Kympin hoidot

Mikäs nyt on tullut kun ketään ei plussaa :( nyt niitä plussia kehiin!! berits tulostasi odotellaan :) tule kertomaan kuinka kävi :D
marjaane :hug:

Itsellä on niin vahva tunne että nega täältä sit napsahtaa vaikka tissit onkin kuin pallot :D

~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************20.2.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Cris......................4. ICSI ..................pi..............tammi-Helmi
Mansikkainen79...1.ICSI....................pi............22.2..............FEL
leiska..................1. ICSI....................ly.............22.2.....25.2..FEL
hugsy..................1. IVF......................pi............24.2....26.2...
kolmisin.....................PAS..................lu........................vko 8...........
Toivorikas-72.......3. ICSI:n 1. PAS....lu.........................vko 8..NKL
plasebo...............3.IVF.......................pi.............vko 8.........NKL
Nainen83............ 1. IVF:n 1.PAS...................................helmikuu
Faith83..............................2.PAS...............helmi-maaliskuu..FER
nehma....................2. ICSI................ly..............vko 9
Isis.......................3.ICSI....................ly.............vko 9
Meg......................1. IVF...................pi..............vko 9..........
Klivia.....................1.IVF:n 2.PAS......lä.........................vko 9..........
Tähtisilmä79..........1.IVF:n 2.PAS.....lu.........................vko 9..OYS
Nipsu74................2. IVF /ICSI...........pi.............vko 10........OYS
AaVee..................1. IVF.....................pi.............vko 10........OYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi.............vko 10.........NKL
Mimosah76..........1. IVF.....................ly.............vko 11.........FER
Katjuzka...............3. ICSI..................................vko 11.....AVATre
Ovis......................2. IVF.....................pi............vko 11.........
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS..................................maalis..VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS................................maaliskuu.....
Nonna78...............2. IVF...................................maaliskuu....TYKS
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS................................maaliskuu
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä......................maalis..FEL
Hanuu..................1.IVF:n 1.PAS.........lu......................maalis..NKL
Heni.....................2.ICSI:n 1.PAS................................maaliskuu.....
Stigu123..............2.IVF.....................................maaliskuu
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS.................................maalis..NKL
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS.................................maaliskuu....
Lumipuu................2.ICSI.................................maaliskuu.....AVATre
Marjaane..............2.IVF:n 2.PAS................................maaliskuu
Hopping...............2.ICSI:n 1.PAS.....................maalis-huhtikuu
Raitapaitainen.....3.IVF.....................................huhtikuu.....TAYS
Heidh ..................2. ICSI...................pi.................
tytti-82..................................................................
Pirpana74............2. IVF.......................................................VL
Paiju
Nemi77
beelia...................1. IVF....................................toukokuu
Mandalay...............

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä..........PP.........testipv

berits.......................................:heart:................17............
Äititär..............OYS....................:heart:..............10.............
Joppu......................................:heart:..................9.............
Maricce..................................:heart::heart:...............9...........25.2.
RouvaPapunen..OVU...............:heart:.................8.........
Hoplop...................................:heart::heart:...............8..........24.2.
Inia........................................:heart::heart:...............4........2.3.
e74...........................................:heart:................3...........

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Utua81..............25.1............357/18...2. ICSI:n 1.PAS....:heart::heart:
SaaraX................2.2............171/14....2.IVF:n 3.PAS........:heart:
Alina79...............3.2.............513/15.......2.ICSI................ :heart:
Duffy..................4.2...............vt/10........2.ICSI..................:heart:
Sanasa..............4.2..............262/15......1.ICSI..................:heart:
Vadelmaunelma..4.2..............89/12......1.ICSI:n 1.PAS.....:heart:
Shenda...............8.2.................................2.IVF...................:heart:
Kirma................11.2.............866/14.......3.IVF................:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12.......1.ICSI.................:heart:

Marjaane: lohtuhali :hug: ja tsemppiä tulevaan. On tosiaan outoa miten nämä aallot täällä menevät. Ensin oli nega-aalto, sitten plussa-aalto ja nyt taas nega-aalto.... Huitsin nevadaan nyt ne nega-aallot täältä! Berits & Äititär: oletteko testanneet? Entä muut loppuvaiheen piinailijat, Joppu, Maricce, RouvaPapunen, Hoplop, mitään tuntemuksia / oireita??? Plussamyrsky nyt tänne, heti!!!

