KYNÄTESTI-GALLUP! Kaikki mukaan!

  • Viestiketjun aloittaja Paremmat tissit vuodeksi 2009 :)
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja idu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja idu:
Ei pysy, C-D-kuppi rintsikoista vaihdellen, 1 lapsi
Tätä en usko!!!
Miksi et usko?
palsta mamma ei ole nähnyt hyvin säilynyttä äitiä.
palsta mamma ei ymmärrä, että lapset ei ole kropalle armottomia vaan aika.
mutta koska palsta mamma ei vanhene, niin pakkohan sen on johtua synnyttämisestä eikä iän tuomista muutoksista, jos keski-iässä alkaa maa vetää puoleensa
:D aivan
 
ootpa tyhmä
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja idu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja idu:
Ei pysy, C-D-kuppi rintsikoista vaihdellen, 1 lapsi
Tätä en usko!!!
Miksi et usko?
palsta mamma ei ole nähnyt hyvin säilynyttä äitiä.
palsta mamma ei ymmärrä, että lapset ei ole kropalle armottomia vaan aika.
mutta koska palsta mamma ei vanhene, niin pakkohan sen on johtua synnyttämisestä eikä iän tuomista muutoksista, jos keski-iässä alkaa maa vetää puoleensa
No enpä pidä itseäni yhtään rupsahtaneena.
Ai no, idu on varmaan mua paljonkin nuorempi, itse olen 20vuotias, jos se on se aika eikä lapset jotka tekee kropalle jotain. En edes uskalla ajatella itseäni 30vuotiaana :( :eek:
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
niin ja hannamaria, ne raskausarvetkin varmaan repes, koska mun nahka on niin vanha, eikä sen takia että mulla on lapsi? :D
moni silti palautuu raskaudesta. ei siitä tartte hernettä nenään vetää, mutta raskausarvet voi myös vaalentua
En mä oikeein tiedä mitä ees vastaisin tähän :LOL: Annetaan kun aika näyttää, sanotaanko näin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ootpa tyhmä:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja idu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja idu:
Ei pysy, C-D-kuppi rintsikoista vaihdellen, 1 lapsi
Tätä en usko!!!
Miksi et usko?
palsta mamma ei ole nähnyt hyvin säilynyttä äitiä.
palsta mamma ei ymmärrä, että lapset ei ole kropalle armottomia vaan aika.
mutta koska palsta mamma ei vanhene, niin pakkohan sen on johtua synnyttämisestä eikä iän tuomista muutoksista, jos keski-iässä alkaa maa vetää puoleensa
No enpä pidä itseäni yhtään rupsahtaneena.
Ai no, idu on varmaan mua paljonkin nuorempi, itse olen 20vuotias, jos se on se aika eikä lapset jotka tekee kropalle jotain. En edes uskalla ajatella itseäni 30vuotiaana :( :eek:
Voit tulla itse kokeilemaan saatko kynän rintojeni alle pysymään jos se noin koville ottaa :LOL:
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
niin ja hannamaria, ne raskausarvetkin varmaan repes, koska mun nahka on niin vanha, eikä sen takia että mulla on lapsi? :D
moni silti palautuu raskaudesta. ei siitä tartte hernettä nenään vetää, mutta raskausarvet voi myös vaalentua
En mä oikeein tiedä mitä ees vastaisin tähän :LOL: Annetaan kun aika näyttää, sanotaanko näin :D
mä kysyn nyt ihan ystävällisesti: ootko ikinä ollu saunassa kenenkään suurperheen äidin kanssa? Väitätkö ihan oikeesti että lasten lukumäärää voi laskea kropasta?

Osa tuntemistani lapsettomista on "ei ihan nykyisen kauneusmittapuun mukaisia", ja taas osa on ihan timmissä vaikka lapsia olisi useampia.
:eek: Missä minä olen VÄITTÄNYT että kropasta näkee onko lapsia vai ei KAIKILTA? Mä en nyt älyä yhtään mitä sä vauhkoat siinä, tuo sun vauhkoaminen on jotain aivan älytöntä, tai sitten olet vaan..Hmm.

Musta vaan on niin valtavan naurettavaa että sä kuvittelet että se on vain ja ainoastaan aika joka tekee kropalle jotain, mutta antaa olla, sulla on niin ihmeellisiä nuo sun tekstis, että ootko aloittanut uudenvuoden vieton jo aamusta?
 
No varmaan pysyis vaikka viis kynää. Oon joskus yhdellä kokeillut :snotty: Ja ei oo koskaan varmaan kynät ollut pysymättä, ei ole imetys tai raskaudet rintoja pilanneet kun ne on olleet rumat ja riippuvat alunperinkin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
:eek: Missä minä olen VÄITTÄNYT että kropasta näkee onko lapsia vai ei KAIKILTA? Mä en nyt älyä yhtään mitä sä vauhkoat siinä, tuo sun vauhkoaminen on jotain aivan älytöntä, tai sitten olet vaan..Hmm.

Musta vaan on niin valtavan naurettavaa että sä kuvittelet että se on vain ja ainoastaan aika joka tekee kropalle jotain, mutta antaa olla, sulla on niin ihmeellisiä nuo sun tekstis, että ootko aloittanut uudenvuoden vieton jo aamusta?
eiku mua vaan ärsyttää se ettäjos joku täällä sanoo "ei roiku, on lapsia", niin heti kommentti on "en usko", ihan kuin äiti ei voisi näyttää hyvältä. Ihmetytti vaan, mikä siinä oli niin uskomatonta ettei synnytyksen jälkeen rinnat roiku...

