Kympin hoidot

Stigu: Juu eiköhän se näytteenanto miehillä suju vähän niinku väkisinkin, onneksi. 4pv pidättäytyminenkin takana :) Samoilla linjoilla oon kans, että antanut miehen itse kertoilla jos haluaa. Hyvin se on ottanut nää. Me tehtiinkin tästä Tampereen reissusta samalla pieni 'lomamatka', käytiin syömässä jne. Junalla puksuteltiin.

Kävitkö muuten ensiavussa tai jossain tarkistuttamassa tilanteesi? Aina kannattaa olla 'liian' varovainen mieluummin ja rampata 'turhaan' sairaalassa, kuin jäädä odottelemaan. Tuli vain noista oireistasi niin elävästi mieleen omat kohdunulkoiset ja niiden aiheuttama sisäinen verenvuoto ym. Tuo kipu ja krampit ja pyörrytys kuulosti niin tutulta. Itsehän jäin silloin ekalla kerralla odottelemaan kivun laantumista lähes 12 tunniksi, kun en muka 'kehdannut' lähteä turhaan sairaalaan, ja seurauksena kiireellinen avoleikkaus ja munatorven katkaisu + verensiirto. Tuskin sun kohdalla vakavaa mutta olen sitä mieltä nykyään että parempi katsoa kuin katua! Ainahan voi vaikka soittaa eka ja kysyä ammattilaisten mielipidettä. (Tosin mulle sanottiin viimeksi puhelimessa osastolta, metotreksaattipiikkikin annettu, että ei se varmaan vakavaa ole, että seuraile kotona, mutta lähdin kuitenkin kun tunsin että jotain vialla, ja niin sitten jouduinkin jälleen heti leikkauspöydälle ja toinenkin tuuba lähti). Mutta toivottavasti kaikki siellä hyvin!

Nipsulle onnittelut!
 
Onnea AaVee ja Nipsu :flower: Olispa tämä nyt oikein huuurja plussa-aalto :heart:

Miimii, voin kuvitella että tämä kaikki hoitorumba saa pään pyörälle, kun kaikki asiat tulee niin kertaheitolla. Itselläni ja kaiketi useimmilla lapsettomilla asia valkenee kuitenkin pikku hiljaa. Ainakin meillä silloin kuin selvisi, että hoitoja tarvitaan joka tapauksessa, olin lähinnä helpottunut. Ja nyt tämä alkaa (sekundäärisenä) olla lähinnä vain sellainen fakta, että lapset nyt vaan hankitaan meidän perheeseen näin "jos sattuu tulemaan". Itse luin ja tutkin hoidoista ihan kaiken silloin, kun ekaan hoitoon lähdettiin. Toivottavasti teidän ei tarvi kovin monta hoitoa tahkota ;)

).( pp 7. Kauhea kiire, hyvä kun lääkkeet muistan ottaa. Ei tunnu oireita. Mietin taas, että johtuuko siitä että ei ole tuoresiirto vai että en ole raskaana. Tuoresiirrosta, kun tulin raskaaksi, niin oireita oli selvästi enemmän. Mutta mahtoivatko johtua punktiosta tai Pregnylistä? Ainut vähäinen toive liittyy kohdunnapukkaan. Onko kenelläkään kokemuksia? Viime (nega)-passissa kohdunnapukka oli selvästi alhaalla ja pehmeä. Nyt mielestäni kovempi ja ylempänä. Voiko siitä päätellä jotain vai olenko vaan kuvitellut tämän, kun luulen että se voisi tarkoittaa jotain.

Mulla on yksi testi kotona ja muutama pitäisi ostaa lisää. Piti itse asiassa tilata netistä ja mutta en ole ehtinyt. Täytyy jostain marketista ostaa. Apteekkiin en enää astu niissä merkeissä, kun avuliaan apteekin tädit ei voi ymmärtää, että yksi testi ei todellakaan riitä :kieh:
 
Aavee ja Nipsu UPEAA!!!

Stigu Eipä ole sullakaan vauhtia ja vaarallisia tilanteita puuttunut, kunpa nyt olo helpottaisi.

