Kympin hoidot

Nipsu Alkoiko sullakin tänään sumut? Mulla on toi Suprecur (eikös sullaki ollu?) ja niissä ohjeissa luki noin niinku Mandalay on tuohon kirjottanutkin. Mä ajattelin vetää samalla linjalla. Risupesällä on tainnut olla erilainen ohje lääkäriltä määrän suhteen? Ainakin siinä lääkkeen ohjeissa oli kaksi vaihtoehtoa määrälle (2xpvä ja 4xpvä). Tosin viikonloppuisin taitaa mennä suihkauttaminen aamulla hiukan klo 7 myöhäisemmäksi...

Mandalay Olen äiti 2 -vuotiaalle pikkuneidille =) Meillä kävi sulatuksessa suuri kato. 7:stä pakkasessa olleesta alkiosta, vain yksi selvisi ja yksi pas siis vain tehtiin. En tiedä mistä johtui. Lääkäri sanoi, että pakastaminen on voinut tapahtua just jakaantumisvaiheessa tai joissakin hoitokierroissa vaan käy kova kato. Saa nyt nähdä miten tässä hoidossa käy.
Tsemppiä sinulle siirtoon =) Tulehan kertomaan millaisen kyytiläisen saitte.

toivorikas-72 Mut voi poistaa listoilta, vaik taustailijoihin tai tuleva hoito joskus keväällä :( . Siirtoa ei siis tule ja tyhjennysvuoto tästä kierrosta ja seuraavasta luomukierrosta täytyy odottaa ennen kuin voidaan alotella uutta pitkällä kaavalla.
Nonna78 Ihanaa, ku jaksat olla hyvällä mielellä, itellä mieli on kyllä aika maassa edelleen. Toiveet oli niin korkeella, vaik yritinki olla realisti. Tsemppiä teille! Kyllähän tuo aika kuluu, vaik odottavan aika tuntuukin pitkältä.

Kiitos kaikille tsempanneille ja plussatuulia kaikille ++++ :whistle:

