KYSiin synnyttämään tammi-maaliskuussa 2013

Joo, tuntuu kyllä vähän, ettei nyt oo oikein mitään kirjotettavaa...

Minä kävin tiistaiaamuna sokerirasituksessa ja neuvolassa, paino nousee aikamoista kyytiä, mut terkkari ei onneks ollu mitenkään huolissaan ja sanoiki vaan, että nythän se lapsi siellä eniten kasvaa. Sokereistakaan ei oo soitellu perään eli niissäkään ei oo sit ollu mitään ihmeitä:)

Mahassa käy melkonen myllerrys aina vaan enemmän ja pidempiä aikoja. Maanantaiaamuna minua monotettiin sieltä kylkiluihin ekan torkkuherätyksen jälkeen, nukuin varmaan sit liian pitkään hänen mielestään, kun en noussukaan heti neljältä ylös|O

Kelalta sain eilen kirjeen äitiyspakkauksen osalta tehystä päätöksestä, että tulee kahen viikon sisällä ja tänään mies toi sen töistä tullessaan, kun olivat kaupassa käyessä (meillä siis posti kaupan yhteyessä) sanoneet, että siellä on mulle paketti:D

Olipas kiva repiä se auki ja katella niitä kaikkia ihania pieniä vaatteita:heart:
Niitä vaippoja minä en kyllä meinaa ite käyttää ollenkaan enkä välttämättä viittis rueta niitä hirveesti postittamaankaan, niin että jos joku täällä haluaa, niin saa ne minulta. Käyn päivittäin Kuopiossa töissä (vielä kolmen viikon ajan!), niin voin tuua ne johonki tullessani tai sit sovitaan muuten se tapaaminen, josta oli jo vähän puhetta ainaki aiemmin.

Minun mahan kokoo ovat töissä "kauhistelleet" jotkut, luuleevat, että oisin jo pitemmällä... jotkut vaan kysyy, että millos se laskettu aika on tai millon jään töistä pois. Yks miespuolinen sanoi luulleensa, että synnytän vielä tämän vuon puolella ja kun sanoin, että helmikuussa, hän arveli että "niitä täytyy sit olla ainaki kolme":LOL:
Että sellasta...

minä vaan -84 + juniori 25+5
 
Särö78 kyllä ne jakaa jo niitä uusia, kivan värisiä vaatteita pienelle minun mielestä vaikka eivät mitään minun lempivärejä ookkaan. Eihän sitä nyt ihan pelkästään oman mieltymyksen mukaan (minun mielestä) voi toiselle vaatteita ostaa.

Vissyliini minä en ainakaan oo koko naamakirjassa, niin enpä oo sit siellä missään ryhmässäkään:D

minä vaan -84 + juniori 26+0
 
  • Tykkää
Reactions: Vissyliini
Pystyykö siihen ryhmään kutsumaan kukaan muu kuin perustaja tai ylläpitäjät? Mietin vaan, jos ei Mursusi huomaa minun viestiä, niin pystyisikö joku muu lisäämään minut listaan?
Tai... voisko joku vinkata siellä fb:n puolella, että täällä olisi yksi halukas mukaan??
 
Äitiyspakkaus saapui perjantaina, ja isyyspakkauksenkin värkkäsin valmiiksi.. Jonkunmoinen pesänrakennusvimma alkaa nostaa päätään, kun päässä pyörii suunnitelmat makkarin uudesta järjestyksestä ja mihin pinnasänky laitetaan jnejne. Tekisi mieli jo aloittaa siivoamaan ja touhuamaan, mutta isäntä on kipeänä ja nukkuu, niin en tohdi ruveta häiritsemään...
 
Tämä ketjupa on hiljentynyt Facebook-ryhmän perustamisen jälkeen. Tulee itsekin sinne mieluummin kirjoiteltua kuulumiset, kun tietää että eivät ainakaan päädy ei-toivottujen silmien tiirailtavaksi ;)

Tulkaa kaikki mukaan fb-ryhmään, siellä on saatu keskustelu pidettyä suht aktiivisena ja tutustuttu toisiimme :) Vaikka eihän sitä tiedä, jos intoutuisi täällä palstankin puolella vielä kirjoittelemaan vuodenvaihteen ja laskettujen aikojen lähestyessä... :heart:
 
Käynekö täällä enää ketään, mut kyselen, että olisko niitä kiinnostuneita siihen tapaamiseen, josta oli puhetta sillon alkuun täällä?? Toki, jos kerta fb:n puolella on enempi tämän alueen porukkaa, niin siellä vois kysellä mahd. osallistujia sellaseen, jos siellä kiinnostusta on...??
 
Kyllä minusta ois kiva treffata muita oottajia vaikka pienemmälläki porukalla, voishan sitä käyä vaikka porukalla syömässä tms.?? Ravintoloista on vaan helppo varata pöytä, kun tietää osallistujamäärän, niin sillä aattelin. Ja jos ne treffit sais vaikka järkättyä viikolla, niin vois jonneki mahtuaki. Mut saa ehottaa muutaki, jos ideoita tulee! Jos nyt ees muutama innostuu, niin voin minä sit vaikka jotain varailla tai mitä sit tarviikaan.
 
Syöminki vois olla ihan kiva jossain oikeessa raflassa vaikka... ja joulukuun 9. päivästä eteenpäin ei oo kalenterissakaan merkintöjä :) Rupeetko minä vaan -84 suunnitelemaan?! Laitat vaan infoo päivästä ja kellon ajasta ja mihin mennessä ilmoittaudutaan :D jotta saa sitte sitä pöytää varattua :)
 
Jep, jep! Minä ehotan nyt sitten vaikka tämmösiä päiviä kuin torstai 13.12. tai tiistai 18.12?? Varmaan paras mennä keskustaan, olisko esim. Amarillo hyvä paikka?? Ja kellonaika varmaan jotain n. 12.00?? Oisko lisää halukkaita? Vojaanha me mennä kyllä varmaan vaikka kolmisinki, ei siinä mitään :)
 
Moi!

Ollaanko me menossa sinne syömään?! Ensviikolla nyt vois käyä, päiväsaikaan tuskin tarvii mistään pöytävarausta tehä, en usko että on kovin ruuhkaa. Keskiviikko vois olla ihan hyvä päivä eli se olis sitten 19. ja jos se Amarillo ei käy, niin saa ehottaa muuta paikkaa:) Kellonaikaaki voi muuttaa, mutta minusta joku klo 12 ois hyvä, niin kerkeen sit hakemaan miehen töistä. Kertokaa vaan ihan vapaasti omat ajatuksenne/toiveenne.

Ootteko te muut millon menossa tuonne synnytysvalmennukseen?
 
Kyllä tarkotan just sitä, kun ilmeisesti täälläpäin ei muuta järjestetäkään, ainakaan siis täällä maalla:)

Vissyliini lähetkös sinäki sit meijän kans tuonne syömään?

Heidukan kanssa ainaki sit varmaan nähhään siinä Amarillon eessä vai? Ja sillon 12:sta aikaan?

Varmaan mahat on senverran näkyviä, ettei erillisiä tuntomerkkejä tms. tarvita :D Ainaki itelläni näkkyy kyllä varmaan kilometrien päähän :LOL:
 

Yhteistyössä