Kympin hoidot

Alina ja Duffy: superonnittelut! :heart: :heart: Duffy, Vadelmaunelma ja Sanasa: kertokaa kun saa siirtää teidät plussanneisiin. Nyt on tosiaan se plussa-aalto tässä ketjussa, jatkukoon se hamaan tulevaisuuteen!!!+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Muutin tuohon listaan nimeksi Kympin hoidot koska siellä on keväisiäkin hoidokkeja, olkoon tämä siis tosiaan se kympin ketju kaikin tavoin! Marjaane ja Kataka: onnea tämän päivän siirtoihin! Piinailijoille tsemppiä ja plussatuulia, onko kellään mitään updeittiä tilanteesta? En oo ihan varma onko piinapäivät kaikilla oikein, korjatkaa ihmeessä jos olen mokannut. Äititär: onnea myös sulle oviksen metsästykseen. Annabel: sullakin kyytiläinen, ihqua! berits: tervetuloa kympin ketjuun! Syssy: :hug: . Voimia sulle.

ON: menkat myöhässä, en oo ihan varma miten laskea kuinka paljon kun vimeksi alkoi tuhru jo la 2.1. ja kunnon vuoto ma 4.1. - mulla on kierto ollut tosi tarkasti se 28 pv, lieneekö sitten lamautus sotkenut kiertoa, ovulaatiostakaan en tiedä viime kierrossa. Onko kokemuksia muilla miten kolmas kierto pitkän kaavan jälkeen on toiminut? Punktion jälkeiset kahdet menkat tuli ihan täsmällisesti, tosin viimeksi oli outoa kun ei ollut yhtään kipuja. Tuli mieleen että jos mulla kuitenkin on sitä endoa kun niin järkyttävät kivut on ollu viime vuosina, nyt olis se lamautus sitten vaikuttanut endoon hetkellisesti niin että viimeksi kipuja ei ollut?
 
toivorikas, mut saa siirtää plussanneisiin, aamun uusintatesti näytti jo vahvaa plussaa, joka tuli heti testiin :) Oulun VL:llä ei oo veritestiä ollenkaan.

Nyt on ollu illalla ja aamulla pieniä juilimisia ja hetihän sitä alkaa pelkäämään, että jos onki kemiallinen :( Munasarjoja kans juilinu. Mutta on tullu oireitakin, hirvee nälkä koko ajan! Yöllä piti mennä syömään ku tuntu että muuten lähtee taju :D Illalla oli hienoista pahoinvointiakin.
 
Mahtava plussa-aalto! Antaa jatkua vaan! :D

Kävin aamulla verikokeessa ja saan soitella klinikalle kahden jälkeen, että miltä näyttää. Oli aika kumma juttu:Verikoe ei hoitajan mukaan kuulunut maksusitoumukseen eikä ollut oikein innostunut koko jutusta. Soitin sitten myöhemmin päivällä takaisin ja sanoin, että haluan sen kuitenkin. (Sain varhaisultra-ajan vasta 1.3., joten aika pitkä odotella). Sen piti mennä sitten omaan piikkiin. Sitten kun aamulla menin kassalle sitä maksamaan, niin hoitaja siinä sanoi,että se kuuluu pakettiin! :) Mutta hyvä vaan.
 
