Kääks, mikä juttu tää nyt on?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tätä en usko!!!Alkuperäinen kirjoittaja idu:Ei pysy, C-D-kuppi rintsikoista vaihdellen, 1 lapsi
Tää on tälläinen hupijuttu,Mulla tosiaan pysyy tussi kaksi lasta oon synnyttänyt ja imettänyt ja siihen lisäksi tuo 20v.ikälisä ,niin roikkuu,.Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-70:Kääks, mikä juttu tää nyt on?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tätä en usko!!!Alkuperäinen kirjoittaja idu:Ei pysy, C-D-kuppi rintsikoista vaihdellen, 1 lapsi
Itsellä kuppi c ja kolme lasta imettänyt - eikä kynä pysy rinnan alla
Mullakin reilu c, tosin vielä ei ole lapsia, ensimmäine putkahtaa vasta maaliskuussa. Ei pysy kynä tissin alla kuin sekunnin jos sitäkään, saas sitten nähdä, miten on imetyksen jälkeen. Jääkö pelkät lerpukat vai ei.Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-70:Kääks, mikä juttu tää nyt on?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tätä en usko!!!Alkuperäinen kirjoittaja idu:Ei pysy, C-D-kuppi rintsikoista vaihdellen, 1 lapsi
Itsellä kuppi c ja kolme lasta imettänyt - eikä kynä pysy rinnan alla
Monella kuppikoko kasvaa lapsen saannin jälkeen. Näin kävi ainakin mulle, vaikka painoakin on tippunu reilusti.Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Mullakin reilu c, tosin vielä ei ole lapsia, ensimmäine putkahtaa vasta maaliskuussa. Ei pysy kynä tissin alla kuin sekunnin jos sitäkään, saas sitten nähdä, miten on imetyksen jälkeen. Jääkö pelkät lerpukat vai ei.
Sama täällä. Ja saa olla aika täynnäkin se penaali.Alkuperäinen kirjoittaja auringonkukka-75:Pysyy koko penaali....
ei mun c-kuppien alla kynä pysy vaikka ne ei sellaiset silikonirintojen näköiset pallot olekaanAlkuperäinen kirjoittaja sama:Joo tätä minäkin tarkoitin, koska tuon kokoiset rinnat on niin isot, että niiden on väkisinkin vähän roikuttava, enkä tarkoita sen takia että ovat rupsahtaneet vaan koska ovat niin isot. Mutta hannamari(?) rupes sit vauhkoamaan jo aivan muusta.Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mitenkähän monella luomu c tai d-kuppisella rinnat ei väkisinkin vähän roikkuisi? Vaikka muuten olisikin hoikka.. käsittääkseni aika harvalla ne kiinteästi pystyyn päin ovat kasvaneet B) Joillakin onnekkailla varmaan, mutta itse en siihen joukkoon kuulu. Onneksi rintsikoissa ja bikineissä asiaa ei huomaa.
Meillä muillapa on.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei mulla mitään taskuja siellä oo.
niin kasvaa tai pienenee,mulla pieneni kaksi kokoa tissit ja ympärys kasvoi (vaikka nyt kevyempi kuin ennen lasta)Alkuperäinen kirjoittaja Gang Bang:Monella kuppikoko kasvaa lapsen saannin jälkeen. Näin kävi ainakin mulle, vaikka painoakin on tippunu reilusti.Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Mullakin reilu c, tosin vielä ei ole lapsia, ensimmäine putkahtaa vasta maaliskuussa. Ei pysy kynä tissin alla kuin sekunnin jos sitäkään, saas sitten nähdä, miten on imetyksen jälkeen. Jääkö pelkät lerpukat vai ei.
Jee,niin onnii ,voidaan kuletella salaa tavaroita. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Gang Bang:Meillä muillapa on.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei mulla mitään taskuja siellä oo.
Älä muuta virka!Alkuperäinen kirjoittaja Suhmuran Santra 55:Jee,niin onnii ,voidaan kuletella salaa tavaroita. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Gang Bang:Meillä muillapa on.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei mulla mitään taskuja siellä oo.
Okei. Mä tykkään mieluummin pitää kyniä ihan vaan penaalissa.Alkuperäinen kirjoittaja Gang Bang:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Okei. Mä tykkään mieluummin pitää kyniä ihan vaan penaalissa.
No meilläpäin on tapana sanoa ihan penaalia penaaliksi.Alkuperäinen kirjoittaja Gang Bang:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Okei. Mä tykkään mieluummin pitää kyniä ihan vaan penaalissa.
Kröhöm.... Meillä päin ukoilla on tapana kutsua tu**ua penaaliksi...
Tähän hyppään minäkin, kuppikokoin sama mutta lapsia neljä..Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:täällä kans.....kolme lasta ja kuppikoko vaihtelee E-F/75-80 välillä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mulla myösAlkuperäinen kirjoittaja auringonkukka-75:Pysyy koko penaali....
Ot: Vitsailetko sä koskaan?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No meilläpäin on tapana sanoa ihan penaalia penaaliksi.Alkuperäinen kirjoittaja Gang Bang:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Okei. Mä tykkään mieluummin pitää kyniä ihan vaan penaalissa.
Kyllä mutta sinun huumorintajusi ei nyt kohtaa minun huumorintajuani.Alkuperäinen kirjoittaja Gang Bang:Ot: Vitsailetko sä koskaan?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No meilläpäin on tapana sanoa ihan penaalia penaaliksi.Alkuperäinen kirjoittaja Gang Bang:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Okei. Mä tykkään mieluummin pitää kyniä ihan vaan penaalissa.