Hauska lounasvinkki sis. linkin :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon tehny noita murekkeita muffinsi pellillä aikaisemminkin (ihan omasta päästä sen silloin hoksasin) mut ei mulla riitä intoa alkaa väkertään ihan noin työläitä juttuja. Kahdeksalle hengelle saa muutaman jo väsätä varsinkin kun useampi teinipoika joille ei kolahda mikään missään.

[QUOTE="vieras";26551279]Oon tehny noita murekkeita muffinsi pellillä aikaisemminkin (ihan omasta päästä sen silloin hoksasin) mut ei mulla riitä intoa alkaa väkertään ihan noin työläitä juttuja. Kahdeksalle hengelle saa muutaman jo väsätä varsinkin kun useampi teinipoika joille ei kolahda mikään missään.[/QUOTE]

Kyllä mäkin olen murekkeitavaikka missä pelleissä paistellu, mutta ei mun mielikuvituksella kuitenkaan olis näin pitkälle päästy, mun mielestä loistava ja hauska idea. Älä nyt ole noin masentava, voisivathan ne teinipojatkin osallistua siihen ruuanlaittoon niin et yksin joutuisi tekemään ;)

[QUOTE="vieras";26551279]Oon tehny noita murekkeita muffinsi pellillä aikaisemminkin (ihan omasta päästä sen silloin hoksasin) mut ei mulla riitä intoa alkaa väkertään ihan noin työläitä juttuja. Kahdeksalle hengelle saa muutaman jo väsätä varsinkin kun useampi teinipoika joille ei kolahda mikään missään.[/QUOTE]

Ei nuo nyt kauhean työläitä ole, kun niiden murekkeiden päälle (joita olet tehnyt ennenkin) on vaan perunamuussi pursoteltu.

Kerran löysin yhden hauskan sivun jostain ulkomaisilta sivustoilta jossa oli kuvia juuri tälläisistä hauskoista ja leikkimielisistä ruokajutuista. harmikseni en enää muista sen sivuston nimeä.

Mä testasin näitä. Silloin kauan sitten näin tän ketjun täällä ja nyt tänään tuli yhtäkkiä mieleen kaupassa. Oli hauska tehdä ja lapset innostu. Kuopus ei yleensä edes perunamuussia syö mutta tässä meni :)

[QUOTE="mamma";26551227]KakkuKatri

Tässä mammoille hauska idea ja uudet muodot murekkeelle ja muusille :D[/QUOTE]

Huomasin muuten kanssa että toi alkuperäinen linkki menikin johonkin vanhaan blogiin. Saman bloggaajan uudestakin blogista löyty alkuperäinen idea,elitäällä

KakkuKatri: Mureke cupcaket

Ja onhan noi koristellut paljin kauniinpia, mutta siihen loppu mun taidot. Kelpas meidän väelle ilman koristuksiakin :)

[QUOTE="mums";27645464]Huomasin muuten kanssa että toi alkuperäinen linkki menikin johonkin vanhaan blogiin. Saman bloggaajan uudestakin blogista löyty alkuperäinen idea,elitäällä

KakkuKatri: Mureke cupcaket

Ja onhan noi koristellut paljin kauniinpia, mutta siihen loppu mun taidot. Kelpas meidän väelle ilman koristuksiakin :)[/QUOTE]

Kyllä noi sunkin näyttää herkullisilta, maistuisi varmaan meidänkin mukeloille.

Yhteistyössä