Kympin hoidot

toivorikas mulla tod.näk. punktiopäivä 22.3. ja lyhyt kaava, ne voisi laittaa listaan. Punktio olisi maanantai eli viime hetken tilanne kai sitten perjantaina katsotaan. Viimeksi oli vain päivä välissä vikasta ultrasta punktioon, nyt tulee kaksi, mutta kai se noinkin onnistuu.

Mimosah76: Joo siirrettiin kaksi alkioa, kuten aina ennekin.. Meinaatko, että jos olisi kaksosraskaus, voisi näyttää viikkoja enemmän? Onko ihan tietoa vai omaa jattelua, niinkuin mulla?

Soitin hoitajalle ja ultra pitäis varata kuun loppuun. Ah, miten tuntuu pitkältä ajalta.. Ja tuosta viikkostestistä mainittuani, hoitoja oli yllättyneen kuuloinen ja sanoi vain "niinkö?". Ja tämä ääliö, siis mnä ei hoitaja, hoitaa hommat nopeasti puhelimessa, joten paljon jäi kysymättä.

Ei sit vastattu polilta ollenkaan tänään, aamu 9ltä oli vaan vastaaja kertomassa että seuraavan kerran se henkilö paikalla klo 15 ja nyt sitten että huomenna...|O vaik joo, päivä sinne tänne tässä jahkailussa mut en jaksas enää yhtään odottelua että tälle alettas tekeen jotain :headwall: :headwall:
Kauankohan niitä teroluteja tms. pitää syödä ja TAAS ootella että alkaiskohan.. ja mitäs sitten jollei vieläkään ala?? :'( ei helvetti että menee jopa menkkojen aikaansaanti vaikeeks!

Risupesä sama juttu kun yritin soittaa sinne tänään. Koita huomenna PGH:n toimiston numeroon (löytyy netistä ) jos eivät vieläkään vastaa, sieltä sain tänään ihmisen langan päähän kun meni hermo vastaajaan!

Yleensä 10-14 vrk jos keltarauhashormonilla käynnistetään ja sit pitäisi alkaa parin-kolmen päivän päästä vuoto. Jaksuja sinulle, tiedän niin tuon tuskan kun millekään ei voi mitään!

Ok, täytyy kokeilla sit sitä tstoo jos huomenna sama homma.. joskus kun aiemmin oon koittanu siihen niin käsketty vaan soittaa siihen hoitajanumeroon kun ei se siinä toimistossa osaa mitään sanoo (on muuten vaan töissä siellä :D)..

(muok) Vastas vielä toimiston numerossa ja sieltä pitäs jonkun soitella huomenna.

risupesä: Mä oon käyttänyt teroluteja 1tbl kp 15-24 eli siis 10 päivää ja vuoto on aina alkanut siitä viimeisestä tabletista viimeistään viikon päästä, usein jo aiemmin. Ja ajattelin taas ensi maanantaina alottaa terolutit ettei kierto veny, että pääsee sitten joskus edes siihen PAS:iin. Toi on muuten niin tosi rasittavaa toi soittelu, ja odottelu, tiedän tunteen.

leiska: Vuodosta kyselit, mulla oli kyllä hiukan runsaampaa vuoto kun normaalisti, mutta silti ei ollut oikein kunnon runsasta vuotoa kun ehkä yhtenä päivänä, mutta pidempään kesti nyt kun normaalisti, onneksi sentäs loppui jo viikonloppuna.

Nyt täälläkin on jo vähän edistytty, eli lääkkeellinen PAS menossa, ja siirtopäiväksi ilmoitettiin 06.04. Ei ihan ole optimi päivämäärä, mutta pääsiäispyhien takia joudutaan tekemään siirto vasta Kp 24..

Tästä pitikin kysyä, että meneeköhän nyt ihan harakoille tää juttu?? Mulla ovis Kp 17 normaalisti, ja alkiot pakastettiin 4 pvän ikäisinä..

Ainiin, ja Felicitaksessa ollaan hoidoissa.

-D

Kiitos vaan kovasti kannustuksesta naiset! Niin se vain on, että meidän perheeseen ei lapsia suoda. Täti punainen ilmoitteli tulostaan eilen ja osuipa tänään paikalle niin, että phs oli syytä vaihtaa tuhdimpaan tapaukseen. Vielä ei sitä niagaraa, mutta väri on se ikäävääkin ikävämpi. Pitkästä aikaa loppui piinailu lyhyeen. Edellisen hoidon kaikki siirrot sain jännitellä pp 15 asti. Ja nyt kuumeisesti mietin, voiko luonnonlääketuotteet sittenkin vaikuttaa näin paljon. Viime hoidossa söin. Nyt en. Koko tämä hoito tuntui niin kovin takkuiselta taipaleelta. Kai tässä nyt on kerättävä taas itsensä ja mietittävä mitä seuraavaksi. Nyt on ainakin sitten siirryttävä yksityiselle. Jotenkin ahdistaa taas kertoa onnettomuutensa kokonaan uusille ihmisille. Mutta te tiedätte nämä jutut..ikävä kyllä.