).( vihdoinkin ovisplussa tänä aamuna! jesjesjes!!! maanantaina soitan naikkarille, oletan että ti siirto kun alkiot pakastettu kolmen päivän ikäisinä. Siis en tiedä varmaksi, tietääkö joku muu?

toivorikas täällä ei muita tuntemksia kuin lugeista aiheutuneita oireita rinnat kipeät ja pallot,sitten välillä pieniä menkka tuntemuksia ja kuumia aaltoja...nälkä tulee herkemmin.toiveet ei kyllä ole mitenkään korkealla mut kuitenkin jännittää...en taida uskaltaa testata :D maanantaina olis kuitenkin 14 päivää pregnylin laitosta että sen ei ehkä pitäis enää näkyä testissä mut en tiedä uskallanko testata ennemmin...
Näin kyllä muuten unta viime yönä että testasin tänään ja oli jo tosi vahva plussa :D alkaa tulemaan jo uniinkin kun päivä lähestyy :D

no huh!! kyllä helpotti kuulla etten ole ainoa! Mä jo kerkesin miettimään et ku on noin isoja, niin karkaako ne ennen aikojaan :ashamed: mutta nyt hoppingin ansiosta toivon että tulee paljon hyviä alkioita! Toivossa on hyvä elää..

Leiska: Mulla on ollut joka kerta sama annostus ja kaksi kertaa melkein tasan sama tulos. mutta nyt räjähti homma käsiin!! Ei mun munasolut ole koskaan näin nopeasti kypsyneet! Enne? ( ihan niinmuin kaikki muukiin tässä hoidossa!!! :D )

ON: Ja olo on sen mukainen... kammottaa koko pregnyl, kun tiedän et sen jälkeen ei ainakaan helpota. Lääkäri vähän muistutteli et jos pahenee, niin sairaaala on oikea suunta.

toivorikas Täälläkään ei mitään oikeita raskausoireita. On ollut ihan sika kylmä koko ajan (paitsi öisin tulee kuumiaaltoja) ja rinnatkin oli välillä kipeät, mutta johtuu varmasti lugeista. Nyt rinnat tuntuu ihan normaaleilta. Vatsakaan ei ole ollut kipeä ennen eilistä, mutta eilen alkoi sellaiset menkkakivut että jouduin ottamaan kipulääkettä. Vuoto alkaa varmaan hetkenä minä hyvänsä :ashamed: Onko muilla ollut itku herkässä? Minä pillititän milloin mistäkin
:snotty:

Onnea onnistuneille :flower: ja :hug: tippuneille!

Meg, mulle sanottiin ainakin synarelasta että etenkin isommassa pullossa on aina sen verran ylimäärästä ettei muutaman suihkeen takia kannata uutta ostaa. Oonkin jemmaillu niitä pulloja kaapin perälle joissa annosruudukko merkattu täyteen mutta "jämiä" ja päiväystä jäljellä ;)

Mulla näitä (pms) oireita on ihan luomukierroissakin, välillä palelee, sitten taas hikoiluttaa, itkettää helpommin, v-vuotoo tullu ihan klimppeinä... :x tissit tosin ei taaskaan oo ollu yhtään kipeet niinkun ei viime (hoito)kierrossakaan. Onkohan lugeilla siis oikeestaan mitään tekemistä kaikkien oireiden kanssa..
Odottelen menkkoja alkavaks hetkenä minä hyvänsä ja siitä alotan zumenonit. Siirtoo yritetään kai joskus vko 9, vai kauan muilla on lääkkeellisessä PASissa kestäny limakalvon kasvu? Pelottaa jo valmiiks ettei mitään siirrettävää jää, kun siellä kuitenkin on vaan ne säälittävät 2... :ashamed: se v*tuttais vielä enemmän kun se tuleva nega.

Kuinkakauan ennen punktiota teille muille on määrätty pistettäväksi pregnyl?

Mulla annos on vielä 10000iu ja pregnyl on määrätty pistettäväks 37h ennen punktiota. Pelottaa että ne munikset sieltä katoaa jo liian aikasin. Toivottavasti huolehdin turhaan.

