Kympin hoidot

Piinaviikkojen jännitys on nyt ohi ja kaiken tän jälkeen testitulos oli PLUSSA! :D Mä toivon, että te muutkin täällä saatte toivoa ja uskoa siihen, että ne hoidot oikeesti voi toimia, vaikka aina ei siltä tunnu.

Ja niille, jotka piinailee, niin voin sanoa, et ainakaan mulla minkäänlaisia raskausoireita tai fyysisiä vihjeitä onnistumisesta ei ollut yhtään koko aikana. Ekaan kertaan verrattuna oma mieliala oli vain 100 kertaa positiivisempi jo heti punktiopäivästä, joten jos silleen pystyy vaikuttaa kiinnittymiseen, niin hyvä niin.

Hyvästä mielialasta huolimatta toivo meinas loppua lähes loppusuoralla, kun la-su välisenä yönä vessassa tuli pyyhkiessä vähän verta. Itkin sit jo silloin pettymystä ja aateltiin miehen kanssa tehdä testi sit jo päivää ennen eli su. Se kuitenkin jo näytti haileeta viivaa ja siitähän se riemu sitten repesi. Maanantaina pissatesti näytti jo selkeät kaksi viivaa ja eilisen veritestin tulokset varmistivat raskauden alkaneen (hcg 513). Ja taas tuli itku :)

Ei siis väsymystä, ei pahoinvointia, ei rintojen arkuutta. Mutta varmaankin useimmille meille tuttua tunteiden herkistymistä ja vihlontaa alavatsalla tai munasarajoissa kyllä.

Eka este nyt siis selvitetty ja nyt on pikkuisella kova homma pitää kiinni vielä monen monta kuukautta...

Plussatuulia, vauvaliimaa ja kaikenlaiset positiiviset ajatukset ja taiat teille kaikille kymppipinolaisille!
 
Duffy: No onpahan jännää, peukkuja kovasti että r-testikin näyttää plussaa :heart:

Hanuu: Kyllä meidän täytyy nyt vaan uskoa et se on joku ohimenevä mahapöpö, mikä sua vaivaa. Tosissaan toivotaan et testaamaan päästään ennen ku mitään vuotoja tulee :heart: Käytkös sä muuten naikkarilla verikokeessa vai jossain labrassa mikä on sua lähinnä?
 
Herranjumala! Haalea plussa!!! Vissiin! Alko heti tulemaan ku kastoin pissaan tuon testin ja pissa ehti olla rakossa about 1,5h.
Kyllä tuo on plussa, oon testannu tolla niin monta kertaa ja kaikki ollu selviä negoja tai viivanpaikkoja mut tossa on väriä. Ei tää voi olla totta, tossa on oltava joku virhe!!!
 
Hejssan!

Minut voisi lisätä tuonne piinailijoiden listaan. Meillä oli eka IVF nyt ja tänään siis alkionsiirto. Punktiossa saatiin 8 hyvää munasolua, kaikki hedelmöittyi, mutta vain yksi oli laadultaan siirtokelpoinen. Sen ois nyt sit parasta tarttua kiinni. Yhden alkion siirto oli alunperinkin suunnitelmissa, mut harmittaa ettei pakkaseen jääny mitään.

Onnea jo plussanneille :flower:
 
Linnia: Kyllä mä sinne naikkarille ajan, vaikka turhauttaahan se tunti / suunta parin minuutin labrakäynnin takia. Saapahan sitten ainakin samana päivänä tuloksen! Jos nyt on enää silloin mitään jännitettävää...

Onnittelut plussanneille! =) :flower:
 
Duffy: Aivan mahtavaa! Sylintäydeltä Onnea! :heart:

Tänne pinoonhan iski vihdoin ja viimein oikea plussatuuli :) Jospas me muutkin täältä perästä tullaan ja päästään myös nauttimaan saman tuulen vaikutuksesta =)
 
Hei ei tarvi plussia ihmetellä! Tämä on kuitenkin kympin hoitoketju! :LOL:
Joten onnea vaan naiset! MAHTAVAA!