Muille piinailijoille kovasti onnea matkaan!
Isis

Tän tästä nyt varmaan oppi että tarvii munkin enskerran pyytää niitä jo valmiiks, ainakin punktiokierron jälkeen.. mäkin niitä joskus söin pari vuotta sitten normaalikierroissa, mutta sillon ne alkamispäivät tuppas venyyn normaalista, tosin vaan parilla päivällä.

Isis :hug:

Stigu123 kiva että löytyy suunnilleen samassa aikataulussa menijöitä. On tää kyllä hassua, kun mulla alkaa jarrupiikit jo tänään, kolmen piikin jälkeen, ja ultra on vasta keskiviikkona viiden piikin jälkeen. Mikä sun Puregon annos on ollut nämä ekat päivät? Mulla on 175 yksikköä mutta lisänä femarit 5 päivän ajan.
Lumipuu mekin mennään sitten melkein samaan tahtiin ja samalla Puregon annoksella myös. Koska sulla on ensimmäinen ultra?
Plasebo ihan vain mutu-ajattelulla meinasin, että kun se testi tulkitsee viikot sen mukaan mikä pitäisi olla hcg arvo milläkin viikolla, niin kun kaksosraskaudessa hcg on korkeampi heti alkuraskaudessa niin testi sen mukaan voisi tulkita, että viikkoja on enemmän. Mutta en sittent tiedä. Onko sulla ollenkaan veritestiä?
Risupesä, kovasti tsemppiä kirottuun odotteluun.
Isis, voi kurjuuksien kurjuus. Meinaatko kuitenkin testata? Meidän klinikalla on ohjeena, että testattava on, vaikka kuinka alkaisi vuoto. Pidän sulle kuitenkin vielä peukkuja, josko sittenkin vielä kaikki kääntyisi hyväksi.

Punktiosta kotiuduttu. Meni paremmin kun viimeksi, vähemmän kipuja. Mutta on sitä alavatsa aika hellänä ja lääkkeet veti väsyneeks. Saaliina 16 follia, joista 12 solua, tosin osa oli kuulemma raakoja. Huomenna sitten kuullaan onko hedelmöittymistä tapahtunut. Ilmeisesti ICSI:llä ainakin osa tehdään. Ei paljon muista kun oli pää niin pökerryksissä :whistle: Mahdollinen siirto olis sitten keskiviikkona.
Tsemppiä pa-mille huomiseen punktioon!

Mimosah76: Noin mä sen itsekin ajattelin.. ei ole veritestiä ollenkaan, nyt jo kuitenkin periaatteessa pp19 :LOL: Tosiaan ultraan pitäis varata aika, kun vaan menis aika nopeeta, niin sais tietää onko edes tästä mahdollista tulla yhtään mitään.. kyllä se vaan on tuo takaraivo, joka sanelee mitä saa tuntea ja mitä ei. Ei tähän jostain syystä uskalla uskoa vieläkään :(

Ovis: Ihan hyvä ssalishan tuo on!! ;) Onnea siirtoon!

Risupesä: Toivottavasti alkaa jo selviämään tuo sinun homma. Tuo on ärsyttävää, kun puhelimet on keksitty, mutta ne ei toimi :kieh:

Isis:
:hug: :hug: :hug:

ON: Ja anteeksi, kun täällä vielä norkoilen, mutta en tunne tuonne odottajiin kuuluvani. Ja haluan mieluummin seurata teidän taivaltanne, kun lukea luulosairaiden pahoinvoinneista :$