~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~

************4.2.2010.***********

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Marjaane.............2. IVF:n 1. PAS.......lä........................4.2.
plasebo...............3.IVF......................pi..............Tammikuu
Cris......................4. ICSI ..................pi..............Tammi-Helmi
Nainen83............ 1. IVF:n 1. PAS.......................Tammi-Helmi
RouvaPapunen....1. ICSI...................pi..............8.2...........OVU
Maricce.................3.IVF.....................ly..............9.2......11.2.
Äititär...................1.IVF:n 1.PAS........................vko 6.........OYS
Joppu................................2. PAS......................vko 6
Hoplop.................2. ICSI:n.1. PAS...lä.....................12.2..AVA Tre
Mansikkainen79...1.ICSI....................pi............vko 7-8.......FEL
leiska..................1. ICSI....................ly.............vko 8..........FEL
kolmisin.....................PAS..................lu.............vko 8...........
Inia.......................2. IVF:n 2. PAS.....lu.............Helmikuu.....
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS......................Helmikuu
nehma....................2. ICSI................ly..............vko 9
Isis.......................3.ICSI....................ly.............vko 9
Toivorikas-72.......3. ICSI:n 1. PAS....lu.............vko 9..........NKL
Nipsu74................2. IVF /ICSI...........pi.............vko 10........OYS
Ansku-82.............1. IVF.....................pi.............vko 10........OYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi.............vko 10.........NKL
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä............Maaliskuu....FEL
Mimosah76..........1. IVF.....................ly.............vko 11.........FER
Katjuzka...............3. ICSI..................................vko 11.....AVATre
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS.......................Maaliskuu.....VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS......................Maaliskuu.....
Nonna78...............2. IVF...................................Maaliskuu.....
Heidh ..................2. ICSI...................pi.................
tytti-82..................................................................
Pirpana74............2. IVF.......................................................VL
Paiju
Nemi77

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä..........PP.........testipv

Vadelmaunelma...................:heart::heart:.............13...................3.2. (+ testattu)
fiia 69....................................:heart:.................9...............12.2.
Lumipuu.................................:heart:................8................
Shenda..........FEL..................:heart:.................7................
Linnia.............NKL..................:heart:................7................9.2.
Kirma.....................................:heart::heart:.........7...............13.2.
Hanuu............NKL..................:heart:................6...............10.2.
Stigu123................................:heart:................6...............12.2.
Tähtisilmä79...OYS..............:heart::heart:..............6.................
Raitapaitainen.GRA.................:heart:................6..............12.2.
Helmiina78.............................:heart:................1...............14.2.
Mandalay........OYS..................:heart:................1..............
Annabell-77.............................:heart:................1.............
berits.......................................:heart:................1............
kataka.....................................:heart:................0.............

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG / pp.........hoito..........alkiot

Utua81..............25.1............357/ 18
SaaraX................2.2..............
Alina79...............3.2.............513 / 15
Duffy..................4.2...............vt / 10
Sanasa..............4.2..............262 / 15.................................:heart:


 
Onnea plussanneille! :flower: Ihanaa että plussiakin tulee!

Ja isot :hug: neganneille!

Tuleeko tuo plussaketju liian täyteen, jos sinnekin laittais monesko hoito onnistui? Vai kaipaako tätä tietoa kukaan muu? Kun plussat lisääntyy, niin ei enää jaksa käydä selaamassa aiempia listoja.. :ashamed:

Pinon aloittaja (Isis) vois myös muuttaa tuon ketjun otsikon, musta Kympin hoidot on hyvä! Voin vielä itsekin roikkua mukana...
 
Hei! Kannatan ainakin hoitotavan ja hoitokerran laittamista plussalistaan!! Voishan siinä olla hoitotapakin.

Tää ketju on tosi koukuttava varsinkin nyt plussatuulen myötä! Eilenkin luin kännykästä vielä yhdeltätoista illalla viimeisimpiä kuulumisia ja heti taas aamulla herättyä pitää kurkistaa mitä tapahtuu. Upeata, että plussia tulee!! Onnittelut kaikille onnistuneille :heart: :heart:

Duffy toivotaan että tuhruvuoto loppuu, melkein kaikkihan voi olla ihan normaalia niinkauan kun ei tuu kauheita kipuja tai punaista verta.

Itse meinasin eilen heittää kirveen kaivoon, kun iltapäivällä tuli ihan menkkajomotusta kohdun kohdalle. Menivät kyllä ohi sitten ja kummasti auttoi kun luki, että ainakin Duffylla oli ollut just pp5 kans menkkamaista kipua. Pitää toivoa että jos se liittyi kiinnittymiseen...
 