ON: Julistan piinailun alkaneeksi! Sen verta lievä tämä hyperi että nakkasivat kyytiläiset sisään :D ja päälle viikko saikkua. Sit vaan ensiapuun kulemma jos oireet pahenee.

Lumppari ja alkiot A ja B (rupu ja rupumpi) :LOL:
 
Onnea onnistuneille!!


Mulla noita kaikenlaisia oireita on ollu ainakin tuoresiirroissa, mahan vihlontoja, menkkajomotuksia (heti siirrosta lähtien), tissit kipeenä/ei kipeenä, napukka ylhäällä/alhaalla jne. tulos kummallakin kertaa se yks ja sama.. varmaan noi on johtunu just punktiosta, lääkkeistä, endosta, asennosta ja ties mistä.. aattelinkin etten enää jaksa turhaan kytätä mitään oireita enkä luule sellasia mistään kun ei ne kuitenkaan mitään tarkota, ainakaan mulla :( tuskin niitä passissa siinä määrin edes tuleekaan, jos siirtoon saakka pääsee. Varmaan parempi niin.

Vielä huomenna primolut ja sitten taas ootellaan.. hohhoijjaa.
 
Paljon Onnea AaVee ja Nipsu!!! Ja paljon tsemppiä piinailijoille!
Kohta liityn siihen sakkiin itsekin. Kävin tänään ultrassa ja viikon Zumejen jälkeen limis olikin jo 10 mm, eli siirto siirtyi ensi tiistaille (30.3.). Nyt alkoi jännitys..
 
Hei!
Saanko tulla porukkaan mukavaan? Olen lukenut lukemattomia palstoja näissäkin asioissa mutta koskaan en ole itse tohtinut kirjoittaa. Täällä tuntuu olevan niin hyvä henki ja meininki, että jospa nyt. Meillä icsi-lapsi, lyhyella kaavalla luotu, nyt yritetään toista. Lapsi syntyi ekasta varsinaisesta hoidosta mutta sitä ennen oli useamman vuoden yritys (adoptiojonossakin ehdittiin olla, pitää hypätä pois kun raskautuu) ja jopa yli vuoden valmistautuminen tähän ekaan icsiin. Tuli vakavaa sairautta lähipiiriin (piti hoitaa), mun piti laihduttaa, jotta saataisiin veriarvot ja muut kuntoon, sitten tuli lääkeallerginen reaktio ja lähti maksa-arvot nousuun ja joudun sairaalaan jne. Alunperin häikkää oli isännässä (siittiöitä vähän, epämuodostuneita, liikkuu huonosti eli kaikki mahdolliset hässäkät) mutta tarkemmissa tutkimuksissa osoittautui myös että mulla oli PCO-tyyppiset munasarjat ja niitä lähettiin sitten mm. laihdutuksella korjaamaan, jotta saataisiin maksimoitua hoidon onnistuminen. Tämän jo ennen hoitoja ilmenneen lääkeallergian takia icsi tehtiin lyhyellä kaavalla, jottei maksa-arvot nousisi uudestaan. Neljä munasolua lähti jakautumaan, 1 jakautuminen tyssäsi heti, 2 jakautui ihan holtittomasti ja 1 ei ollut mikään laatuyksilö, mutta siirrettiin silti nelisoluisena ja vastoin jopa lääkäreiden arvioita pysyi matkassa loppuun asti eli ihmeitä tapahtuu.

Niin pakkaseen ei siis saatu mitään, joten nyt ollaan taas uudestaan hoidoissa. Icsillä jälleen mennään. Oon taas laihduttanut heti imettämisen lopettamisen jälkeen, veriarvot nyt loistavat ja PCO saatu jarrutettua jäähylle. Isännälläkin on määrällisesti siittiöt lisääntyneet, muuten edelleen heikkoja. Lähinnä minun ns. normaalitilan ansiosta uskalletaan lääkärin mukaan mennä nyt pitkällä kaavalla, jotta saataisiin enemmän munasoluja että voitaisiin icsata enemmän ja toivottavasti saataisiin jotain pakkaseenkin. Isännän siittiöitäkin yritetään parantaa ja hänkin sai hormonireseptin. Periaatteessahan meillä on alkutilanne parempi kuin viimeksi. Joka tapauksessa silti epätoivo hiipii, että voisiko vielä tapahtua toinen ihme. Etenkin kun jostain luin että joka 5 hoito onnistuu niin meillä on nyt se 1 onnistunut takana (josta kiitän joka päivä!).

