Siksi just. Mä oon niin kateellinen *säntää ostamaan litran kasvomaalia ja tekotukkaa*Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:No älä nyt miehes fantasiaa hauku :'(Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Herranjumala Järkyttävä kuva.
Siksi just. Mä oon niin kateellinen *säntää ostamaan litran kasvomaalia ja tekotukkaa*Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:No älä nyt miehes fantasiaa hauku :'(Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Herranjumala Järkyttävä kuva.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Siksi just. Mä oon niin kateellinen *säntää ostamaan litran kasvomaalia ja tekotukkaa*Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:No älä nyt miehes fantasiaa hauku :'(Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Herranjumala Järkyttävä kuva.
peesiAlkuperäinen kirjoittaja Bones:Ei tarvi edes kysyä. Itse sanoi yks päivä, että ihan kaamea akka
no löytyhän täältä yks rehellinen mieski.Alkuperäinen kirjoittaja poing:on ! kun on isot tissit =(
Eihän se tossa videossa ees tanssi, ku nostelee vaan hameen helmaaAlkuperäinen kirjoittaja :D:Maksaako joku oikeasti tämän tyttelin tanssista...Alkuperäinen kirjoittaja mä:mies kommentoi että :"Enpä katsois ton tanssia vaikka joku siitä maksais mulle . "
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?27971808