Alina ja Duffy: superonnittelut! :heart: :heart: Duffy, Vadelmaunelma ja Sanasa: kertokaa kun saa siirtää teidät plussanneisiin. Nyt on tosiaan se plussa-aalto tässä ketjussa, jatkukoon se hamaan tulevaisuuteen!!!+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Muutin tuohon listaan nimeksi Kympin hoidot koska siellä on keväisiäkin hoidokkeja, olkoon tämä siis tosiaan se kympin ketju kaikin tavoin! Marjaane ja Kataka: onnea tämän päivän siirtoihin! Piinailijoille tsemppiä ja plussatuulia, onko kellään mitään updeittiä tilanteesta? En oo ihan varma onko piinapäivät kaikilla oikein, korjatkaa ihmeessä jos olen mokannut. Äititär: onnea myös sulle oviksen metsästykseen. Annabel: sullakin kyytiläinen, ihqua! berits: tervetuloa kympin ketjuun! Syssy: :hug: . Voimia sulle.
ON: menkat myöhässä, en oo ihan varma miten laskea kuinka paljon kun vimeksi alkoi tuhru jo la 2.1. ja kunnon vuoto ma 4.1. - mulla on kierto ollut tosi tarkasti se 28 pv, lieneekö sitten lamautus sotkenut kiertoa, ovulaatiostakaan en tiedä viime kierrossa. Onko kokemuksia muilla miten kolmas kierto pitkän kaavan jälkeen on toiminut? Punktion jälkeiset kahdet menkat tuli ihan täsmällisesti, tosin viimeksi oli outoa kun ei ollut yhtään kipuja. Tuli mieleen että jos mulla kuitenkin on sitä endoa kun niin järkyttävät kivut on ollu viime vuosina, nyt olis se lamautus sitten vaikuttanut endoon hetkellisesti niin että viimeksi kipuja ei ollut?
ON: menkat myöhässä, en oo ihan varma miten laskea kuinka paljon kun vimeksi alkoi tuhru jo la 2.1. ja kunnon vuoto ma 4.1. - mulla on kierto ollut tosi tarkasti se 28 pv, lieneekö sitten lamautus sotkenut kiertoa, ovulaatiostakaan en tiedä viime kierrossa. Onko kokemuksia muilla miten kolmas kierto pitkän kaavan jälkeen on toiminut? Punktion jälkeiset kahdet menkat tuli ihan täsmällisesti, tosin viimeksi oli outoa kun ei ollut yhtään kipuja. Tuli mieleen että jos mulla kuitenkin on sitä endoa kun niin järkyttävät kivut on ollu viime vuosina, nyt olis se lamautus sitten vaikuttanut endoon hetkellisesti niin että viimeksi kipuja ei ollut?