STIGU123 mene ihmeessä lääkäriin, jos on ollut kovia vatsakipuja, etenkin jos ei mene ohi (olet siinä tapauksessa jo varmaan mennytkin). En halua pelästyttää mutta esim. mun lääkeallerginen reaktio oireili ensin vatsakivuilla, sitten huimasi ja menin sekavaksi.

PIRPANA74 ja SHENDA jos olette vielä langoilla niin lähetän teille voimia miljoona kiloa!!! En löydä muita sanoja, olen teidän elämäntilanteita paljon ajatellut. Hiljaiseksi vetää. Huh.

BEELIA ja MIIMI jaan täsmälleen tunteenne ja ajatuksenne näistä "lohduttajista", tiedonjanon suhteen olen myös samanlainen (synnytyssalissakin sanoin kun oli vähän tiukka tilanne, että nyt faktat pöytään tai muuten kuvittelen itse tilanteen pahemmaksi) ja mieskin oli ekassa icsissä hyvin samanlainen kuin mitä ootte kuvanneet omianne. Nyt paljon rennompi ja puheliaampi. Luulen, että kokee jo olevansa enemmän pro näissä asioissa. :)

MIIMI meillä mies oli ekan näytekerran jlk. aika paskana, oli kuulemma ollut aika kolkko tila vaikka siellä oli lehtiä ja videoita ollutkin. Mutta nyt on joutunut jo niin monta näytettä antamaan (itse icsi-päivänäkin useamman kun niitä siittiöitä ei tahtonut löytyä) että puhuu jo puuhanurkastaan. ;-) Meillä näistä kaikista kommervenkeistä on selvitty puhumalla suoraan ja välillä todella rankalla mustalla huumorilla.

Onnittelut raskautuneille, tsemppiä piinailijoille ja piikittelijöille ja mahtitsempit niille, jotka odottaa että koska pääsis aloittamaan hoidot! Musta se on ollut aina raskainta, kun ei mitään tapahdu. Ja kyllä myös sen jännääminen raskautumisen jälkeen, että pysyykö matkassa vai ei, kun ennusteet meillä ei olleet kovin hyvät.

Salvia
 
Meg


Nipsu Onnittelut :) Olen iloinen että tulee näitä iloisia uutisia, mutta surun murtama kun luultavasti en tule koskaan raskaaksi :'( Tänään aloitin ovis tikuttelun, ohjeessa oli päivät laitettu kuten AaVee sanoi, eli vasta kp 15 on oikea päivä alkaa, mut aloitin jo tänään, varuksi, vaikka kp 13 vasta, on noita testejä niin ei haittaa.
 
Nopeasti ON: Eilen illalla munasarjakivut ylty ja vatsa tosi turvoksissa. Olo oli kun punktion jälkeen. Yöllä sitten heräsin kolmen maissa kun olin niin kipeä. Hädissäni tein CB raskaustestin ja puolen minuutin sisällä tuli haalea, mutta ihan selkeä PLUSSA!! No mitä tää nyt sitten merkitsee?? Pregnylin (10000) pistämisestä on 14 vrk, voiko vielä näkyä? Ajattelin jotenkin että voisko tää olla niinkun AaVeellä tuli uudelleen kivut? Mutta miten tässä vaiheessa vois tulla hyperi kun mä olin punktion jälkeen tosi hyvässä kunnossa eikä mitään vatsavaivoja yli viikkoon...
No, tässä epätietoisuudessa nyt sitten odotellaan keskiviikon veritestiä ja yritetään juoda runsaasti ja levätä. Mut joku kyllä hypähti sydämessä kun sen plussan ekan kerran näin :heart: .
 
