KYNÄTESTI-GALLUP! Kaikki mukaan!

  • Viestiketjun aloittaja Paremmat tissit vuodeksi 2009 :)
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-70:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja idu:
Ei pysy, C-D-kuppi rintsikoista vaihdellen, 1 lapsi
Tätä en usko!!!
Kääks, mikä juttu tää nyt on?

Itsellä kuppi c ja kolme lasta imettänyt - eikä kynä pysy rinnan alla;)
Tää on tälläinen hupijuttu,Mulla tosiaan pysyy tussi kaksi lasta oon synnyttänyt ja imettänyt ja siihen lisäksi tuo 20v.ikälisä ,niin roikkuu,. :whistle:
 
Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-70:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja idu:
Ei pysy, C-D-kuppi rintsikoista vaihdellen, 1 lapsi
Tätä en usko!!!
Kääks, mikä juttu tää nyt on?

Itsellä kuppi c ja kolme lasta imettänyt - eikä kynä pysy rinnan alla;)
Mullakin reilu c, tosin vielä ei ole lapsia, ensimmäine putkahtaa vasta maaliskuussa. Ei pysy kynä tissin alla kuin sekunnin jos sitäkään, saas sitten nähdä, miten on imetyksen jälkeen. Jääkö pelkät lerpukat vai ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Mullakin reilu c, tosin vielä ei ole lapsia, ensimmäine putkahtaa vasta maaliskuussa. Ei pysy kynä tissin alla kuin sekunnin jos sitäkään, saas sitten nähdä, miten on imetyksen jälkeen. Jääkö pelkät lerpukat vai ei.
Monella kuppikoko kasvaa lapsen saannin jälkeen. Näin kävi ainakin mulle, vaikka painoakin on tippunu reilusti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mitenkähän monella luomu c tai d-kuppisella rinnat ei väkisinkin vähän roikkuisi? Vaikka muuten olisikin hoikka.. käsittääkseni aika harvalla ne kiinteästi pystyyn päin ovat kasvaneet B) Joillakin onnekkailla varmaan, mutta itse en siihen joukkoon kuulu. Onneksi rintsikoissa ja bikineissä asiaa ei huomaa.
Joo tätä minäkin tarkoitin, koska tuon kokoiset rinnat on niin isot, että niiden on väkisinkin vähän roikuttava, enkä tarkoita sen takia että ovat rupsahtaneet vaan koska ovat niin isot. Mutta hannamari(?) rupes sit vauhkoamaan jo aivan muusta.
ei mun c-kuppien alla kynä pysy vaikka ne ei sellaiset silikonirintojen näköiset pallot olekaan
 
kuis
Alkuperäinen kirjoittaja Gang Bang:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Mullakin reilu c, tosin vielä ei ole lapsia, ensimmäine putkahtaa vasta maaliskuussa. Ei pysy kynä tissin alla kuin sekunnin jos sitäkään, saas sitten nähdä, miten on imetyksen jälkeen. Jääkö pelkät lerpukat vai ei.
Monella kuppikoko kasvaa lapsen saannin jälkeen. Näin kävi ainakin mulle, vaikka painoakin on tippunu reilusti.
niin kasvaa tai pienenee,mulla pieneni kaksi kokoa tissit ja ympärys kasvoi (vaikka nyt kevyempi kuin ennen lasta)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Gang Bang:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Gang Bang:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Okei. Mä tykkään mieluummin pitää kyniä ihan vaan penaalissa.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Kröhöm.... Meillä päin ukoilla on tapana kutsua tu**ua penaaliksi... :whistle:
No meilläpäin on tapana sanoa ihan penaalia penaaliksi.
Ot: Vitsailetko sä koskaan?
Kyllä mutta sinun huumorintajusi ei nyt kohtaa minun huumorintajuani.
 

Yhteistyössä