R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mä olen vähän reissussa...Kyllä se piristää mieltä
![]()
Hyväksytäänkö tähän ketjuun mitään välineellistä tekemistä, vai onko tuo erityinen tai onnellisuutta lisäävä tekeminen pakoista oltava itseisarvo?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24695277:Kenelläkään mitään erityistä tai onnellisuutta lisäävää tekemistä?![]()
Hyväksytäänkö tähän ketjuun mitään välineellistä tekemistä, vai onko tuo erityinen tai onnellisuutta lisäävä tekeminen pakoista oltava itseisarvo?
Välineistä näin lauantaina (ja ihan vain ympärilleen katsomalle - pelkästään jo autotallissakin) tulee lähinnä mieleen siivousvälineet.
Tehdäänkö yleensä mitään todella asian itsensä vuoksi. Saunakaljaakaan ei taideta juoda pelkän janon vuoksi.
Sitä vain, että kaikkein pragmaattisimmathan kait ajattelevat, ettei mitään tehdä asioiden itsensä vuoksi, vaan jonkin muun sitä kautta saavutettavan hyödyn, nautinnon, ja ehkä siis myös onneliisuuden saavuttamiseksi. Silloin kaikkea tuollaista voidaan oikeastaan myös suunnitella (tapahtuvaksi). Onnellisuuttakin voi kait suunnitella.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24695776:Asian itsensä vuoksi...?
Minulla sama johti tähän apatiaoloon... Vaikka hyvä tuuli minullakin.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24695848:Eilen olin ystävän kanssa viettämässä iltaa, ja aamulla oli jo valmiiksi hyväntuulinen olo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24695277:Minulla on taas tylsä hetki elämässä, joten kyselen mitä muiden lauantaisuunnitelmiin kuuluu? Kenelläkään mitään erityistä tai onnellisuutta lisäävää tekemistä?
Mitähän sitä itse tekisi. Ettei vaivu apatiaan.