Hmm. Mun mies tykkää meikkaamattomista, tummahiuksisista pienirintaisista naisista. Että päätelkää siitä miten paljon miss Tukiainen miellyttää
Mä kerroinkin tossa aiemmin että mun mies kertoi tykkäävänsä Penelope Crutzista sanoin "No ei kai sitä nyt voi olla pitämättä kauniina". Että kyllä mun mies kertoo, mutta hänen mielestään Tukiainen ei ole haluttava minkä kerroin myös.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kai nyt kukaan mies sano puolisolleen jonkun toisen naisen olevan sexy? Onhan tuo nyt aika?.... Mutta ...
No miksi sitä ei vois sanoa? Mutta jos tukiainen ei ole mieheni mielestä kaunis niin ei ole, tarkoittaako se silloin kaikkia naisia?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kai nyt kukaan mies sano puolisolleen jonkun toisen naisen olevan sexy? Onhan tuo nyt aika?.... Mutta ...
Miksei sanois? Ei siinä mitään pahaa ole, eikä varsinkaan mitään salattavaa, saati suuttumisen arvoista. Kyllä meillä on aina ihan avoimesti voitu puhua muistakin ihmisistä kun toisistamme ja niiden ulkonäöstä ja siitä mikä/kuka miellyttää ja miksi. Ei se sitä tarkoita etteikö oma puoliso olisi silti se maailman ihanin ja rakkain ja jota ei ikimaailmassa vaihtais pois.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kai nyt kukaan mies sano puolisolleen jonkun toisen naisen olevan sexy? Onhan tuo nyt aika?.... Mutta ...
Sanoo kyllä. Ennen ei uskaltanu kun mä sain aina "itsetunto-murskana"-kohtauksen, mut nykyään sanoo jos aihetta on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kai nyt kukaan mies sano puolisolleen jonkun toisen naisen olevan sexy? Onhan tuo nyt aika?.... Mutta ...
Öö..Miks sitä ei vois sanoa, Tukiainen nyt ei vaan ole seksikäs, en *käsi sydämellä* tunne yhtään ihmistä joka oikeasti pitää kyseistä naista kauniina.Ilman pakkelia en ole nähnyt, mutta tuollainen kerros naamalla..huh.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kai nyt kukaan mies sano puolisolleen jonkun toisen naisen olevan sexy? Onhan tuo nyt aika?.... Mutta ...
Eikä vaan kuulemma...Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:ihan järkyttävä kuulema...
No mun mies kyl sano, että ihan hirveän näköinen. Ja se sanoo kyl asiat aina ihan suoraan..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mies sano että on ihan sexy....
mut niin on kuulemma kaikki naiset