Taidan nyt siirtyä vähäksi aikaa taka-alalle ja miettiä muita asioita. Vähennän varmaan täällä käyntiäkin, käyn välillä katsastamassa kuulumisia ja palailen kun uusi hoito alkaa lähestyä :wave:

~~~~~~~KYMPIN TALVIHOIDOT~~~~~~~~

************3.2.2010.***********

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Annabell-77.........1. IVF.....................ly............1.2......3.2....
Marjaane.............2. IVF:n 1. PAS.......lä........................4.2.
kataka.................2. IVF.....................pi............2.2.......4.2.
plasebo...............3.IVF......................pi..............Tammikuu
Cris......................4. ICSI ..................pi..............Tammi-Helmi
Nainen83............ 1. IVF:n 1. PAS.......................Tammi-Helmi
RouvaPapunen....1. ICSI...................pi..............8.2...........OVU
Äititär...................1.IVF:n 1.PAS........................vko 6.........OYS
Maricce.................3.IVF.....................ly.............vko 6
Hoplop.................2. ICSI:n.1. PAS...lä........................12.2..AVA Tre
Toivorikas-72.......3. ICSI:n 1. PAS....lu.............vko 7..........NKL
Mansikkainen79...1.ICSI....................pi............vko 7-8.......FEL
leiska..................1. ICSI....................ly.............vko 8..........FEL
kolmisin.....................PAS..................lu.............vko 8...........
Inia.......................2. IVF:n 2. PAS.....lu.............Helmikuu.....
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS......................Helmikuu
Joppu................................2. PAS.......................Helmikuu
nehma....................2. ICSI................ly..............vko 9
Isis.......................3.ICSI....................ly.............vko 9
Nipsu74................2. IVF /ICSI...........pi.............vko 10........OYS
Ansku-82.............1. IVF.....................pi.............vko 10........OYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi.............vko 10.........NKL
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä............Maaliskuu....FEL
Mimosah76..........1. IVF.....................ly.............vko 11.........FER
Katjuzka...............3. ICSI..................................vko 11.....AVATre
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS.......................Maaliskuu.....VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS......................Maaliskuu.....
Nonna78...............2. IVF...................................Maaliskuu.....
Heidh ..................2. ICSI...................pi.................
tytti-82..................................................................
Pirpana74............2. IVF.......................................................VL
Paiju
Nemi77

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä..........PP.........testipv

Alina79.................................:heart:.................15................1.2.
Sanasa...................................:heart:................14...............3.2. (+ testattu)
Syssy...................................:heart::heart:..............12...............3.2.
Vadelmaunelma...................:heart::heart:.............12...................3.2. (+ testattu)
Duffy..............VLO..................:heart: ................9...............
fiia 69....................................:heart:.................7...............12.2.
Lumipuu.................................:heart:................7................
Shenda..........FEL..................:heart:.................6................
Linnia.............NKL..................:heart:................6................9.2.
Kirma.....................................:heart::heart:.........6...............13.2.
Hanuu............NKL..................:heart:................5...............10.2.
Stigu123................................:heart:................5...............12.2.
Tähtisilmä79...OYS..............:heart::heart:..............5.................
Raitapaitainen.GRA.................:heart:................5..............12.2.
Helmiina78.............................:heart:................0...............
Mandalay........OYS..................:heart:................0..............

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki...........testipäivä............HCG / pp

Utua81................25.1.....................357/ 18[/quote][/quote]
SaaraX.................2.2............................

Apua tein clearbluen digitaalisen ovustestin ja se näytti plussaa! Voiko se olla merkki raskaudesta??!! Vai oviko nuo hormonit vielä aiheuttaa jonku tollasen? Oon ihan sekasin, kääks pitääkö tässä raskaustestiä lähteä hakemaan!

toivorikas, mut eihän noi hoidoissa käytettävät hormonit voi sitä testitulosta vääristää tai sekottaa? Eee helekatti jos oon raskaana, mulla meni toivo jo alkupäivinä tässä hoidossa. Pitää vissiin lähteä talsimaan apteekkiin tonne kylälle :D Mies vei auton, mut siinä tuleeki sopiva lenkki.

Duffy mahtavaa! Jossain netissä oli hyvä vertaus tosta ovis- ja rask.testin erosta. R-testi mittaa sitä hcg:tä ja tulos on aina yksiselitteinen. O-testi mittaa LH:ta, mutta hcg:ssa ja LH:ssa molemmissa on samoja osasia. O-testi siis näyttää raskauden, mutta kyseessä voi olla myös muu juttu.

Löysinpäs linkin englanniksi olevalle sivulle, jossa tota joku on selittänyt ja testannutkin:
