KYSELYikä kaiken ikää: Mikä sinun lauantaistasi tekisi erityisen mukavan?

Mä olen nukkunut tänään paljon. Pääsin silti kaupoille ja löysin pojalle parit housut ja paidan. Olen kuunnellut tässä koneella ollessani kasarimusiikkia ja jutellut kaverin kanssa. Ihan hyvä näin, mutta lievä levottomuus vaivaa. Jos olisin kunnossa, ottaisin kunnon pohjat ja painuisin yöelämään. Vaan miten sen yöelämän saisi kotiin?

Auto kämähti,äijä on kivuliaampana maakunnissa ilman lääkkeitä (joo-joo, oli ottanut muka tarpeeksi mukaan, mutta hommahan venyi ja venyi ja alkoi tuulla jne... eli siellä on yhä), iltapalatarpeet sentään sain kaiveltua pakkasesta, mutta ajatus siitä, että huomenna joutuu kauppaan mopolla - jos sen saa käyntiin - tai fillarilla ei juurikaan innosta.

Mutta toisaalta kuulin tänään eräästä ystävästäni, josta en ole hetkeen mitään kuullut. Minulle tarjottiin täydellisen kuuloista koiranpentua. Mustikkakiisseli onnistui ihan hyvin ja näyttää kelpaavan hyvin.

Että kaipa sitä henkiin tästäkin päivästä jäädään. ;)

Tämä lauantai olisi oikein mukava jos ei olisi haiviikon ensimmäinen päivä. Olo on kuin Nooan arkin ulkopuolella ja samaan aikaan joku vääntää kohtua kuin lattialuutua.

Auto kämähti,äijä on kivuliaampana maakunnissa ilman lääkkeitä (joo-joo, oli ottanut muka tarpeeksi mukaan, mutta hommahan venyi ja venyi ja alkoi tuulla jne... eli siellä on yhä), iltapalatarpeet sentään sain kaiveltua pakkasesta, mutta ajatus siitä, että huomenna joutuu kauppaan mopolla - jos sen saa käyntiin - tai fillarilla ei juurikaan innosta.
Mutta toisaalta kuulin tänään eräästä ystävästäni, josta en ole hetkeen mitään kuullut. Minulle tarjottiin täydellisen kuuloista koiranpentua. Mustikkakiisseli onnistui ihan hyvin ja näyttää kelpaavan hyvin.

Että kaipa sitä henkiin tästäkin päivästä jäädään. ;)

huomenna on hyvä keli mopoilla.

Viimeksi muokattu:
Tämän päivän huippuhetki oli kun kävin ihastelemassa rakenteilla olevan talomme juuri valmistumassa olevaa keittiötä. Sain haahuiltua tyhjässä talossa reilun tunnin kun vaan haaveilin ja ihailin. Ihanaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24698418:
huomenna on hyvä keli mopoilla.

Toinen etuiskari vuotaa ja koko sohlo puoltaa. Pappa-Tuntsa ei lähde käyntiin ja sen ohjaus on aivan levoton...

Lotossa ei ollut yhtä ainoaa numeroa oikein!! Kyllä siitäkin pitäisi jotenkin palkita.

Äijä soitti juuri ja kehui saaneensa asiallista ja hyvää palvelua terveyskeskuksessa ja oikeat lääkkeetkin löytyivät.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24698150:
Iltaa kohden apatiani on muuttunut rentoutuneisuudeksi. :) Entäs muilla? Tuliko hyvä lauantai?

ihan leppoisa. Ulkoilua, pelailua lasten kanssa ( yhdistimme huvin ja hyödyn harjoittelemalla sanakokeeseen) saunomista ja nyt vaan olemista.

Toinen etuiskari vuotaa ja koko sohlo puoltaa. Pappa-Tuntsa ei lähde käyntiin ja sen ohjaus on aivan levoton...

Lotossa ei ollut yhtä ainoaa numeroa oikein!! Kyllä siitäkin pitäisi jotenkin palkita.

Äijä soitti juuri ja kehui saaneensa asiallista ja hyvää palvelua terveyskeskuksessa ja oikeat lääkkeetkin löytyivät.

mutta sehän vaan siirtyi viikolla se jättipotti. Ei kai se mennyt kenellekään. Ensiviikolla se saattaa tulla teille tai ehkä meille.

Anoppius :heart: Minusta vaan ei kertakaikkiaan taida tulla perinteistä vittumaista anoppia...ihan liian mukavaa on viettää aikaa mulle tärkeiden ihmisten kanssa. Kirpparilla ja maalaismarkkinoilla. Sitten tänne meille kera kuuman kahvin ja rinkeleiden ja mustikkakeksien. Tytär taisi vielä vetää unta kuuppaan siihen aikaan, hän kun on vielä aamu-unisempi kuin minä. Mutta jälleen kerran tänään tajusin, että rakkaat ihmiset lähelläni on mulle tärkeämpää kuin mikään muu.

• Tykkää
Reactions: Jätkä
Tänään oli mukava lauantai.

Aamupäivällä olitiin miehen ja pojan kanssa ulkona. Tehtiin kävelyretki lähimmälle huoltsikalle, vanhemmille kahvikupposet ja pojalle mehua ja namipatukka.

Iltapäivän vietin ihanan ystäväni kanssa kaupungilla ja tuli shoppailtua oikein kunnolla pitkästä aikaa, kiitos eilisen tilipäivän.. :)

Näitä lauantai päiviä lisää..

myy mulle koko helevetinkone :xmas:

Viimeksi muokattu:
Eilen kävin katsomassa ilmeisesti kuolemansairasta kaveriani sairaalassa ja kai vähän siitä järkytyin. Täytyy nyt sitä sulatella ja muistaa ihanan sairaanhoitajan ajatukset siitä, mitä tästä kaikesta kamaluudesta ehkä voi oppia. Kaikki mitä on, on tässä ja nyt, niin on parasta ajatella.

Menen naapurin sedän 90-vuotisjuhliin tuossa iltapäivällä. Perhe on jotenkin hirveän ihana, luulen että se on varmaan aika mukavaa ja piristävää.

Pannukakkutaikina on jo tulossa, kun mies tulee kohta kotiin yliopiston kurssikavereiden tapaamisesta syödään pannaria ja omatekoista omenahilloa koko porukka ja ihmetellään mitä tämä elämä oikein on.

Yhteistyössä