~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************15.3.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Jennika78.............1.ICSI...................................15.3............TAYS
Ovis......................2. IVF.....................pi............15.3....17.3.
pa-mi....................4. IVF.....................pi............16.3....18.3..
Katjuzka...............3. ICSI..................................vko 11.....AVATre
Hoplop..................2.ICSI:n 2.PAS................................19.3..AVATre
Stigu123..............2.IVF.......................ly..............22.3..........
Mimosah76..........1. IVF.....................ly.............vko 12.........FER
Toivorikas-72........3.ICSI:n 2.PAS..............................vko 12..NKL
Hopping...............2.ICSI:n 1.PAS......lä...................vko 13.AVATre
Lumipuu................2.ICSI..................ly..............vko 13.....AVATre
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS..................................maalis..VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS................................maaliskuu.....
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS................................maaliskuu
Heni.....................2.ICSI:n 1.PAS................................maaliskuu.....
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS.................................maaliskuu....
Inia.......................2.IVF:n 3.PAS................................maalis-huhti
Firefox.................3. IVF....................pi.............vko 15.........OYS
Nainen83............ 1. IVF:n 1.PAS...................................huhtikuu
Hanuu..................1.IVF:n 1.PAS.........lu........................huhti..NKL
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS...................................huhti..NKL
Sanasa................1.ICSI:n 1.PAS...............................15-16....NKL
Marjaane..............2.IVF:n 2.PAS......lä........................vko 16.
Joppu................................3.PAS.................................huhtikuu
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi..............huhtikuu......NKL
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä......................huhti..FEL
Heidh ..................2. ICSI...................pi...................................
risupesä..............2.IVF:n 1.PAS........lä................................TAYS
tytti-82....................................................................................
Pirpana74............2. IVF.......................................................VL
Paiju ......................................................................................
Nemi77...................................................................................
Raitapaitainen.....3.IVF.......................ly............vko 21.......TAYS
beelia...................1. IVF....................................toukokuu......
Klivia.....................2.IVF.....................................toukokuu...TAYS
Nonna78...............2.IVF.....................................toukokuu...TYKS
SaaraX..................2.IVF:n 4.PAS...................................toukokuu
Mansikkainen79...1.IVF:n 1.PAS....................................touko..FEL
Ragdoll73............1.IVF.....................pi...............vko 24.........TAYS
Mandalay...............................................................................
berits.....................................................................................
Vadelmaunelma..1.ICSI:n 2.PAS.......................................AVATRe
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
leiska ....................................................................................FEL

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

Hugsy.................NKL................:heart:...............17.....10.3. (+ testattu)
Isis...........................................:heart:.................12..........
Meg..........................................:heart:.................11..........
Tähtisilmä79.....OYS...............:heart::heart:.............10.........
Miimi78..............AVA............. :heart::heart:..............10........17.3.
Faith83.............FER..................:heart:................10.........19.3.
AaVee...............OYS..................:heart:...............5...........
Nipsu74............OYS..................:heart:...............3............
UnelmaSirpaLeena.OYS.........:heart::heart:............3.............

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15.......2.ICSI................ :heart:
Duffy..................4.2...............vt/10........2.ICSI..................:heart:
Shenda...............8.2.................................2.IVF...................:heart:
Kirma................11.2.............866/14.......3.IVF................:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12.......1.ICSI.................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............vt/11.........1. ICSI................:heart:
Maricce..............24.2.............86/14.........3. IVF..............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Plasebo............11.3.......................................................:heart::heart:

).( Tänään ne menkat sit vihdoin alkoivat. Soitin naikkarille ja niinkuin odottaa jo saattoi niin hoitoja ei tehdä pääsiäisen aikoihin. Eli alkionsiirto siirtyy taas kuukaudella eteenpäin. Eli mulle voi merkitä 1.IVF:n 1.PAS huhtikuussa...

ON: Tänään pp4, eikä oireita.. No eipähän niitä vielä taida kuulua ollakkaan :LOL:

*Muoks* Sellaista kysyisin, että onko muilla valkovuoto lisääntynyt kuinka nopeasti siirron jälkeen? Mulla on paikat toooodella kuivat, kuin saharan autiomaa.. Tuntuu etten saa progresteronia työnnettyä tarpeeksi syvälle. Toivottavasti kuitenkin lääke imeytyy oikeaan paikkaan.. Plaah.. vielä 1½ viikkoa ennen testiä (jos sitä nyt edes tarvitsee tehdä, on vähän sellainen tunnelma) :(

Kyllä tää taitaa olla tässä. :| Tein aamulla Predictorin ei niin herkän testin, ja tuloksena oli todella haalea plussa. Jos viime keskiviikkona oli hcg 30.5, niin kyllähän tuohon olis nyt pitäny jo tulla ihan selvä, vahva viiva jos olis hcg noussu normaalisti.

prkl.

Torstaina meen polille ja katotaan mitä lisävikaa tällä kertaa löytyy.. mut voi tiputtaa jonnekin alemmas tuolla listalla ja ottaa pois ton maaliskuun, eipä oo mitään tietoo koska tää tästä mihkään etenee.

hugsy :hug:
mäkin voin edelleen luottaa testeihin... :/

Hugsy ja Risupesä :hug:
).( Biologi soitti ja kahdestatoista solusta 9 oli hedelmöittyny =). Oon ihan ihmeissäni miten tällä kertaa näin hyvin kun viimeksi oli niin surkee saalis. Olo on huojentunut ja kiitollinen! Sanoivat myös että kunhan huomenna selviää alkioiden laatu niin voidaan ehkä kaksikin siirtää, mitä ollaan toivottu, mutta kun julkisella ollaan niin itse ei saa päätää...

