KYSELYikä kaiken ikää: Mikä sinun lauantaistasi tekisi erityisen mukavan?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24695277:
Kenelläkään mitään erityistä tai onnellisuutta lisäävää tekemistä? :)
Hyväksytäänkö tähän ketjuun mitään välineellistä tekemistä, vai onko tuo erityinen tai onnellisuutta lisäävä tekeminen pakoista oltava itseisarvo?

Välineistä näin lauantaina (ja ihan vain ympärilleen katsomalle - pelkästään jo autotallissakin) tulee lähinnä mieleen siivousvälineet.

Tehdäänkö yleensä mitään todella asian itsensä vuoksi. Saunakaljaakaan ei taideta juoda pelkän janon vuoksi.

No eka taaperojumppa ohi ja uudestaan mennään, isompikin viihtyi lapsiparkissa.
Pojat levolla ja mä katselen lelukaaosta koneen äärestä, mutta olkoot, tää päivä ollaan ja pötkötellään eikä ole kiire minnekkään :)

Hyväksytäänkö tähän ketjuun mitään välineellistä tekemistä, vai onko tuo erityinen tai onnellisuutta lisäävä tekeminen pakoista oltava itseisarvo?

Välineistä näin lauantaina (ja ihan vain ympärilleen katsomalle - pelkästään jo autotallissakin) tulee lähinnä mieleen siivousvälineet.

Tehdäänkö yleensä mitään todella asian itsensä vuoksi. Saunakaljaakaan ei taideta juoda pelkän janon vuoksi.

Tähän ketjuun hyväksytään ihan kaikki. Toistaiseksi olen jo saanut itseni virkistettyä muiden ihailtavan tarmokkaiden tai onnellisten hetkien kuvailuja luettuani, joten homma toimii, ei muulla niin väliä. (Enkä lannistunut, vaikka ed. sivulla oli yksi s-sanakin.)

Siivousvälineitä ei kyllä silleen erityisesti kannattaisi mainita onnellistumisketjussa, mutta et ollut sentään ensimmäinen, joka niistä puhuu.

Asian itsensä vuoksi...?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24695776:
Asian itsensä vuoksi...?
Sitä vain, että kaikkein pragmaattisimmathan kait ajattelevat, ettei mitään tehdä asioiden itsensä vuoksi, vaan jonkin muun sitä kautta saavutettavan hyödyn, nautinnon, ja ehkä siis myös onneliisuuden saavuttamiseksi. Silloin kaikkea tuollaista voidaan oikeastaan myös suunnitella (tapahtuvaksi). Onnellisuuttakin voi kait suunnitella.

Jäin kotiin, kun kaikki muut menivät menojaan.

Ajattelin mennä valokuvaamaan syksyä, mutta kamera olikin lähtenyt miehen matkaan :D

Lasten huoneen ehdin jo siivoamaan, kohta lähden 15km pyörälenkille ja sen jälkeen aion laiskotella ja lukea hyvää kirjaa, tehdä lounaaksi kanasalaattia (meillä ei ole oikeastaan koskaan kanaa lasten allergoiden vuoksi), kuunnella musiikkia, loikoilla villasukat jalassa sohvalla. Jossain vaiheessa teen matematiikan ja fysiikan laskuja.

Eilen olin ystävän kanssa viettämässä iltaa, ja aamulla oli jo valmiiksi hyväntuulinen olo :)

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Odottamalla että synnytys käynnistyisi kunnolla... :) Sillä aikaa mies lähti vuokraamaan leffaa ja ostamaan hieman mässyä... Syötiin juuri perunamuusia ja kermalohikastiketta (nami) ja nyt odotellaan lasten kanssa miehen paluuta...ja jos nää supparitkin tästä voimistuisi ja jos jo tänään pääsisi tositoimiin... :) Hieman erikoinen lauantai mutta ah niin rentouttavaa olla vain oman perheen kanssa...

7 aikaan heräiltiin miehen ja tytön kanssa. Aamupalan jälkeen lähettiin kaupoille ja kierrettiin kirppis.
Tyttö sai ruoan napaansa ja nyt koisaa, samoin mies ;)
Kohta tehdään tortilloja ja lähetään ulkoileen.
Mä lähden illalla kavereiden kanssa bilettämään, ja mies viettää laatuaikaa plikan kanssa :))

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24695277:
Minulla on taas tylsä hetki elämässä, joten kyselen mitä muiden lauantaisuunnitelmiin kuuluu? Kenelläkään mitään erityistä tai onnellisuutta lisäävää tekemistä? :)

Mitähän sitä itse tekisi. Ettei vaivu apatiaan.

myöhästä voivotella, ainaki täällä.

VIime lauantai oli aika lähellä täydellistä.
Herättiin miehen kanssa hotellihuoneessa. Valmiille aamupalalle sieltä takas huoneeseen ja poreammeeseen. Sen jälkeen kaupungille shoppaileen. Sit taas hotellille ja ammeeseen. Ja kun sieltä selvittiin ylös niin ulos syömään jne. Tuo oli meille todella luksusta.

TÄmä päivä ollu sit harmaatakin harmaampi. Väsyttää, talo sekaisin, mies yöhön asti töissä jne.

On ihana syksyinen ilma ja saatiin ristiäistarjoilut ja lahja hoijettua. :) Oli mukava herätys ja kaupassakin käyty. =)
Miun ihana mies, jutellaan ja katsotaan myöhemmin elokuva ja muuta mukavaa. :)

Viimeksi muokattu:
Meillä on lähes kaikki muksut kotosalla ja kävimme jo kaupassa, loppulauantai menee ruoanlaittoon, siivoamiseen ja pyykkäämiseen..

Mua piristäisi se, että joku enkeli tulisi ja tuumaisi että hän hoitaa lapset, menkää miehen kanssa kahdestaan ulos muutamaksi tunniksi. Ihan oikeasti, kuopus on yli puolitoista vuotias eikä sen aikana olla kertaakaan oltu vaan kahden, niin se muutama tunti tulisi tarpeeseen. Ihan vaikka vaan ravintolaan syömään ja juttelemaan.

Mutta hei, sain mä sentään aamulla seksiä ;)

Kuten yleensä, harvoja poikkeuksia lukuunottamatta mä meen yöksi töihin :) Mikä on kyllä kivaa, koska tyksin mun duunista ja työkavereista <3 Ensi vkonlopun olen vapaalla, wuhuu, joten mut löytyy baaritiskin "väärältä puolelta " :P

Saan tänään tehdä sitä mitä rakastan eniten maailmassa perheeni jälkeen. Eli laulaa julkisesti bändin säestämänä. Se tekee minut onnelliseksi, ja vielä onnellisemmaksi tekisi, jos siitä joskus tienaisi sen verran että pystyisi vähentämään sellaisia töitä jotka eivät liity laulamiseen. Ihan vielä ei, mutta ehkä vielä joskus.

Yhteistyössä