Mut (tää ei ole sulle vaan "yleiskommentti aiheeseen" ) onhan se tietty kivampi sanoa että "kroppa on tätä siksi kun on lapsia" kuin myöntää että "suklaa on hyvää ja en viitsi treenailla"
Mitenkähän monella luomu c tai d-kuppisella rinnat ei väkisinkin vähän roikkuisi? Vaikka muuten olisikin hoikka.. käsittääkseni aika harvalla ne kiinteästi pystyyn päin ovat kasvaneet B) Joillakin onnekkailla varmaan, mutta itse en siihen joukkoon kuulu. Onneksi rintsikoissa ja bikineissä asiaa ei huomaa.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
:eek: Missä minä olen VÄITTÄNYT että kropasta näkee onko lapsia vai ei KAIKILTA? Mä en nyt älyä yhtään mitä sä vauhkoat siinä, tuo sun vauhkoaminen on jotain aivan älytöntä, tai sitten olet vaan..Hmm.

Musta vaan on niin valtavan naurettavaa että sä kuvittelet että se on vain ja ainoastaan aika joka tekee kropalle jotain, mutta antaa olla, sulla on niin ihmeellisiä nuo sun tekstis, että ootko aloittanut uudenvuoden vieton jo aamusta?
eiku mua vaan ärsyttää se ettäjos joku täällä sanoo "ei roiku, on lapsia", niin heti kommentti on "en usko", ihan kuin äiti ei voisi näyttää hyvältä. Ihmetytti vaan, mikä siinä oli niin uskomatonta ettei synnytyksen jälkeen rinnat roiku...

Mut (tää ei ole sulle vaan "yleiskommentti aiheeseen" ) onhan se tietty kivampi sanoa että "kroppa on tätä siksi kun on lapsia" kuin myöntää että "suklaa on hyvää ja en viitsi treenailla"
Mä en ole puhunut että siksi koska on lapsia/olltu raskaana/ synnyttänyt, että sen takia niiden pitäs roikkua.

Vaan siksi koska musta c-d kupin rinnat ovat niin isot, että vaikka ne eivät roikkuisikaan, niin ainakin omilla tuttavillani rinnan suuruuden takia pysyy kynä alla, oli lapsia tai ei.

Sä nyt vissiin ymmärsit että mä kuvittelen äitien olevan ylipainoisia roikkuvia löllertäjiä? En todellakaan, tai sitten mutkin saa laittaa äidistä kokonaan pois.

Vaan sen takia mun oli vaikea uskoa koska tosiaan tuon kokoiset rinnat on mielestäni niin isot, että ihmettelen miten kynä ei voi pysyä siellä alla.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mitenkähän monella luomu c tai d-kuppisella rinnat ei väkisinkin vähän roikkuisi? Vaikka muuten olisikin hoikka.. käsittääkseni aika harvalla ne kiinteästi pystyyn päin ovat kasvaneet B) Joillakin onnekkailla varmaan, mutta itse en siihen joukkoon kuulu. Onneksi rintsikoissa ja bikineissä asiaa ei huomaa.
Joo tätä minäkin tarkoitin, koska tuon kokoiset rinnat on niin isot, että niiden on väkisinkin vähän roikuttava, enkä tarkoita sen takia että ovat rupsahtaneet vaan koska ovat niin isot. Mutta hannamari(?) rupes sit vauhkoamaan jo aivan muusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
:eek: Missä minä olen VÄITTÄNYT että kropasta näkee onko lapsia vai ei KAIKILTA? Mä en nyt älyä yhtään mitä sä vauhkoat siinä, tuo sun vauhkoaminen on jotain aivan älytöntä, tai sitten olet vaan..Hmm.

Musta vaan on niin valtavan naurettavaa että sä kuvittelet että se on vain ja ainoastaan aika joka tekee kropalle jotain, mutta antaa olla, sulla on niin ihmeellisiä nuo sun tekstis, että ootko aloittanut uudenvuoden vieton jo aamusta?
eiku mua vaan ärsyttää se ettäjos joku täällä sanoo "ei roiku, on lapsia", niin heti kommentti on "en usko", ihan kuin äiti ei voisi näyttää hyvältä. Ihmetytti vaan, mikä siinä oli niin uskomatonta ettei synnytyksen jälkeen rinnat roiku...

Mut (tää ei ole sulle vaan "yleiskommentti aiheeseen" ) onhan se tietty kivampi sanoa että "kroppa on tätä siksi kun on lapsia" kuin myöntää että "suklaa on hyvää ja en viitsi treenailla"
Mä ihmettelen eniten, miksi niitten rintojen pitäs raskausajan jälkeen roikkua? Ei ne kaikilla ala roikkumaan. Mun on vaikea sanoa, kun nämä ovat olleet vähän riippuvampaa mallia kokonsa takia aiemminkin, mutta samalta näyttävät kun ennen raskauksia. Ei ole sisältö hävinnyt tai riippuvuutta tullut lisää.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
siitähän minäkin puhuin koko ajan, että miten se äitiys niitä muuttaisi. Puhuttiin harmaan kanssa eri asiasta...
Ei niiden tarvi roikkua, tai mitään. Mutta vaikka hanna sä kuinka kuvittelisit, niin niihin vaikuttaa myös raskaus, ei pelkkä ikä. Ja en tarkoita että kaikilla vaikuttaisi, mut osalla kyllä.

Ja äsken juu, puhuttiin eriasioista, kommentoin kuitenkin vielä tähän.
 

Yhteistyössä