Heti ekaksi ONNEA: Aavee, Nipsu ja Ovis!!! :flower: Ihania uutisia teillä....
Mites muut piinistelijät, milloin meinaatte testailla, HOPLOP ja INIA?? Itse kärvistelen tässä pp9 ja tekis mieli testata, mutta järki ja tuntemukset estävät...niin on täti olo kuin olla ja voi. Ja ajattelin että olen sinne pp12 asti ainakin josko ei menkat ala ennen sitä....mulla on nyt ne kriittiset päivät meneillään....ne 3 tuoresiirtoa jotka tehty ennen tätä, niin niissä on aina alkanut ennen testiä menkat eli pp 8-11. Ja pas:sissa joita ollut se 6 kpl menkat tuli vasta zumejen lopettamisen jälkeen, paitsi siinä yhdessä onnistuneessa hoidossa.
Mulla ei ole mitään oireita paitsi mahakipuilu ja olo et hulahtaa housuun....ravaan wc:ssä jatkuvasti
:LOL:
Stigu123 kyseli kohtutulehduksesta ja sen oireista, mä sain sellaisen synnytksen jälkeen, alkoi kovat kivut vatsalla ja siitä noin tunti nousi törkeen korkea kuume, 39 ja risat....sitten pääsinkin antibioottitippaan.....ei mukava kokemus.

Muille piinistelijöille pitkää pinnaa ja plussasäteitä ja muille onnea hoitojen eri vaiheisiin jne...
Pa-mi ja pallerot ???
 
Onnea Ovis, toivottavasti viiva vahvistuu! Ainakin noi hyper-oireet kuulostaa hyvältä, niinhän Aaveelläkin oli...

Mä testasin tänään herkällä testillä sen iänikuisen puhtaan negan... :'( Virallinen testipäivä on toki vasta maanantaina, mutta vuoto saattaa alkaa sitä ennen, niin testasin. Eilen oli jo kunnon menkkajomotuksia. En nyt tiedä mitä seuraavaksi, pakkasessa on vielä rupuja, mutta tauko vois olla myös paikallaan...
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************27.3.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS......lä......................30.3.....FEL
Hopping...............2.ICSI:n 1.PAS......lä...................vko 13..AVATre
wabisabi...............1.IVF....................ly............vko 13.........FER
Salvia....................2.ICSI..................pi............vko 14..........
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS..................................maalis..VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS................................maaliskuu.....
Heni.....................2.ICSI:n 1.PAS................................maaliskuu.....
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS.................................maaliskuu....
Firefox.................3. IVF....................pi............vko 15..........OYS
Nainen83............ 1. IVF:n 1.PAS...................................huhtikuu
Hanuu..................1.IVF:n 1.PAS.........lu........................huhti..NKL
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS...................................huhti..NKL
Sanasa................1.ICSI:n 1.PAS...............................15-16....NKL
Marjaane..............2.IVF:n 2.PAS......lä........................vko 16
Nemi77.................2.IVF....................pi..............vko 17.........VL
Joppu................................3.PAS.................................huhtikuu
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi..............huhtikuu......NKL
Heidh ..................2. ICSI...................pi...................................
risupesä..............2.IVF:n 1.PAS........lä................................TAYS
tytti-82....................................................................................
Paiju ......................................................................................
beelia...................1. IVF....................................toukokuu......
UnelmaSirpaLeena.1.IVF:n.3.PAS.....lu........................huhti...OYS
Klivia.....................2.IVF....................................vko 19.......TAYS
leiska ...................2.ICSI....................ly............vko 19........FEL
Raitapaitainen.....3.IVF.......................ly............vko 21.......TAYS
Katjuzka...............3. ICSI..................................vko 21.........AVATre
Nonna78...............2.IVF.....................................toukokuu...TYKS
SaaraX..................2.IVF:n 4.PAS...................................toukokuu
Mansikkainen79...1.IVF:n 1.PAS....................................touko..FEL
Meg......................1.IVF:n 1.PAS....................................toukokuu
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS...................................touko..OYS
Ragdoll73............1.IVF.....................pi...............vko 24.........TAYS
Mandalay...............................................................................
berits.....................................................................................
Vadelmaunelma..1.ICSI:n 2.PAS.......................................AVATRe
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
Isis........................................................................................
Faith83.................................................................................
Minska...................................................................................