Marjaanelle haleja :hug:
On tosiaan melkoinen negapuhuri täällä menossa, toivotaan, että se kääntyisi pian plussa-aalloksi.
Toivorikas: Toivotaan, että huurunenät selviää sulatuksesta ja pääset siirtoon. Mulla PASissa aikoinaan oli niin, että ovis oli perjantaina, maanantaina soitin klinikalle ja keskiviikkona olisi ollut siirto. Muistelen, ette meillä oli 2 päivän ikäinen alkio.
Meg: Mulla on kans sumut niin, että ne riittää just ja just.. olen yrittänyt mitata, minkä verran sumuja menee päivässä ja sen perusteella voi olla että yhtä tai kahta päivää varten joudun hakemaan uuden pullon :(

Ensi viikolla keskiviikkona olisi 0-ultra.. jännittää jo, vaikka turhaa kai se on. Mutta minkäs teet.. Toivon, että sumut on vaikuttaneet toivotulla tavalla ja pääsen aloittamaan pistokset.. Sekin tuo lisäjännitystä, että lääkkeet piti tilata ennakkoon, kun meidän apteekki on niin pieni ettei heillä ollut varastossa kyseistä tuotetta.

Mukavaa pakkaspäivää kaikille. Toivotaan, että pakkaset hellittää pian ja keväiset aurinkoiset päivät tulisivat tilalle :)

Marjaanelle :hug: lohtuhali... Mikä pirun nega-aalto meillä tosiaan on päällä? Huspois sellainen ja paljon plussasäteitä vielä piinaaville! :heart:

Mansikkainen, mulla määrättiin pistettäväksi tasan 36h ennen pregnyl annostuksella 5000iu.

MIMOSAH: kuka sun lääkäri on fertinovassa?ootko ollu tyytyväinen paikkaan/lääkäriin?
onko täällä muita keneltä poistettu munajohdin/johtimet?jos on,niin miten jaksatte?
mulla poistettiin juuri toinenkin ja oon aivan maassa vaikka yritänkin muille näyttää että kaikki ok :'( ! meillä ainoa keino enään saada oma nyytti on ivf..tuntuu niin epätoivoselta!
mulla ne "karvat" eivät liikuttaneet munasolua kohtuun ja se pallero jäi sitten johtimeen jumiin ja se katsottiin parhaaksi poistaa että ei kävisi uudestaan sama juttu..arvokin oli jo yli 12tuhatta ja viikkoja 5+?...
sori tää vuodatus,mutta oli pakko vähä purkaa :ashamed:
tsemppiä kaikille :heart:

Marjaane :hug:

Toivorikas Sormet kyllä syyhysi kovasti kaupassa testihyllyn kohdalla, mutta olen päättänyt testata vasta lääkärin suosittelemana päivänä eli perjantaina. :D
Onhan tässä vielä pitkä aika, mutta toisaalta aattelen niin, etten viitti turhaan itteeni kiusata...

hemmetti pitikin tehdä shendat ja testata pp8 :D löysin kaapista yhden testin ja ajattelin no pakko tehdä se pois ettei se siellä kaapissa mua vaivaa :D pissakaan ei ollut rakossa kuin reilu tunnin ja ihan selvä haamu...todennäköisesti pregnyli kyllä vielä vaikuttaa koska siitä on 13 päivää kun oon sen ottanut...nyt seuraavaksi kyllä en sitten testaa kun vasta perjantaina oikeana testipäivänä :D nyt alkas kyllä jänskättämään :D

Pikainen piipahdus taustalta :)
Nainen83 Tiedän miltä susta tuntuu, valitettavasti :( Multa poistettu molemmat johtimet. Mulla ollut 2 kohdunulkoista raskautta eli molemmissa johtimissa kerran. 2 laparoskopiaa siis koettu ja nyt siis ilman johtimia. Lääkäri mulle totes ennen leikkausta, että jos joutuvat poistamaan johtimen, ainoa tapa raskautua on IVF-hoito. Leikkauksen jälkeen musta tuntui ihan epätodelliselta ja niin lopulliselta. Olo oli tosi tyhjä ja mieli katkera. Miks juuri mulle piti sattua näin. Nyt kuitenkin kun siitä on jo aikaa, mieli on huomattavasti parempi ja katse on suunnattuna tulevaan hoitoon. Aika parantaa haavat pikkuhiljaa ja meille lääkäri sanoi, että on hyvät mahdollisuudet saada lapsi, kun syy on "pelkät" poistetut johtimet... Tiedä sitten...
Jaksamista ja pikaista paranemista leikkauksesta! :hug:

toivorikas toivotaan niin jotenkin en vaan uskalla uskoa että se olis oikea haamu ihmettelin kyllä sitä että tuli ihan päiväpissasta mikä ei ollut tosiaankaan kauaa mun rakossa :) olishan se kiva jos oikeasti oliskin tärpännyt meillä olis hääpäiväkin tänään ja lahja olis mitä parhain :D