Meg

Ei meillekään ole tulossa vauvaa :'( Eilen alkoi menkat. Eilen ei tullut vuotoa niin paljon niin käytin vielä eilen lugeja ja tänään alkoi sitten kunnon vuoto, joten lopetin luget ja soitin hoitajalle. Voin tehdä pakastus alkion siirron aikaisintaan toukokuussa, joten ajattelin heti tehdä sen silloin kun juhannuksen aikoihin jäävät kuukauden lomalle.
Ihanaa kun saa vähän levähtää näistä hoidoista eikä tarvitse ajatella näitä. Kysyisin sellaista että milloin teette ovulaatio testin aina, heti aamusta? Mä oon kotona tehnyt muutaman kerran ovis testin mutta en ole varma että onko oikeasti ollut sitten ovista. Ja mulla on noita netistä ostettuja, ohjeissa lukee että pitäisi käyttää digitaali testejä, tietenkin ovat tosi kalliita? Ja tosiaan mulle voi listaan laittaa sen toukokuulle ja kyllä käyn lukemassa lähes päivittäin teidän juttuja. Mites menee UnelmaSirpaLeenalla ? Kiinnostaa kun sullahan oli se pakastus alkioiden siirto..

Lohtu :hug: kaikille sitä tarvitseville.

Meg: Mulla tosiaan oli se siirto, mutta alkioiden olinpaikastahan ei ole edelleenkään mitään tietoa. Lugeja olen silti käyttänyt, mutta oireista päätellen niitä ei montaa päivää enää tarvitse käyttää: alavatsaa juilii niin menkkamaisesti ettei muuta vaihtoehtoa taida edes olla.
Noista ovulaatiotesteistä, mulle suositeltiin myös klinikalta digitaalisia ettei tarvitse alkaa tulkitsemaan viivojen vahvuutta, kun sen viivanhan pitäisi olla yhtä vahva kuulemma kuin kontrolliviiva. Olenkin siis ostanut digitaalisia, Clearbluen digitaalinen maksoi jotain 41 euroa ja siinä on 7 testitikkua + tähän pakkaukseen tuli sitten digitaalinen raskaustesti kaupanpäälle :) Heti aamupissasta olen ovulaatiota testaillut.

Isis :hug:
Meg :hug: Ihanaa, että jaksat kuitenkin olla positiivisella asenteella. Ja katse on jo tulevaisuudessa. Tsemppiä tulevaan PASiin.
Nipsu Aiheuttaako sulle luget paljo oireita? Mä oon ihan jäässä, tissit on arat(ovat tosin olleet koko hoidon ajan)... nyt mulla on sit tullu nivusiin nippailuja ja jotku hajut nousee tosi vahvasti nenään. Aiheuttaako luget sellaista? Mä en osaa sanoa valkkarista mitään ku alakerta tuntuu suht märältä kokoajan, mut se johtunee noista lugeista. Ootko kokeillu lugejen laiton yhteydessä kohdunnipukkaa? Missä ja miltä se tuntuu sulla? Mä jotenki en tunnu löytävän sitä. Pakat on tosi turpeat. Miten sulla piinapäivät on muuten menny? Tän sairasloman takia mulla alkaan tupahulluus iskeä. Tekis mieli testata mut onneksi tajuan, et siinä testissä ei näkyis vielä yhtään mitään. Jos menkat ei puske läpi aijon kyl odottaa pp17 ennenku testaan. Se on sopivasti lauantai. Perjantai aamuna (pp16) en uskalla testata jos tuleekin nega. En halua itkeä töissä. Täytyy vaan toivoa, et kaikki menee hyvin. Huomenna on hyperin kontrolli.

Kertokaa mulle mitä oireita teillä on ollu kun ootte tulleet raskaaksi ja millä pp:llä!

Meg

UnelmaSirpaLeena Riittäähän ne 7 testiä sit siihen? Varmaan sitten ultrassa sanovat milloin alkaa ovista metsästään.. Toivotaan että ne alkiot ovat oikeassa paikassa :hug:

AaVee Pakko olla positiivinen, ei tätä muuten jaksa. No, mulla oli sillain että eilen töissä kävin vessassa ja silloin vähän tiputteli niin fiilikset meni ja onneksi kokosin itseni, oisin muuten varmaan alkanut itkemään, mutta ihme, en ole itkenyt, mies on ollut tukena joten sekin auttaa. Ja mulla oli lugeista lämmöt koholla n.37, joten ei kannata lämpöjä mittailla. Sit kylmiä/kuumia väreitä ja rinnat vähän kasvanut, aluksi olivat vähän kipeätkin, ei enään, eli lugeista johtui. Ja kohdun nipukka oli kova.. Mä en kyllä ens kerralla mieti oireita ollenkaan kun tod. näköisesti johtuvat lugeista ja sit joutuu pettymään. Mutta toivon todella että muilla onnistuis, jospa meiän vuoro tulee toukokuussa :heart:

Yhteistyössä