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

Inia...........................................:heart:...............11..........
Ovis..........................................:heart:...............10......31.3. (+ testattu)
pa-mi.....................................:heart::heart:..............9..........
Hoplop...........AVATre.............:heart::heart:...............8..........
Stigu.........................................:heart:................3........7.4.
Mimosah76...FER......................:heart:...............2..........
toivorikas-72..NKL.....................:heart:.............1........7.4.
Lumipuu.......AVATre..............:heart::heart:......1.........

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15.......2.ICSI................ :heart:
Duffy..................4.2...............vt/10........2.ICSI..................:heart:
Kirma................11.2.............866/14.......3.IVF................:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12.......1.ICSI.................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............vt/11.........1. ICSI................:heart:
Maricce..............24.2.............86/14.........3. IVF..............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Hugsy...............24.3............9309/27.........1:IVF................:heart:
Plasebo............11.3...................................3.IVF...............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............vt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............vt/14...........2.IVF/ICSI........:heart:
 
Salvia Tervetuloa! Minäkin talvella jonkun aikaa lueskelin eri palstoja ja totesin, että täällä oli paitsi aktiivista kirjoittelua, myös hyvä henki.
Mimii jaSalvia Kiitos huolenpidosta. En käynyt missään tarkastuttamassa, kun eilen jo aamulla olo oli parempi, se paha kramppi/kipu tuntui sen pari tuntia yöllä. Tänään on ihan normaali olo. Olin kyllä eilen valmiudessa ainakin soittaa klinikalle, jos olisi uudestaan ruvennut sattumaan. Punktion jälkeen tuntemukset olivat selvästi eri paikassa ja erilaisia, eli tässä ei ainaakaan munasarjojen kivuista/turvotuksesta ollut kyse. Toivottavasti ei enää toistu..
Mimii, sulla on kyllä ollut hurjia vaiheita. Se on kyllä totta mitä sanoit, että varsinkin sairaalan ensiapuun lähtemisessä on kova kynnys, ei "kehtaa". Mulla syksyllä murtui kämmenluu ja meinasin ensin vaan käydä työterveyshuollossa kuvauttamassa se, mutta niillä oli röntgen jo kiinni siltä päivältä ja kun käsi alkoi turvota, niin pakko se oli sairaalaan lähteä.
Itsestäkin tuntui, että pitäisi olla suurin piirtein pää kainalossa että kehtaa mennä. Nytkin taas pelotellaan kuinka sairaalat on täynnä oksentelevia potilaita, niin eihän sinne edes uskalla lähteä ellei ihan pakko!

Lumipuu hienoa että sait kyytiin kaksi alkiota!
OvisOnnittelut! Kyllä CB plussa ja hyperintunne ovat jo varmoja merkkejä!
pa-miTsemppiä viimeisille piinapäiville!
Inia :hug:
 
Lumipuu Hienoa, et pääsit siirtoon! Hirmuisesti tarrasukkia ja tsemppiä piinailuun! Otahan nyt sit rauhallisesti ja muista juoda vettä!
Ovis Onnea :heart: Kyllä se viiva vahvistuu =)
Inia :hug: Voimia! Mieti rauhassa mitä seuraavaksi, tauko voi joskus tosiaan tehdä sekä päälle että kropalle hyvää...
Salvia Tervetuloa :flower:
 
Ovis ja Nipsu: onnittelut +++++++++ :heart: :heart:. Inia: :hug:, vähän samanlainen fiilis on meikäläiselläkin, tämä on viimeinen alkio ja naikkarilla eivät todennäköisesti meille enää tee hoitoja vaikka tämä oli vasta eka heillä :( . Lumipuu: onnea kyytiläisistä ja tarrasukkia!!! :heart: :heart: Salvia: teretulemast! Kaikille piinailijoille tsemppiä ja plussatuulia!!!
 
Pikaisesti omaa napaa.....se siitä mun järki käskee jutuista.....käytiin päivällä kaupungissa ja apteekki osui tielle......1,5 h pissoilla sitten tikuttaan ja ihan selkeästi nähtävä plussa :eek: ei mikään mega vahva, mutta nähtävä.....Nyt en tee uutta ennenkuin tiistai aamuna. Menkkakivut vain jatkuvat ei muuta oiretta...
 
