinen viesti
*
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kai nyt kukaan mies sano puolisolleen jonkun toisen naisen olevan sexy? Onhan tuo nyt aika?.... Mutta ...
Mä kerroinkin tossa aiemmin että mun mies kertoi tykkäävänsä Penelope Crutzista sanoin "No ei kai sitä nyt voi olla pitämättä kauniina". Että kyllä mun mies kertoo, mutta hänen mielestään Tukiainen ei ole haluttava minkä kerroin myös.

vieras
Ei kai nyt kukaan mies sano puolisolleen jonkun toisen naisen olevan sexy? Onhan tuo nyt aika?.... Mutta ...
No miksi sitä ei vois sanoa? Mutta jos tukiainen ei ole mieheni mielestä kaunis niin ei ole, tarkoittaako se silloin kaikkia naisia?

Ihme hommaa..

Miksei sanois? Ei siinä mitään pahaa ole, eikä varsinkaan mitään salattavaa, saati suuttumisen arvoista. Kyllä meillä on aina ihan avoimesti voitu puhua muistakin ihmisistä kun toisistamme ja niiden ulkonäöstä ja siitä mikä/kuka miellyttää ja miksi. Ei se sitä tarkoita etteikö oma puoliso olisi silti se maailman ihanin ja rakkain ja jota ei ikimaailmassa vaihtais pois.

Tukiaisesta kun kysyin, "onko hän sexy", niinkun aloituksessa kehotettiin, mies katto mua hetken ihan hiljaa ja sitten vastas että "kysytkö nyt ihan tosissas?" Ja ei, ei tosiaan ole mun ukon mieleen.

Sanoo kyllä. Ennen ei uskaltanu kun mä sain aina "itsetunto-murskana"-kohtauksen, mut nykyään sanoo jos aihetta on.
Ja tosiaan, mäkin tiedän mieheni maun aika hyvin, ja Tukiainen ei sovi siihen muottiin. :whistle:

Ei kuulemma =)

"Kauhee kotka... ainakin naamalta"

Mut joo... mun piti tuolle reppanalle jostain kuva siitä ja arvelin sitten tietysti Hymyn sivuilta löytyvän... juu löytyikin, avasin otsikon "lisää kuvia Johannasta" tai jotain vastaavaa ja eiku ruudulle pomppas joukko kuvia tästä kotkasta miltei alasti! :eek:

Öö..Miks sitä ei vois sanoa, Tukiainen nyt ei vaan ole seksikäs, en *käsi sydämellä* tunne yhtään ihmistä joka oikeasti pitää kyseistä naista kauniina.Ilman pakkelia en ole nähnyt, mutta tuollainen kerros naamalla..huh.

Mun mies alkoi nauramaan kun näytin sille Johanna Tukiaisen kuvan.
Sellaista räkänaurua.
Eli ei vissiin pidä ko. misukkaa kovinkaan seksynä :D
Ja meistä kyllä molemmat uskaltaa sanoa ääneen, jos joku julkkis on mielestämme seksikäs.

Kyllä meilläkin puhutaan noista asioista, miehen mielestä Liv Tyler on ihana ja minä taas pidän Benicio Del Torosta. Mikäs siinä, ei se ole suhteelta pois jos puhuu siitä keitä tahtoisi "hoidella". Tukiainen ei nyt syystä tai toisesta sattunut olemaan meidän kummankaan mieleen.

No en viitsi.

Se tietää, miten inhoan sitä, jos joku haukkuu jonkun ulkonäköä.
Se myös tietää, ettei ole kovin fiksua kehua kuulteni toisia seksyiksi.

Varmaan kysyisi; "mitä tohon pitäisi vastata", tai sanoisi jotain tyyliin "enpä tiedä".

Yhteistyössä