Moikkamoi!
Minä oon ollut tuossa helmikuisten pinossa "kirjoittelemassa" myös, mutta johtuen siitä, että sinne tulee niiiiiiin hirveesti juttua ja minä käyn niiiiiiiin harvoin kirjottelemassa ja lukemassa, niin jään jatkuvasti ulos kaikista jutuista.
Tämä porukka varmaan olisi sen verran pienempi, että pysytään kuulumisissa perillä paremmin. Huippuidea kyllä perustaa oma pino meille
Oishan se hauskaa, jos vaikka sitten siellä synnärillä törmättäis. ...
Jos oikein hurjiksi heittäydytään, niin pistetään pystyyn oma fb-ryhmä
Mutta se esittely:
Täällä kirjoittelee juuri viikko sitten 30-vuotta täyttänyt tuleva äiti (eli esikoisen odottaja) Kuopion naapurikaupungista.
Raskaus on saanut alkunsa KYSissä ja toivottavasti siellä sitten saatetaan vauva maailmaan. Matkaa on noin tunnin verran täältä (huonolla kelillä enemmänkin), joten pääasiassa toive on sitten ehtiä sairaalaan.
Vaikka noh, ensisynnyttäjänä sitä varmaan lähtee herkemmin eli ei varmaankaan tule sitä ongelmaa, että matkalla syntyisi.
Rakenneultra on rv 21+6 eli ihan siinä viimeisenä päivänä. Se sattuu 16.10 ja sinne on ihan hirveen pitkä aika... KUUKAUSI vielä jännitellä.
Tarkoituksena on kysyä sukupuoli, jos se vaan ilmenee. Itselläni on ollut ihan kokoajan vahva
tyttö-olo. Saa nähdä olenko oollut oikeassa vai väärässä... (jos se siis nähdään).
Jokatapauksessa haluamme tietää kumpi on tulossa, jos se vaan on mahdollista.
Raskausaika on tähän mennessä mennyt tosi helposti ja mukavasti. Energiaa on riittänyt heinäkuun muutaman viikon väsymyksen jälkeen vaikka muille jakaa. Oireita ei juuri ole ollut.
Ensimmäiset
liikkeet tuntuivat eilen
rv 17+6.
Vissyliinille nostaisin peukut tupakanpolton lopettamisesta! Itse lopetin 7.11.2011 ja päätin, ettei koskaan enää savuakaan. Minä sain homman loppumaan siihen, kun luin Vihdoinkin savuton-kirjan. Minulla oli takana myös noin 15 vuotta sauhuttelua.
Mieletön tunne, kun siitä pääsi eroon. Lopullisesti!!
Historiaa tupakan lisäksi historiaan kuuluu reilu 6 vuoden lapsettomuus ja KYSin viimeisenä hoitona tarjoaman hoidon onnistuminen. Raskaus on siis alkanut icsi-hoidolla.
Olen hämmästellyt sitä kovasti, kuinka pienestä on voinut kaikki olla kiinni. Hoitojen aikana kasvattelin yli 50 follia munasarjoissa, joista saatiin vaivaiset 17 solua. Soluista oli kypsiä vain 5 kpl ja kypsistä hedelmöittyi tasan yksi. Se yksi ainoa kypsä solu viimeisessä hoidossa lähtikin kasvamaan, tarttui matkaan ja on nyt toivottavasti terveenä pienenä vauvantaimena kasvamassa kohti maailmaa
Minä kiitän tästä ihmeestä itseäni ja miestäni ja sitä, että älysimme molemmat lopettaa tupakanpolton VIIMEINKIN.
Oho, meneepäs tämä nyt ohi aiheen paasaamiseksi
Tästä varmaan pääsee nyt alkuun
Voikaa hyvin
iloksi 20.2.2013