Ihanaa Pa-Mi Onnea!! :heart:

Mullakaan ei ole ollut muita oireita kuin menkkakivut, nyt on nännit kipeytyneet (pp15)
Toivotaan että viiva vahvistuu, meinaatko jaksaa odottaa tiistaihin asti ennen kuin teet uuden testin ;) Minä tein eilen 2 tunnin pissasta testin ja sitte tänä aamuna uuden testin ja siihen tuli vahvempi viiva (ei aivan testiviivan vahvuinen, mutta kuiteskin
 
Meg


AaVee En usko enään, 3½v. yritetty niin usko mennyt kokonaan. Ja mä en toivoisi mitään muuta kuin yhden lapsen :'( Lähipiirissä yks oottaa lasta ja sanoi että haluais jo mahasta eroon.. Minä ainakin olisin tosi nöyrä ja kiitollinen isosta raskaus mahasta, eipä niitä lapsia niin vain tehdä kuten jotkut luulevat :kieh:

risupesä Saako kysyä kauanko olette yrittäneet? Meillä oli viime vuonna kaksi inssiä ja tänä vuonna eka IVF ja PAS tulossa toukokuussa, näillä näkymin. Sulla on endo? Mullakin on, ei kuulemma paha että pitäisi leikata.. Joka kuukausi mullakin niitä kaikenlaisia oireita on ja aina mä luulen että olen raskaana :headwall: Pitäisi ottaa vain rennosti ja unohtaa koko juttu..
 
Heti omanapaa: miks ihmeessä pitikin mennä eilen testaamaan....nyt on tänään jäänyt pyyhkiessä paperiin oranssia vuotoa :( enteilee menkkoja....kait. Olisin nyt onnellisen tietämätön koko plussasta. Tuskin mikään pregnyljäämäkään koska eilen oli 13 vrk pistoksesta joka oli 5000 ky. Apua nyt ravaan sitten siellä veskissä koko ajan....tais olla joku kemiallinen?? entiiä.
Palailen kun tiedän enempi..... :'(
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************28.3.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS......lä......................30.3.....FEL
wabisabi...............1.IVF....................ly............vko 13.........FER
Salvia....................2.ICSI..................pi............vko 14..........
Hopping...............2.ICSI:n 1.PAS......lä...................vko 14..AVATre
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS..................................maalis..VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS................................maaliskuu.....
Heni.....................2.ICSI:n 1.PAS................................maaliskuu.....
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS.................................maaliskuu....
Firefox.................3. IVF....................pi............vko 15..........OYS
Nainen83............ 1. IVF:n 1.PAS...................................huhtikuu
Hanuu..................1.IVF:n 1.PAS.........lu........................huhti..NKL
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS...................................huhti..NKL
Sanasa................1.ICSI:n 1.PAS...............................15-16....NKL
Marjaane..............2.IVF:n 2.PAS......lä........................vko 16
Nemi77.................2.IVF....................pi..............vko 17.........VL
Joppu................................3.PAS.................................huhtikuu
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi..............huhtikuu......NKL
Heidh ..................2. ICSI...................pi...................................
risupesä..............2.IVF:n 1.PAS........lä................................TAYS
tytti-82....................................................................................
Paiju ......................................................................................
beelia...................1. IVF....................................toukokuu......
UnelmaSirpaLeena.1.IVF:n.3.PAS.....lu........................huhti...OYS
Klivia.....................2.IVF....................................vko 19.......TAYS
leiska ...................2.ICSI....................ly............vko 19........FEL
Raitapaitainen.....3.IVF.......................ly............vko 21.......TAYS
Katjuzka...............3. ICSI..................................vko 21.........AVATre
Nonna78...............2.IVF.....................................toukokuu...TYKS
SaaraX..................2.IVF:n 4.PAS...................................toukokuu
Mansikkainen79...1.IVF:n 1.PAS....................................touko..FEL
Meg......................1.IVF:n 1.PAS....................................toukokuu
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS...................................touko..OYS
Ragdoll73............1.IVF.....................pi...............vko 24.........TAYS
Mandalay...............................................................................
berits.....................................................................................
Vadelmaunelma..1.ICSI:n 2.PAS.......................................AVATRe
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
Isis........................................................................................
Faith83.................................................................................
Minska...................................................................................
Inia.......................................................................................


