Kysely/ Mitä antaisit kellekin palstamammalle lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bla-bla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keittis pari kiloa hirven sisäfilettä ja tyrnimarmeladia.
Inkkuli sais mun koko tilkkukopan sisällön kun se keksii aina kaikkea kivaa ja hyödyllistä ja kaunista. Tulis tehokkaammin käytetyks!
Booty lahjottais sellaisella satiinisella Betty Boob unimaskilla
Teenlitku sais multa kaikki Finlandiapalkinto ehdokkaitten kirjat ja Kunnaksen Robin Hoodin, ellei hällä ole sitä jo. Ja pienen smurffin.
Homelitoosalle järjestäisin hemmotteluhoidon kylpylään
JoniMakkuusäkki sais multa kilon villalankaa, bambupuikot ja sellaisen tuolin, joka taipuu mihin löhöasentoon vaan.
Sisukasmamin, Tyssyn, Tirskun ja Scarletin järkkäisin kanssani bilettämään vaikka laivalle. Ja ne sais lisäksi tyrnilikööriä ja joululimput.

Nää tuli ekaks mieleen, muut sais hedelmäkakkua tai villasukat. Halus tai ei.

Ja kaikille jotka palstailee silkkaa ilkeilynhaluaan, tuo julki pahaa oloaan kettuilemalla toisille ihan vaikka mistä aihesta, niin antaisin risuja |O
Ja noituisin anoppinsa vaanimaan ja kyttäämään jatkuvasti. Ja menkkansa alkamaan aina valkoisia housuja käytettäessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Turkilmas saisi multa paketin naulapyssynauloja ja suklaalevyn.

Ooo, kiitos :). Olisin kyllä sangen onnellinen lahjastani, sillä molemmat tulis tarpeeseen kyllä :flower:

Muoks: ja kunhan olisin saanut naulat hakatuksi ja suklaan tuhotuksi, niin menisin Kyyn antamaan hemmotteluhoitoon nautiskelemaan :). Kiitos Kyy :hug:

Mä jakaisin kaikille ihanille (ei niille vähemmän ihanille) palstalaisille mun itse tekemää kinuskikastiketta suolapähkinöillä. Se on NIIN hyvää vaniljajäden kanssa :p

Kiitoksia :flower: Mä antaisin

- Lunaticille susiaiheinen seinäkalenteri vuodelle 2010 sekä Lissujen cd
- Jätkälle uusi virtuaaliluuta
- Mielikille Kalevala-aiheinen taulu
- Candidelle lahjakortti japanilaiseen ravintolaan
- Ihamielelle perinneruokien keittokirja
- Åbolle tuunattu lyijyliivi
- Gloria Mundille lentoliput Suomeen
- Mamma italianalle kuivattua lipstikkaa, tyrnimehua, katajanmarjoja ja lakkahilloa
- Gluteus maximuxelle lastenhoitoapuviikonloppu
- Merlionille silmälasit, joissa näkö- ja puheyhteys suoraan haluamaansa paikkaan maapallolla

Nämä nyt tuli ekana mieleen. Lisää keksin ehkä hetken päästä.

Mä voin lahjottaa joulumieltä, kärsivällisyyttä, empatiaa ja (varsinkin kaikille ilkeille) kyvyn olla arvostelematta kaikkea mikä liikkuu tai ei liiku. Ja tonttulakit ja punaviiniglögiä vaikkette haluaisikaan :xmas:

Yhteistyössä