Ne jotka joutuvat vielä odottamaan :hug: , mutta muistakaa, kymppiä on jäljellä yli 10kk. Ehditään vielä.

Ja jos usko onnistumiseen on koetuksella, on täällä pino upeita tsemppaajia, niitä, jotka näkevät vaihtoehdon silloin, kun oma maailma on mustaakin mustempi.

Kai se naiset on niin, ettei me tätä ketjua talveen lopeteta, kai täällä saa olla vaikka hoidot siirtyisikin. Keksitään sitten uusi ketju kympeille keväämmällä jos tarpeen.
Kovasti olisi poltteita olla jo piikittelemässä, mutta kerään vielä hitusen voimia ja sitten toivon, että kymppiplussien onnenpölyä olisi lentänyt meillekin.
Joskos lähtisi nauttimaan raikkaasta ulkoilmasta..
 
Hanuu: Mä ajattelin käydä omalla paikkakunnalla verikokeessa kun sanoivat että se sopii, eivät kyllä maininneet mitään ettei se tulos ehtisi samalle päivälle :/ Ja voi olla että tätäkin turhaan stressaan jos ei mitään testattava olekkaan enää tiistaina...
 
Alisa onnea sullekki tosiaan! :)

kataka, mulle siirrettiin 9-solunen top-alkio.

Miten tää nyt jo näkyy, mullahan on tänään vasta pp9! Niin ja kiitos paljon onnitteluista, en uskonut tämän päivän koskaan koittavan :'(
Meidän pieni sinnikko tarttuki kiinni :heart:
 
Linnia: Mä vaan oletan, ettei ehtisi. Varmaa tietoa ei ole. Mutta esim. sitä pistosten välissä otettua verikoetta ei ois voinu ottaa muualla just siks, ettei tulos olisi tullut samana päivänä. Siitä mä vähän sit päättelin tämänkin. Ja ainakin hoitaja sanoi sille parille, joka oli mun kanssa samaan aikaan punktiossa, että jos käyvät testissä kotipaikkakunnalla, saavat tulokset pari päivää myöhemmin. Ja siis meidänhän pitää joka tapauksessa mennä testiin, vaikka vuoto oliskin alkanut. Siinä tapauksessa voi kyllä turhauttaa vielä enemmän tuo matka...

Lisäys...
Duffy: Eikö sullakin ollu jotain kramppailua PP5..?
 
Hanuu: Noh, enpäs nyt sitten tiedä kun en haluaisi olla töistäkään sen takia pois, jos käyn kotipaikkakunnal ni en välttämättä edes myöhästy töistä. Mut aika kumma ku se soittoaikakin on samalle päivälle ku veritesti ja pariin kertaan kysyin et voiko käydä lähempänä testaamassa ja ne sano et se sopii muttei tullut mulle mieleenkään kysyä et ehtiikös se tulos sit samalle päivälle. No onpahan tässä sitten taas pohdittavaa...
 
Täällä yksi erittäin onnellinen Annabell! :wave: Pikku asukki nyt mahassa, ja 5 meni pakkaseen :) Eli kaikki jakaantuivat hyvin! Olivat kuulemma niin hyviä että menivät 3 kpl yksittäin pakkaseen ja sitten 2 kpl samaan olkeen. :)

Itse siirto oli helppo, kun selvisi ensin niitten "vempaimien asennuksesta" tonne alapäähän. Näkyvyys oli kuulemma super. :D

Sen verta turvonnut olen, että pitää mitata mahan ympärystä ja tarkkailla painoa, että jos lähtee äkisti nousuun --> lääkäriin. Aamulla ei ollut mitään kipuja hengittäessä, mutta sitten kun joku pässi kökki 10 h toimistossa tänään, niin nyt pistää ja ankarasti. Päivällä kuitenkaan ei nestettä siellä ollut, että tokkopa se sinne niin äkkiä olis mennyt? :whistle:

Mutta positiivissa fiiliksissä siis! :heart: Ja nyt lukemaan mitä olette päivän aikana raapustaneet!
 
