Kysy mieheltäs, onko TUKIAINEN seksy?

• Viestiketjun aloittaja oikeesti nätti :)
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Mutta MIKSI sun täytyy kamalasti korostaa mielipidettäsi JOS et pidä jotain ihmistä kauniina tai viehättävänä?
Kuljetko kaupungillakin (tai peräkylässä) huomautellen ihmisille että "näetkö miten kamala haaska kulkee toisella puolella katua"?
Jokaisella on omat mielipiteensä toisten ulkonäöstä, mutta ei niitä tarvitse aina ääneen sanoa.
Jos joku ei ole piirteiltään viehättävä, niin so what? Tyhmäkin osaa arvioida miltä ihminen näyttää meikin alla.
Joo toki kuljen, imv..Sehän nyt on taas sama asia jos mä palstalla puhun jostain Tukiaisesta, että irl pomppisin noin, vai mitä? :headwall: :headwall:

Tietääkseni keskustelu palsta, vai ymmärsinkö väärin? Ja toisekseen mä vastasin sulle kun oli lainannut tekstiäni, sallittua tai ei.

Mutt kerro toki, mistä täällä saa keskustella.
Käsittääkseni ihmisten ulkonäön haukkuminen ei ole keskustelua. Jos sen määrittelet keskusteluksi, niin ehkä parempi paikka keskuStelemiselle sulle ois teinien omat keskustelupalstat.
Ja opettele tulkitsemaan sarkasmia.

Miksi muuten sulla on erilaiset käytöstavat netissä kun irl?

Käsittääkseni ihmisten ulkonäön haukkuminen ei ole keskustelua. Jos sen määrittelet keskusteluksi, niin ehkä parempi paikka keskuStelemiselle sulle ois teinien omat keskustelupalstat.

Siis..HUOH..

Tarkoitin että jos mä täällä nyt kaksplussa juttelen jostakin Tukiaisesta, että takoittaako se et mä irl juoksisin ja huutelisin toisella puolella katua olevista "hei kato minkänäköinen jne".

Siis..HUOH..

Tarkoitin että jos mä täällä nyt kaksplussa juttelen jostakin Tukiaisesta, että takoittaako se et mä irl juoksisin ja huutelisin toisella puolella katua olevista "hei kato minkänäköinen jne".
Hei en mä ole tyhmä, joten tajuan mitä tarkoitat. En vaan ymmärrä miksi sulla on halu huudella noita mielipiteitäsi netissä.
Etkö ole tyytyväinen itseesi? Jostainhan se aina kumpuaa, se tarve arvostella muita.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
^^ Ne Nyynä valehtelee sulle :'(

Mutta joo maailmassa on ihan älyttömästi seksikkäitä naisia, mm. Eva Longoria, Jenna James, Christina aguilera, Jessica Alba jne, mutta Tukiaisesta ei voi puhua edes samana päivänä näiden naikkosten kanssa.
:eek: eiks siulla oo huumorintajua?
Mähän nakkasin tuon läpällä :whistle:
ai... mie menin tuosta kyynelhymiöstä ihan sekasin..... käsitin siis väärin :ashamed: :snotty:

Hei en mä ole tyhmä, joten tajuan mitä tarkoitat. En vaan ymmärrä miksi sulla on halu huudella noita mielipiteitäsi netissä.
Etkö ole tyytyväinen itseesi? Jostainhan se aina kumpuaa, se tarve arvostella muita.
Olen tyytyväinen itseeni, olen myös kehunut paljonkin ihmisiä tällä palstalla, niin julkkiksia kuin ihan palstalaisiakin. Ja olen sanonut että Tukiainen voi olla ihan nättikin ilman meikkiä/vähemmällä meikillä. Tukiaisen meikistä olen lähinnä ollut huvittunut, typerää toki sekin, ihminen meikatkoot miten tahtoo ja milloin tahtoo.

Jone
Monet miehet uskottelevat vaimoille, että että eipä ole Johanna sexy, tosi-asia on kuitenkin se että jos Johanna tulisi miehesi viereen ja hierosi sillä mahtavalla povella, niin siinä ei kukaan sanois ettet ole sexy JOHANNAAAH......

Yhteistyössä