Kympin hoidot

MEG Antibioottia annetaan mielestäni siksi, että jos endokohtiin osuu punktiossa niin ei tule tulehduksia. Olen piikeissä päivän edellä sinua. Jännä nähdä mitä sanovat kestosta ensi viikolla. Puhaltelen kasvatussäteitä, jotta munikset tajuaa nyt kehittyä kauniisti.

Tervetuloa uusille mukaan!

Ja johan se on nähty, että peli on poikki vasta kun vihelletään, joten lugeja vaan sisuksiin, kunnes testissä on ne maagiset viivat tai tyhjä paikka. Mutuilla tässä ei kannata. Sivusta seuranneena olen huomioinut, että kaikki todellakin on mahdollista. Toivon kuitenkin plussaa!

Ulkona on ollut koko päivän aivan ihana ilma. Aurinkokin on näyttäytynyt. Kävin ulkoiluttamassa munis raakileitani ja kerroin niille niiden tehtävän. Kasvakaa kasvakaa..
Posket punaisina täällä koneella näppäilen. Voimia naiset!
Isis
 
Meg

[/b]AaVee Eikös sulla 0 ultra ole 24.2? Jos olisi että 10 päivää piikittelet, niin se ois 24.2-5.3. Sitten la iltana pregnyl piikki ja ma punktio. Mulla nimittäin 0 ultra oli 17.2 ja siitä asti piikittelen, ti menen uudestaan ultraan ja katsotaan tilanne riittääkö tämä lääke ja jos mulla on viikolla 9 punktio niin luultavasti lääkkeet lopetan pe 26.2 ja la pregnyl.

Isis Mä ajattelin että ottaakohan ne endot pois sitten että siksi antibiootteja, mutta voi olla tuokin sitten että ei tule tulehduksia.
 
Meg


AaVee Mäkin haluaisin että heti maanantaina (1.3) olis punktio ja sit ke hedelmöitys. Luulen että mulla vaikuttaa jo lääke, munasarjoissa tuntuu jo vähän nippailuja, vaikka eilen vasta ekan kerran pistetty. Jänskättää kyllä seur. ultra että jatkuuko tällä lääkkeellä loppuun asti, toiv. koska niitä muuten jäisi neljä. Ostin nimittäin kaikki kerralla. Oon nyt yrittänyt tosiaan juoda vettä kun hoitaja sanoi että kannattaa juoda. Kerrothan sitten ultra kuulumisias :)
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************19.2.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Cris......................4. ICSI ..................pi..............tammi-Helmi
Mansikkainen79...1.ICSI....................pi............22.2..............FEL
leiska..................1. ICSI....................ly.............22.2.....25.2..FEL
hugsy..................1. IVF......................pi............24.2....26.2...
kolmisin.....................PAS..................lu........................vko 8...........
Toivorikas-72.......3. ICSI:n 1. PAS....lu.........................vko 8..NKL
plasebo...............3.IVF.......................pi.............vko 8.........NKL
Nainen83............ 1. IVF:n 1.PAS...................................helmikuu
Faith83..............................2.PAS...............helmi-maaliskuu..FER
nehma....................2. ICSI................ly..............vko 9
Isis.......................3.ICSI....................ly.............vko 9
Meg......................1. IVF...................pi..............vko 9..........
Klivia.....................1.IVF:n 2.PAS......lä.........................vko 9..........
Tähtisilmä79..........1.IVF:n 2.PAS.....lu.........................vko 9..OYS
Nipsu74................2. IVF /ICSI...........pi.............vko 10........OYS
AaVee..................1. IVF.....................pi.............vko 10........OYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi.............vko 10.........NKL
Mimosah76..........1. IVF.....................ly.............vko 11.........FER
Katjuzka...............3. ICSI..................................vko 11.....AVATre
Ovis......................2. IVF.....................pi............vko 11.........
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS..................................maalis..VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS................................maaliskuu.....
Nonna78...............2. IVF...................................maaliskuu....TYKS
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS................................maaliskuu
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä......................maalis..FEL
Hanuu..................1.IVF:n 1.PAS.........lu......................maalis..NKL
Heni.....................2.ICSI:n 1.PAS................................maaliskuu.....
Stigu123..............2.IVF.....................................maaliskuu
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS.................................maalis..NKL
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS.................................maaliskuu....
Lumipuu................2.ICSI.................................maaliskuu.....AVATre
Hopping...............2.ICSI:n 1.PAS.....................maalis-huhtikuu
Raitapaitainen.....3.IVF.....................................huhtikuu.....TAYS
Heidh ..................2. ICSI...................pi.................
tytti-82..................................................................
Pirpana74............2. IVF.......................................................VL
Paiju
Nemi77
beelia...................1. IVF....................................toukokuu
Mandalay...............