Onnea Alisa! Onnea Duffy! Tsemppiä Hanuu, eihän me vielä luovuteta?! ;) Tuohan voi hyvinkin olla oire!

Alisa:Mieki oon oikein positiivisella mielellä tällä hetkellä. Toivottavasti se tuo meillekin positiivisen tuloksen! On jotenkin niin helppo olla kun tietää että saatiin top-alkio omista soluista ja vielä 3 pakkaseenkin. :) IHana elämä nyt, kaiken surunkin jälkeen!

Tervetuloa berits!

Toivorikas! Tuu äkkiä päivittämään tuo lista! ON tullu niiiin paljon jo muutoksia ja etenkin hyviä sellaisia! Onnea vielä plussanneille!
 
Alina ja Duffy!!!! :flower: :flower: Onnea!!!

Ja tää on tosiaan kympin naisten ketju =) Salaa jo haaveilen, jospa saamme joskus vielä perustaa kympin odottajien pinon....Omat aikaisemmat kokemukset ja mielessä edelleen kummitteleva keskenemeno ja aikaisemmat biokemialliset raskaudet kuitenkin teettää sitä, että on vaikea usko asiaa. Toivon, että hcg -mittaus rauhoittaisi hetkeksi mieltä, joskin jotenkin vaan pelkään, että se ei ole riittävän korkea...että lyhyt onni otetaan pois.
 
Annabell Hienoa, että saitte kyytiläisen ja vielä pakkaseenkin noin hyviä alkioita. Mua täällä vähän jännittää onko meillä yhtään top -alkiota, mut täytyy vaan toivoa parasta:) Koitapa lepäillä, että parannut :hug:
 
Hanuu, joo oli aika kovia kuukautismaisia kipuja ja ajattelinki että miten tonne voi mikään kiinnittyä ku on noin kipee, mut siis oisko se sit ollu kiinnittymiskipua nimenomaan :)

Laitoin miehelle viestin ku se on töissä, saa nähdä ehtiikö se sitä ees lukea. Mä vilkuilen koko ajan tuota testiä ettei se viiva vaan häviä :LOL:
 
Isot onnittelut Duffylle ja Alinalle ja vadelmaunelmalle:)

Annat Duffy toivoa meillekin hoitoihin kun kuitenkin hiukan samanlaista taustaa teilläkin lapsettomuuden takana kun meillläkin. Toivon niin kovasti että meilläkin hoito onnistuisi, vaikkakin olen varautunut jo että ei onnistu kuitenkaan.
 
Onnea!! Mahtava plussa-aalto!!!! Hienoa!!!!!


Meillä mies on ihan tuskissa, että jos mä oon raskaana, että enhän mä taas ala syömään mustaamakkaraa joka päivä.. Hän ei kuulemma kestä sitä hajua!

No, onneksi nyt menee vaan kurkkua mutta sitä menee kyllä pari isoa päivässä...
 
ONNEA PLUSSANNEILLE! :heart:

Eilen oli sit ultra, yllätys oli melkoinen, kun toiselta puolen löytyi kuin löytyikin johtofollikkeli! :D Nyt sit ovistestejä kehiin ja odotteleen, et millon olis aika siirtää ensimmäinen huurunenä :D
Lievää jännitystä tosin aiheuttaa ajatus siitä, et alkiot ei välttis selviä sulatuksesta, meillä on kylläkin vielä 4:n siirtoon pakkasessa huuruneniä.
 
Kiitos kaikille tsemppauksesta ja positiivisista sanoista!!! :heart:

Hiiiirmuusesti onnea plussanneille, mieletön draivi päällä!!! :heart: :heart:

Toivorikas mun virallinen testipäivä ois 17.2. Huuuh, kun sinne on piiiitkä matka...:)
 

Yhteistyössä