VOI IHANUUS :heart: :heart: :heart: !!
Meikä on aivan onnessaan, pilvistä ei olla vieläkään eilisen jälkeen pudottu! Rakastuin siihen pieneen joka mun mahassa möyrii! Siltä erottu kaikki sormet ja varpaat, kasvonpiirteet erottui hyvin, silmäluomet, nenä ja huulet. Tärkein kaikista, eli rakenteet oli
täydelliset :heart: Mun mahassa kasvaa ja kehittyy pieni ihminen ja me saadaan se vielä syliin :heart:
Itkeä tihrustin siinä maatessa koko ajan, en voinu sille mitään, olin niin onnessani. Olisin voinu maata siinä vaikka kuin kauan, selkäkipuakaan ei huomannu, joka selällään maatessa aina tulee.
Mies sanoi heti lääkärille, kun mentiin sisään, että sukupuolta ei saa sitten ilmottaa, ja hyvin lääkäri välttelikin sitten niitä kuvakulmia missä jalkojenväli olis näkynyt. Reisiluutkin mittaili kummallisesta kulmasta. Me halutaan pitää murun salaisuus loppuun asti.
Mun myoma ei ollut kasvanut np-ultrasta yhtään, onneks. Mutta vielä se saattaa yllättää. Supistelut ei olleet tehneet mitään, lääkäri ultralla mittasi synnytyskanavan ja normaalipitkälle näytti. Istukka on edessä, mikä tiedettiin, mutta nyt se onneton oli kasvaessaan venynyt osittain kohdunsuuspäälle, ihan pikkusen reunaa, ja jos se ei siitä liiku, on edessä sektio :/ Ei kiva. Mä niin toivoisin päästä synnyttämään normaalisti, siitä jäi ekakerran jälkeen hyvä mieli. Mutta istukan takia ultra rv30 polilla. Ja lääkäri piti hyvin todennäköisenä, että istukka tuosta vielä kasvaessaan nousee, se kun on niin pienestä kiinni!
Kuvia ei harmi vaan oikeestaan saatu, vaan semmonen epämääränä kuva kasvoista. Ja siks sitten miehen kanssa meinattiinkin, että jospas käytäis vielä 4d:ssä..Täytyy vielä tuumailla.
irene80, sullakin hyviä kuulumisia, onnittelut siitä
Mulla pelotti hurjasti eilinen, mielessä pyöri se kamala juttu meidän tuolta naapuripinosta rakenneultrasta. Toisia pinoja kun lukee, niin ei se kyllä helpota tätä muutenkin vaihtelevaa mielialaa, aina jollekin jossakin sattuu jotakin ikävää. Nyt on vaan yritettävä oppia uskomaan siihen, ettei omalle kohdalle tule mitään pahaa.
sannis-75, jep, samat brio kombit on meilläkin. Ja ihan olen ollut tyytyväinen niihin. Ainoastaan ötökkäverkko pitää sitten kesäksi uusia.
pa-mi oli käynyt ultrassa, onnea pienistä!
nonnii, hui kun sulla samankuuloinen kokemus kun mulla! Tiedän tunteen kuin sitä sitten pelottaa! Hyvä, että sait saikkua noinkin pitkästi. Varmaan kaksosraskauden kanssa otetaan alusta asti tosissaan kaikki mahdolliset riskit.
On muuten jännä, kun minulla seisomatyö tekee supisteluja, teillä toisilla taas istumatyö. Koskaan ei ole hyvä!
Olis muuten kiva nähdä kuvia tuplamassuista..
mullu, minullakaan ei tuo viva näy. Jännityksella odotan, että tuleeko sitä ollenkaan, esikosta kyllä tuli, mutten tiedä millä viikolla.
Shoppailu jäi sitten kumminkin melko vähäiseksi. Ostoslista oli pitkä, vauvahörsylöihin en ehtinyt keskittyä. Mutta ens kerralla sitten!
Mulla kans on melkein alkanut jo ahdistaa tuo kuppikoko, mä en ole tottunut siihen, että ilman liivejä tissit ja mahanahka ovat vastakkain. Saunan jälkeen olis kiva olla ilman liivejä, mutta on sitten kuitenkin tukittava jotakin kangasta väliin kun alkaa hiostaa.
tiltalitti, sullakin ihania kuulumisia! Paitsi tuo sektiokokemus..mä rupean nyt sitten ihan uudessa valossa lukemaan noita, kun oma tilanne pitää ottaa huomioon. Meillä muuten sitten sama tilanne tuon istukan kanssa.
katjuzka oli myös saanut hienoja uutisia, kovasti onnea! Melko hyvillä viikoillahan jo menet, kohta voi huokaista (ainakin vähäsen

)
rouvaPapunen, mulla kasvaa maha karvaa

Mutta onneks ihan tosi vaaleaa, ei sitä huomaa kun ite täältä ylhäältäpäin katsottuna. Navasta nousee ylös tisseihin semmonen karvavana, jaiks!
Mä olen meinannut ostaa murulle kaikkia iloisen räikeitä värejä, vihreää, keltasta, oranssia. Inhoan muutenkin niitä babypinkkejä ja vaaleansinisiä. Esikonkin ällövaaleanpunaiset, mitä lahjaksi silloin saatiin, niin meinasin värjätä. Mä en muutenkaan tykkää noista vaatejaotteluista, että pojille laitetaan tummansinistä ja raktorin kuva, tytölle hempeetä ja prinsessoja.
Mutta haluan silti, että vauvasta näkee kumpaa sukupuolta se on, en ole mikään hysteerikko tuon asian kanssa.
kirma+muru 19+6 (jihaa, huomenna poksuu pyöreät

)