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä..........PP.........testipv

berits.......................................:heart:................16............
Marjaane.................................:heart:................14.............
Äititär..............OYS....................:heart:...............9.............
Joppu......................................:heart:..................8.............
Maricce..................................:heart::heart:...............8...........25.2.
RouvaPapunen..OVU...............:heart:.................7.........
Hoplop...................................:heart::heart:...............7..........24.2.
Inia........................................:heart::heart:...............3........2.3.
e74...........................................:heart:................2...........

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Utua81..............25.1............357/18...2. ICSI:n 1.PAS....:heart::heart:
SaaraX................2.2............171/14....2.IVF:n 3.PAS........:heart:
Alina79...............3.2.............513/15.......2.ICSI................ :heart:
Duffy..................4.2...............vt/10........2.ICSI..................:heart:
Sanasa..............4.2..............262/15......1.ICSI..................:heart:
Vadelmaunelma..4.2..............89/12......1.ICSI:n 1.PAS.....:heart:
Shenda...............8.2.................................2.IVF...................:heart:
Kirma................11.2.............866/14.......3.IVF................:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12.......1.ICSI.................:heart:
 
Meg Kuulumiset laitan heti ultran jälkeen ku koneelle vaan pääsen. :) Mulla on tänä aamuna ollu ihan hirveet menkka kivut. Nippaa ja vihloo niin maan perkuleesti vaikka menkat loppu eilen (viimeiset tuhrut). Onko muilla ollu vastaavaa sumujen aikana? Ihme touhua..

Äititär Jospa ne menkka oireet siellä tarkoittais jotain ihan muuta ku menkkoja. Toivotaan ainakin kovasti näin. :heart:

Mites Piinailijat listan kärkipäästä? Ootteko jo testannu? Entä muut piinailijat? Onko oireita kovasti jo?

Mä jatkan jäätymistä tänne konttoriin. Onneksi on perjantai. :)
 
Marjaane ja Berits: Joko on tulos selvillä? Tsemppiä!

Kävipä iso kato meidän aallossa, vain Annabell selvisi voittajan jatkoon. Ei mee ihan tasan nuo prosentit. JOs aattelee että 40 % tuoresiirroista onnistuu, niin siellä olisi pitänyt olla ainakin 2 nimeä. :( No, jatkossa sitten otetaan kaikki se plussa ja tasoitetaan tilasto! :D

Täällä ollaan kuukautisista selvitty. Mieli on aika sekaisin, mutta avoin kuitenkin kaikelle. Pari kuukautta on aikaa sulatella tulosta ja miettiä. Toivon että mennään PAS:iin heti kun on mahdollista, mutta se on miehen päätettävissä. Adoption ja sijaisperhetoiminnan alkuinfo on täällä Oulussa 23.4. Sinne mennään joka tapauksessa!

Tsemppiä kaikille! Plussapuhuri puhisemaan!
 
Täällä taustalla jännäilen kaikkien piinailijoiden kanssa ja pidän peukkuja!

Päivittäisitkö Toivorikas listalle että 2. ICSI on maaliskuussa ja Tampereen AVA:lle kannetaan taas säkeittäin rahaa :D Tämä kaikki siis JOS kroppa rupeaa stimulaation jäljiltä toimimaan... eikun taas epävarmuudessa odottelemista, tätähän riittää.
 
Tänään tuli ultrassa käytyä ja mulla suurimmat munarakkulat tais olla 19mm luokkaa ja niitä oli 8+ kpl, pienempiä oli runsaasti ja lääkäri ei niitä kaikkia ees laskenut eikä mittaillut. Saas nähdä onko ne pienemmät edes käyttökelpoisia. Huomenna illalla pistän pregnylin ja punktio on maanantaina, elikkä siis 22.2.
 
Voitteko kuvitella. Tänään on se mun testipäivä, mutta en oo vielä testannu!!! Minä - maailman malttamattomin testaaja - oon ihan kipsissä täällä, enkä uskalla:D :LOL: Nimittäin nythän se tilanne on se, että mitään selittelyn varaa ei jää. Testi kertoo luotettavasti ja varmasti lopullisen tuomion - oli se sitten kumpaan suuntaan tahansa.. Siis kamalaa! Lupaan kuitenkin ryhdistäytyä ja ihan pian - ehkä jo iltapissasta...

Mutta hei, sellainen kysymys vielä on teille (oma klinikka meni näköjään jo kiinni tältä päivältä ) että jos testi näyttää negaa ja haluan jatkaa kuitenkin lääkkeelliseen PASiin, niin mikä ihme mahtaa olla lääkitys?! Siitä ei ole mitään puhetta ollut ja vasta äsken tajusin tuota miettiä! Jos taas olisikin raskaana, niin sittenhän lääkityskin jatkuu samana ekaan ultraan asti. Voi ystävät, auttakaa tietämätöntä! Miten teille on määrätty lääkitys vastaavassa tilanteessa?