Heissan!
Mulla olis tulossa 3 IVF tuossa huhtikuulla. Eka ultra olisi jo 31.3. ja seuraava ultra 6.4...mutta mutta... Päivä on laskettu mun joulukuun menkkojen mukaan ja juuri sitten tammikuussa kierto olikin 5 päivää pitempi. Sumut olisi tarkoitus aloittaa kierron päivänä 23. Nyt sitten pähkäilenkin, että taitaa tuo ns. 0-ultra tulla liian aikaisin :( ja menkat alkaakin juuri tuolloin. Parhaillaan odottelenkin menkkoja alkavaksi joko huomenna tai sitten heti ens viikon alkupuolella.

Miten teillä muilla tuo 0-ultra ajoittunut, että monesko kierron päivä se on ollut?? Mulle tehdään IVF lääkkeelliseen kiertoon.

Toivottavasti saisin siirrettyä ekaa ultraa vähän, niin ei koko homma siirtyisi seuraavaan kiertoon...

Risupesä, mulla oli lääkkeellisessä pas:ssa siirto kp 23, vaikka limis oli yli 10 milliä jo kp 10. Siirrossa oli sitten 13 mm. En mä oikein ymmärrä, miksi sitä täytyi niin pitkälle vetkuttaa.

Mansikkainen79, virallinen" ohje Pregnylin pistämiseen on se 36 tuntia, mutta muistan kyllä istuneeni vielä odotusaulassa myöhässä olevien toimenpiteiden vuoksi melko pitkään oman aikani jälkeen... Olisko teillä alettu klinikalla ennakoimaan, että aikataulusta ollaan kuitenkin myöhässä? Hoitajat etukäteen kertoi ajan minuutin tarkkuudella ja itse tuli pistettyä suurin piirtein sekuntikello kädessä... ja toimenpiteessä sitten huomasi, että ei se nyt ihan niin tarkkaan ollutkaan...

RouvaPapunen, vai kahta viivaa?! Pistitkö Pregnyliä 5000 vai 10000? Ei sen kyllä pitäisi enää näkyä, paitsi ehkä jos olet laittanut 10000, niin ehkä se sitten on mahdollista. Voihan se olla ihan oikeakin plussa. Toisaalta noin aikaisin, ei-aamupissasta ja vielä selkeä viiva! Kuulostaa kyllä aika hyvältä. Tulevat päivät näyttää, että kuulostaako liian hyvältä ollakseen totta :LOL: Eikö sulla ollut vaan yksi kyytiläinen, että sekään ei selitä. Tsemppiä! Etkä kyllä odota mihinkään perjantaihin, koska mä en jaksa odottaa B)

).( Melkein oireetonta. Ihan vähän jotain tuntuu välillä mahassa. Ja päätä särki tänään, mutta sellaista sattuu... Lähdettiin tänään ex tempore kylpylään päiväksi ja taas meni yksi päivä. Ja jäätiin anoppilaan yöksi ja mulla ei onneksi ole testiä mukana eli huominenkin aamu menee siitä helposti testaamatta.

Olisi siis yritystä lykätä vielä testaamista muutama päivä. Jos jaksaisin odottaa tiistaihin (pp 11), niin se olisi jo henkilökohtainen ennätys :LOL: Välillä olen jo ajatellut jos menen vaan suoraan veritestiin pp 12, mutta ehkä mun pokka ei kuitenkaan pidä niin kauan.

FIREFOX: Älä hätäile.. Mulla ei ole kertaakaan sattunut nuo kierrot kohdalleen hoitokuussa, kun ne arviot nakataan jo monta kuukautta aikaisemmin. Meidän klinikan ohjeissa ainakin on niin, että kun se kp23 sattuu vaan siihen klinikan antamaan väliin niin ei ole mitään hätää!! jos ei osu, niin soitto klinikalle ja ultra aikoja siirrellään muutama päivä!

FIREFOX: Oysissahan se minäkin asioin!!! :D Kerran siirtyi hoito melkein kaksi viikkoa aikaisemmaksi, kun kierto heitteli ja toisella kerralla ei siirtynyt ollenkaan, vaikka pari päivää heitti alkuperäisistä suunnitelmista. Nyt menkat alkoi päivän liian aikaisin, mutta se ei vaikuttanut mihinkään. Usko pois, hyvin se menee!! :hug:

Yhteistyössä