Auttakaa hyvät naiset; mitä tää nyt tarkottaa kun mun kohtua alko supistelemaan??? Sellasta ihmeellistä pistelyä alko tulemaan noin tunti sitten... :( Ei kai tää nyt tarkota sitä että alkio lähtee sieltä pois??? Menin googlettamaan niin löyty joku 2006 vuoden keskusteluketju, jossa puhuttiin että alkio saattas lähteä pois jos pp1-pp2 kohtu supistelee... :'(
 
Helmiina Tässä pari ketjua aiheeseen liittyen. En tiedä missä vaiheessa ne supistelut on haitallisimpia mutta käsittääkseni alkiot ei kuitenkaan voi varsinaisesti tulla pois kohdusta, ja jostain luin että kiinnittyis vasta 5. päivän paikkeilla siirrosta? Mulla on myös molemmilla kerroilla ollu jomotuksia siirroista parina seuraavana päivänä ja tuloksena puhdasta negaa :( mutta ilmeisesti kiinnittyminen on silti mahdollista vaikka niitä onkin.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1633862
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1497327
 
Täällähän on taas tapahtunut paljonkin! Valtaisat onnittelut kaikille plussanneille! Toivotaan parasta ja paljon tarrasukkia mukaan.

(.) 2. passiin ollaan kovasti jo menossa ensi viikolla. Tänään kävin tarkistaas tilanteen ja näyttää hyvälle, eli alkuviikosta siirto. Toivotaan että tuo plussatuuli olisi tarttuvaa :)
 
Helmiina ja risis, ei kannata luopua vielä toivosta! Mulla supisteli tosiaan pp1-pp5 paikkeille oikein kunnolla ja sit ku olin ahdistunu, jonka myötä meni maha sekasin ja se supisteli vielä lisää. Silti olen raskaana! Kuvittelin kans ettei se sen alkion kiinnittyminen oo mahdollista, mutta niin se kuitenki kiinnitty. Mä mietin, että jos ei tässä hoidossa tärppää, niin seuraavaan siirtoon oisin pyytäny sitten litalginit, koska sehän rentouttaa mahan aluetta ja SaaraX:llä ei mitenkään sitä kiinnittymistä haitannu.
 
Mun käsitys on, että kiinnittyminen tapahtuu yleensä PP7-8, jolloin yleensä on myös kiinnittymisvuotoa. Toki se on kai mahdollista aikaisemminkin, mutta vaatii aikansa, että alkio on jakaantunut niin paljon, että kuori avautuu ja pystyy kiinnittymään.

Tuolta lisää aiheesta.
http://www.vau.fi/Teemat/Teemakategoriat/Raskaus/Raskausoireet-alkuraskaudessa/
 
Täällä olis kans alkio kyydissä ja 12 alkiota pakkasessa :wave: Kaikki alkiot olivat hyvälaatuisia 4. soluisia alkioita. En tiiä oliko kaikki top -alkioita, mutta tämä siirretty ainakin oli. Lääkäri sanoi prosentteja onnistumiselle kysyessäni, että tilanne on tosi hyvä. Nyt se piinailu sitten tästä alkaa =)
 
Niin,.. tosin sillon siirrettäessähän alkion ikä hedelmöityksestä on jo yleensä se 2 päivää, niin siitä 5 päivää = viikko.. mutta joo, oli supistuksia tai ei, mulle tulee kuitenki aina vaan se yks surkee viiva, joten aivan sama.
 
Kiitos vastauksista Risupesä ja Duffy!! :)
Tää oireilu ei oo ollu yhtään menkkamaista jomotusta vaan juuri sellasta pistelyä ja ihmeellistä supistelua. Pari tuntia sitä kesti ja nyt on "tyyntä"...toistaiseksi..
Kantsiskohan mun pyytää litalginit varmuuden vuoksi..? vai auttaako se enää mitään?
 
Täällähän kuhisee :D Onnistujille sylillinen onnenkukkasia :flower: :flower: ja hurjasti peukkuja matkaan!

Oli puhetta lisätä niitä hoitokertoja listaan, musta se olis hyvä idea. Ja mites kans plussanneitten kohdalle että montako alkiota siirrettiin? Vois sitten hcg:tä syynäillä helpommin.
Mun tietoihin että 3.ivf, hoitopaikka jääkööt pois, meillä kun vaan tuo yksi klinikka paikkakunnalla.

shenda, mulla oli se kemiallinen viime hoidosta..niin luget kyllä valui ihan samallalailla vaikka hcg nousikin. Että mä en siitä ainakaan voi mitään päätellä.
 
