H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minusta tämä kommentti jos mikä on pahinta naisten syyllistämistä ja miesten aliarvointia. Ja tähän naiset itse sortuvat pahiten! Miehilläkö ei ole mitään kykyä ja vastuuta omissa elämänvalinnoissaan? Nainenko tekee ne kaikki miehen puolesta? Kumma että mokomat pärjäävät mitenkään työelämässä?
Hyvin sanottu, näinhän se menee. Nämä keskustelut ovat minusta outoja ja surullisia esimerkkejä siitä, miten ei pystytä puhumaan asiallisesti edes näin tärkeästä asiasta.
Tykkäsin ap:n linkittämästä kirjoituksesta. Minäkin haluaisin puhua mieluummin päivähoidon kehittämisestä, vuorotteluvapaista, mahdollisuudesta tehdä helpommin osa-aikatyötä jne.
Minä en jaksaisi enää lukea samaa soopaa siitä millaisia kotiin jäävät äidit ja heidän miehensä muka ovat. Totta on, että yhteiskunta ohjaa meidän valintojamme - sen verran kuin ohjaa. Loput päätämmme itse. Enkä tunne yhtään perhettä, jossa mammateltaisiin toisia tai itseä, tai jossa nainen jyräisi päätöksillään miehen.
Mutta naiselle biologia sanelee että äitiys on erityistä, mikä tässä sitten on niin pahaa että nainen haluaa hoitaa lapsen kotona? Ja kuinka moni hoitaisi osittain kotona tehden osittain töitä jos se olisi omalla alalla mahdollista? Varmaan aika moni. Mutta sitten kituutellaan kotihoidontuella pari vuotta kerrallaan koska vaihtoehdot ovat tosielämässä jokotai. Näistä vaihtoehdoista pitäisi puhua, ei siitä kuka on löyhäpäinen kakanhajuinen saamaton mamma ja kuka ei.
Minusta tämä kommentti jos mikä on pahinta naisten syyllistämistä ja miesten aliarvointia. Ja tähän naiset itse sortuvat pahiten! Miehilläkö ei ole mitään kykyä ja vastuuta omissa elämänvalinnoissaan? Nainenko tekee ne kaikki miehen puolesta? Kumma että mokomat pärjäävät mitenkään työelämässä?
Ehkä tässäkin voisi miettiä LAPSEN oikeutta viettää aikaa molempien vanhempiensa kanssa. Vanhempainvapaa ja hoitovapaa kai kuitenkin ovat lasta varten, eivät kenenkään hengähdystaukoja työelämästä.
Jotta miehet saataisiin kotiin lapsia hoitamaan, pitäisi ihan ensin saada naisten palkat miesten palkkoja suuremmiksi. Ja sen jälkeenkään kaikki miehet eivät halua koti-isiksi. Yksinkertaisesti vain me naiset ja miehet olemme erilaisia, ei naisista saa tehtyä miehiä ja miehistä naisia.
Oletko hieman yksinkertainen? Pitää varmaan opiskella alalle missä tienaa jos sitä rahaa haluaa. Ei voi kaikille maksaa saman verran. Ja tottakai naiset ja miehet on erilaisia, miten se liittyy omasta lapsesta huolehtimiseen ja lapsen oikeuteen olla molempien vanhempien kanssa?