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

Ovis..........................................:heart:...............11......31.3. (+ testattu)
pa-mi.....................................:heart::heart:..............10........(+ testattu)
Hoplop...........AVATre.............:heart::heart:...............9..........
Stigu.........................................:heart:................4........7.4.
Mimosah76...FER......................:heart:...............3..........
toivorikas-72..NKL...................:heart:...............2..........7.4.
Lumipuu.......AVATre................:heart::heart:.............2.......

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15.......2.ICSI................ :heart:
Duffy..................4.2...............vt/10........2.ICSI..................:heart:
Kirma................11.2.............866/14.......3.IVF................:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12.......1.ICSI.................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............vt/11.........1. ICSI................:heart:
Maricce..............24.2.............86/14.........3. IVF..............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Hugsy...............24.3............9309/27.........1:IVF................:heart:
Plasebo............11.3...................................3.IVF...............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............vt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............vt/14...........2.IVF/ICSI........:heart:
 
Aavee & Nipsu: Hurjasti onnea!!! :heart: :heart:
Ovis & Pa-mi: Varovainen onnentoivotus teillekin! Toivotaan, että viivat vahvistuu ja Pa-min vuodonhäivähdys on vain yksi häivähdys! :hug: :heart: Ja plussasäteitä muilla piinaajille... :)

Salvialle tervetuloa joukkoon!

Omaa napaa: Minä olen vähän liian ylhäällä tuolla listassa. Menkat alkoi kuin alkoikin juuri sinä viimeisenä mahdollisena päivänä reilun viikon myöhässä. :D Eli ehdin juuri vimppana aukiolopäivänä ultraan ennen pääsiäistä ja siirto tapahtuu sitten ilmeisesti vko 14 perjantaina tai seuraavan viikon maanantaina. Puhuivat klinikalla kiertopäivästä 20, mutta se on lauantai... Ultrassa keskiviikkona selviää paremmin tuo siirtopäivä (olettaen, että seitsemästä pakastetusta löytyy siirrettävää!). Zumenonin voimin eteenpäin, Hopping. :D
 
Onnea plussista :flower: Nyt tuntuukin olevan hurja plussapuhuri. Toivottavasti ei ole ihan heti loppumassa :whistle:

Pa-mi, pidän peukkuja, että tuo vuoto olisi harmitonta! Kun onhan se täysin mahdollista olla raskaana ja vuotaa kaikilla mahdollisilla pp:eillä ja raskausviikoilla (kokemusta on :LOL: ). Toisaalta, testi voi näyttää plussaa ja mitään vuotoa ei ole ja silti raskautta ei ole tai se menee pieleen. Tää nyt vaan on tällaista epävarmaa :( Mutta älä missään nimessä vielä luovuta :hug:

Ja kun sullahan oli kaksi alkiota siirretty ja sait viivat tosi aikaisin, niin epäilen että molemmat voisi hyvinkin olla kiinnittynyt. Että vaikka toinen ei jaksaisi, niin voihan siellä olla vielä se toinen ;)

).( Pp 9 :eek: Onnittelen tänään itseäni siitä, että lorottelin aamupisut pyttyyn :flower: Hyvä minä. Katotaan olenko vielä huomenna yhtä kärsivällinen. Oikeasti, yhtään mitään oiretta ei ole mihinkään suuntaan. Menkkaoireita ei edes voisi olla, koska ne ei ala ennen kuin lopetan lääkkeet. Kohdunnapukka on erilainen kuin edellisessä hoidossa, mutta kohtapa sen näkee, että voiko siitä päätellä mitään.

Olen psyykannut itseni negaa varten miettimällä raskausvaivoja ja yövalvomisia. Ja olen katsellut ensi talveksi etelänmatkoja, kesäksi viininmaistajaisia. Jotain extremelajiakin pitäisi vissiin suunnitella :LOL:
 

Yhteistyössä