 
Marjaane, sulla oli siis lääkkeellinen pas nyt kyseessä?
Mä olen itse kohta samassa tilanteessa (ellen sitten plussaa B) ) ja olen ymmärtänyt niin, että lääkkeellisiä passeja voi tehdä peräkkäisiin kiertoihin. Kun nega varmistuu, voi jättää lääkkeet pois ja kun vuoto alkaa, lääkkeet aloitetaan uudestaan. En tosin tiedä tekeekö kaikki klinikat noita peräkkäisiin kiertoihin. En tiedä edes meidän omasta klinikasta, mutta kovasti aion kohta niin vaatia :LOL:
Niin, koitas nyt testata! En jaksa odottaa B )

Isoja muniksia monella odottamassa punktiota =) Tsemppiä viime hetken hautomiseen.

).( pp 7... Eilen oli pientä vihlontaa kohdussa ja tänään lieviä menkkatuntemuksia. Kahvi oli ensin hyvää, mutta sitten alkoi öklöttää. Taitaa olla enemmän psykosomaattista... Ja housun vyötärö kiristää. Onko normaalia, että lääkkeellisessä passissakin turpoaa, vaikka ei ole edes punktiota takana. Vai olenko vaan lahjonut alkioita herkuilla niin ahkerasti? :LOL:
 
Plasebo: Mulla oli suuria muniksia vikassa ultrassa. Suurimmat oli jopa 23mm, mutta suurin osa väliltä 18mm-21mm. Osa myös 16-17mm. Punktoitiin 18 follikkelia, joissa kaikissa munasolu. Näistä saatiin 8 normaalisti jakautunutta hyvälaatuista alkiota. Käsitin, että oli varsin hyvä juttu nuo reilut koot (?). Mulla oli Puregon annostuksella 125 ja hoito lyhyellä kaavalla. Pistin muistaakseni 10pvä. Endometrium vikassa ultrassa 10,6mm.

Mut voi poistaa tuolta piinailijoista. En ole testannut, mutta olen lopettanut luget eilen illalla. Ei ole mitään epäilystäkään mitä meillä tapahtuu - vuoto on alkanut runsaana ja kirkkaana... :'( Meidän top-alkio, jonka varaan laskettiin NIIN PALJON ei sitten ryhtynyt meidän :heart: tähtöseksi... :'( Mieli on matala ja nyt menee pari päivää itkua vääntäessä, mutta kyllä tästä taas noustaan. Onneksi on seitsemän 8-soluista alkiota pakkasesta. Jos joku heistä olisi sitten se meidän tähtönen. :heart:
Meille voi siis merkitä seuraavaksi 2. ISCI 1. PAS maalis-huhtikuulle. Katsotaan nyt saadaanko rahat kasaan heti seuraavaan kiertoon vai joudutaanko paikkailemaan kukkaroa kahden kierron verran...imee nimittäin siihen tahtiin tuo Ava meidän tuohta... :(
 
Marjaane joko oot testannu? Miten kävi? toivottavasti napsahti plussa :)

Mulla on keskiviikkona punktio ja perjantaina siirto, tänään ultrassa rakkuloita oli yhteensä 9, suurimmat kooltaan 16mm. Toivottavasti saadaan kaikista solut talteen.
 
Kolmas kerta toden sanoi. Negatiivinen oli tämäkin testitulos:(
Nyt jään hetkeksi nuolemaan näppejä, mutta uutta PASia varmaan kokeillaan vielä.. ehkä jo ensi kierrosta. Ja jos nyt raukat sulatuksesta selviää (viime kerrallahan jouduttiin 3 pakkasen pahasti puremaa olkea sulattamaan, jotta yksi onneton rääpäle saatiin kohtuun asti..)

Tosta lääkeasiasta negan jälkeen vielä. Sain puoli 4 aikaan kuitenkin vielä kiinni jonkun henkilökuntaan kuuluvan ja hän sanoi, että koska lähden uuteen lääkkeelliseen PASiin ja todennäköisesti aloitetaan taas Synarelalla endon poistamisen vuoksi, niin jatkan samalla lääkityksellä viikonlopun yli ja konsultoin sitten maanantaina omaa lääkäriä, että miten lääkitystä jatketaan vai pidetäänkö tauko. Ei kuulemma haittaa nuo pari päivää saman lääkityksen (estrogeenilaastarit & luget) jatkamista kuitenkaan. Kun lääkitys lopetetaan, tulee vuotokin ja siitä sitten voi alkaa uutta yritystä.

Kiitos kaikille tsempeistä ja myötäelämisestä! :heart:

Halit myös Hoppingille :hug:

Parempaa onnea seuraavalle piinailijoiden aallolle! :flower:
 
Meg


Minä jännään täällä että riittääkö toi yksi sumute pullo pe asti.. (yksi suihke yhteen sieraimeen neljä kertaa pvä) Toki sain reseptin että voin hakea uuden, mut eipä ole kiva ostaa kallista sumutetta muutamaksi päiväksi jos täytyy ostaa. Mites sen osaisi arvioida riittääkö?
 

Yhteistyössä