Mulla oli ekassa plussatussa siirrossa piinapäivinä ihan järkkyjä kramppeja. En nyt vaan muista kovin tarkkaan, että minä päivinä. Mutta siis sellaisia, että vääntelehdin, läähätin ja purin sängyn päätyä :x Mutta plussa tuli ja lapsi myös.

Joppulta kyselen vähän tarkemmin, kun olet kanssa menossa pas:iin ensi viikolla. Onko sulla lääkkeellinen kierto? Mikä kp siirto suurinpiirtein ajoittuu ja paljonko limis oli kontrollissa? Muutkin saa tietysti vastata omasta puolestaan. Kun mua ihmetyttää, että siirto on vasta kp 23, vaikka limis oli jo kp 12 yli 10 milliä. Tai sitten olen vaan malttamaton ja ihan varma, että limis romahtaa ennen kuin ehditään siirtoon :LOL:
 
Kiitos Hoplop, piristi mieltä!! :D

Menin ja soitin klinikalle näistä suppareista. Hoitaja konsultoi lääkäriä ja supistelut on kuulemma normaalia ja aika tavallista nyt kun kohtua on ronkittu aikatavalla. Mikäli supistelut pahenee ja jatkuu huomenna, pyysivät soittamaan ja käyn vielä tutkittavana. Käskyksi tuli lepoa ja kaikki fyysinen rasitus pois. Eli näillä mennään nyt :wave:
 
Hei täällähän on ihan mahtava plussa-aalto! Vau! =) Onnea kaikille plussanneille! :heart:
Ja tsemppiä teille punktiossa olleille! Siitä ne piinapäivät lähti käyntiin!

Onko teillä muilla joilla on ollu käytössä / ootte just alottanu SUPRECUR sumutteen tullu huono olo, mahakipua tms.? Mä oon nyt tokaa päivää sumutellu ja määrällisesti puolessa välissä sumujen kanssa ja nyt on maha kipee, hiukka huono olo ja pää on ollu vähän kipee. Mahakin on vähän sekaisin. Tänäänkin oon jo kolmesti joutunut käymään isolla hädällä (sori tästä tiedosta). Toivottavasti tällainen olo ei jatku koko sumuttelu ajan.. :(
 
Risupesä: Totta, tajusin itsekin ihan saman sen jälkeen kun postasin. :ashamed: Toivon hurjan paljon, että teillä on seuraavaksi se kahden viivan paikka!

Itse tuntuu, että vasta nyt tämä iski tajuntaan. Soittivat klinikalta, että HCG oli 262 (PP15) ja raja-arvojen sisällä. Ei voi uskoa tätä, mutta minutkin voi siis ilmeisesti siirtää sinne plussanneiden pinoon! Huuii...
 
Täällähän on käynyt varsinainen plussa-aalto :heart: Paljon onnea kaikille plussanneille ja paljon vauvaliimaa :flower: :flower:

kataka Sinullapa huippu saalis on ollut :flower: tuosta riittää aika moneen pakastesiirtoonkin =)

Minä kävin tänään toisessa ultrassa ja vihdoin siellä oli kasvanut jotain =) Oikeassa munasrjassa oli ainakin 15 follia ja vasemmassa myös jonkun verran mutta pienenmpiä. Vasen oli niin piilossa, että lääkäri joutui oikein murjomaan minua ja nyt olen ihan peti potilas, sen verran kipee on vatsa taas. Lääkäri oli sitä mieltä, ettei välttämättä punktiossa aleta kaivamaan vasenta esiin kun minulla muuutenkin on ollut punktiot tosi kipeitä. Eli oikean 15 saa luvan riittää.

Punktio on sitten tiistaina 9.2. ja siirto joko to tai pe vielä ei ole varmaa. Jos toivorikas voisit päivittää tiedot listaan =)
 

Yhteistyössä