Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:Korkea kantaiset saappaat on kauniit, sopii minulla ja pituutta kun ei ole siunaantunut niin näytän paremmalta hieman pitempänä ja hoikempanaJos niillä osaa kävellä, näyttää nainen tyylikkäältä, mutta esim. tuhannen tuiskeessa baarissa ko. kengissä horjuva on kaikkea muuta kuin tyylikäs :x
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Jotain valittamista, vai? :kieh:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkainen stadilainen:Erityisesti hameen kanssa lämmittävät jalkoja mukavasti ja näyttävät hyviltä. Omassa saapasvalikoimassani on matalaa korkoa, korkeaa korkoa, nahkaa, kangasta, soljilla ja ilman, nauhoilla tai ei, lämmintä ja ei niin lämmintä, sporttista, klassista, arkista, trendikästä, bilebootsia, eri värejä ja malleja. Kaapista löytyy varmaan kymmenet pitkävartiset saappaat, joita käytänkin oikeastaan joka päivä.
Maiskis
Harrastatko seksiä saappaat jalassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkainen stadilainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkainen stadilainen:Erityisesti hameen kanssa lämmittävät jalkoja mukavasti ja näyttävät hyviltä. Omassa saapasvalikoimassani on matalaa korkoa, korkeaa korkoa, nahkaa, kangasta, soljilla ja ilman, nauhoilla tai ei, lämmintä ja ei niin lämmintä, sporttista, klassista, arkista, trendikästä, bilebootsia, eri värejä ja malleja. Kaapista löytyy varmaan kymmenet pitkävartiset saappaat, joita käytänkin oikeastaan joka päivä.
Maiskis
Harrastatko seksiä saappaat jalassa?
Hohhoijaa... Harrastatko itse seksiä lenkkarit jalassa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja storm:käytin silloin ennen kuin olin mamma. nykyään olisin aina kuonollani jos sellaisilla lähtisin muksua kuskaamaan![]()
Miten saappaiden varsien pituus vaikuttaa sinun pystyssä pysymiseen?
Alkuperäinen kirjoittaja no:Pitkävartiset saappat on siitä syystä, ettei lumi pääsekenkään kun pihalla muksuken kanssa peuhaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:Alkuperäinen kirjoittaja no:Pitkävartiset saappat on siitä syystä, ettei lumi pääsekenkään kun pihalla muksuken kanssa peuhaa.![]()
Näin juuri!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:Alkuperäinen kirjoittaja no:Pitkävartiset saappat on siitä syystä, ettei lumi pääsekenkään kun pihalla muksuken kanssa peuhaa.![]()
Näin juuri!
Ai siellä ravintolassakin on lunta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi jotkut tuntuvat suhtauvan niin kovin herkästi aapeen esittämään viattomaan kysymykseen? Otetaan heti kierroksia ja jopa nimitellään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi jotkut tuntuvat suhtauvan niin kovin herkästi aapeen esittämään viattomaan kysymykseen? Otetaan heti kierroksia ja jopa nimitellään?
Mun mielestä todella outo kysymys. Kysyinkin ap:lta, että miksi hän tämän kysymyksen esitti?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi jotkut tuntuvat suhtauvan niin kovin herkästi aapeen esittämään viattomaan kysymykseen? Otetaan heti kierroksia ja jopa nimitellään?
Mun mielestä todella outo kysymys. Kysyinkin ap:lta, että miksi hän tämän kysymyksen esitti?
Mitä outoa kysymyksessä on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi jotkut tuntuvat suhtauvan niin kovin herkästi aapeen esittämään viattomaan kysymykseen? Otetaan heti kierroksia ja jopa nimitellään?
Eipä kykene vastaamaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi jotkut tuntuvat suhtauvan niin kovin herkästi aapeen esittämään viattomaan kysymykseen? Otetaan heti kierroksia ja jopa nimitellään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja storm:käytin silloin ennen kuin olin mamma. nykyään olisin aina kuonollani jos sellaisilla lähtisin muksua kuskaamaan![]()
Miten saappaiden varsien pituus vaikuttaa sinun pystyssä pysymiseen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi jotkut tuntuvat suhtauvan niin kovin herkästi aapeen esittämään viattomaan kysymykseen? Otetaan heti kierroksia ja jopa nimitellään?
No se, että se sisältää oletuksen, että mammojen kenkäkäyttäytymisessä on jotain erikoista. Kysymys rajattu pelkkiin mammoihin, palstalla on kuitenkin paljon muitakin naisia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi jotkut tuntuvat suhtauvan niin kovin herkästi aapeen esittämään viattomaan kysymykseen? Otetaan heti kierroksia ja jopa nimitellään?
Ap tässä ei näköjään kykene vastaamaan, kun katosi ketjusta heti aloituksen tehtyään... Huoh.