http://www.peeonastick.com/opkhpt.html

Paljon onnea SaaraX!!! :flower:
Sanasanalle, Vadelmaunelmalle ja Duffylle varovainen onnittelu -huikeaa!!! :flower:

Punktio oli tosiaan 1.2 ja olin yllättävän huonovointinen. Viimeksi ei ollut lähellekään tällaista. Koko päivän heitti kunolla päästä jo oli hirveän huono olo!! Vielä eilenkin olin aika tokkurassa. Nyt on kuitenkin parempi olo ja pulla saatiin uuniin :LOL:
Punktion tulos oli seuraavanlainen: 14 munasolua, 3 oli hiukan pienempää, saatiin, joista 11 hedelmöittyi. 8 oli top alkioita, joista yksi siirrettiin tänään ja loput laitettiin pakkaseen :)

Mikä olo Mandalay ja Annabell? :)

Tsemppiä huomiseen siirtoon Marjaane ja Kataka!!! :wave:

Jei Duffy! Varovaiset onnittelut täältä!
Hyvältä kuulostaa, Helmiina! Nyt sitten yhdessä piinaillaan!
Eli, Toivorikas, voit siirtää mut piinailijoihin. Yksi top-alkio siirretty ja kolme rupumpaa jäi pakkaseen! Kaikki siis hedelmöittyivät ja jakautuivat. Hipii! Tsemppiä kaikille!

Mandalay: Meillä määrätty veritestipäiväksi pp12 eli tänään. Raskaustestiä kotona virtsasta ei kuulemma saisi tehdä kuin vasta pp14, mutta enhän mä sellasia käskyjä uskonut tälläkään kertaan ;) Haalea plussa tuli siis pp10 päiväpissasta ja pp11 aamupissasta ihan kunnon plussa. Tänään kävin verikokeessa, mutta sen tuloksen saa vasta perjantaina, ei välttämättä ehdi huomiseksi :headwall: En jaksanut lähteä ajelemaan paria sataa kilsaa klinikalle vaan kävin täällä paikallisessa Mehiläisessä, jossa kestää nää tulokset eli edelleen jännittelen.

No, oireina on karmeaa väsymystä, janottaa, iltaisin kuumottaa poskia ja on lievästi kuumeinen olo ja päivisin palelen helposti. Lievää kuvotusta myös, mutta en tiedä, meneekö lääkkeiden piikkiin. No, tänään aamupalasämpylät maistuivat silakalta, yök! Heitin ne menemään. Ja ne siis oli ihan tuoreita, eilen leipomossa leivottuja...

Mutta onnittelut teille Helmiina ja Mandalay tähän astisesta. Ja nyt tsemppiä ja vauvaliimaa :)

Duffy: Valitettavasti ainakin mulla ovistestit näyttää tosi vahvaa plussaa hieman ennen menkkoja. Mutta olen kuullut niinkin, että toisilla se kertoo myös raskaudesta. Toivotaan parasta kuitenkin!

Duffy jännittävää, tuuhan pian kertomaan mitä oikea r-testi näyttää :wave: Pidetään peukkuja!
HelmiinaUpea saalis :) Onnea piinailuun, myös kataka ja mandalay !!
NemiJaksuja sinne..ja paljon tsemppiä ja positiivisia ajatuksia jatkoon!

Tiättekö, tästä punaisesta vuodosta huolimatta oon nyt tyytyväinen =) Juttelin juuri meidän uuden lääkärin kanssa pitkään ja hänen mielestään ei ole mitään syytä miksei tämä voisi joskus onnistua (aiempi kun alkoi puhua lahjasoluhoidoista, kokeilematta mitään muuta kuin yhtä lääkettä ym....) Ja tottakai lääkkeen vaihdolla voi olla osuutta asiaan..joten nyt uudet suunnitelmat. Oli niiiiin eri linjoilla kun aiempi lääkäri, harmittaa kun ei vaihdettu jo ennemmin kun tuntui heti alkuunsa, ettei oikein mee ajatukset yksiin. Laitettiin myös lisää kokeita, kun aika huonosti niitäkään aiemmin otettu. Joten toivo taas herää! Tämän kans oli muutenkin helppo puhua ja tuntui oikeasti perehtyvän just meidän tilanteeseen. Hihhei!
Mulle vois päivittää seuraavan hoidon siis vkolle 11.... Nyt muutama viikko taukoa piikeistä ym , joten ehkäpä tää tekee ihan hyvää tähän väliin!

Katjuzka: ihana kuulla että olette saaneet uuden lääkärin joka uskoo teidän hoitoihin. :heart: Mekin vaihdettiin Felicitaksessa lääkäriä heti alussa, käytiin yhen kerran yhen riivinraudan luona ja se oli niiiiiin karmeen kylmä ja epäempaattinen. Sit saatiin Merja johon oltiin tosi tyytyväisiä. No sit loppu rahat ja nyt liukuhihnalla naikkarilla :headwall:

Onnea plussanneille

Kysymys: Mites te jotka olette plussaanneet niin valuiko teillä luget miten paljon pois??
Oireista Mistä oireista??No maanantaina mulla oli ihan järkky olo ja piti oksentaa että olo vähän helpottui,Yö oli ihan tuskaa kun ei tiennyt missä asennossa nukkua ja olo oli jotenkin tosi levoton..en osaa selittää tarkemmin.

Ma olis veritesti....mä TIEDÄN että se on negatiivinen.No uusi hoito tehdään varmaan kesällä vasta koska en jaksa toista heti perään ja on rahaa säästettävä.

Menee varmaan iltaan se testaus. Äsken kävin pissalla niin tuli niin pikku liru etten viittiny siihen tuhlata testiä. Ostin kaks clearbluen perustestiä apteekissa, meidän pikku apoteekissa oli aika surkea valikoima :/ No CB on kyllä ihan hyvä testi :)

Niin ja oireista, ei mitään! Ei kerta kaikkiaan minkäänlaisia oireita, väsyttää joo mut luget väsyttäny mua ennenki. Ei oo ees huono olo. Toivottavasti tää oireettomuus ei ennakoi mitään ikävää :(

Tänään testipäivänä kotitesti näytti negaa ja klinikan pikaveritesti niin selvää negaa, että ei parempaa esimerkkiä voisi ollakaan. Eli minut saa poistaa listalta.

Meillä jäi yksi rupunen alkio pakkaseen ja siinäkin oli sitä rakeisuutta munasolussa - eli ei se mihinkään tarraa. Yritetään silti. Pidetään varmaan tässä nyt pieni omaehtoinen tauko ennen uutta yritystä. Sinänsä hassua, että minulla oli ihan samanlaisia oireita kuin Vadelmaunelma tuolla aiemmin kirjoitti - ja silti alkiot eivät taaskaan olleet edes yrittäneet ottaa kiinni. :( Toisaalta kyllä aavistin tämän negatuloksen jo monta päivää sitten. Kyllä sen varmaan jollain tasolla tiedostaisi, jos oikeasti jotain tapahtuisi.

Plussaonnea muille!

Jos tämän päivän tuntemusten perusteella pitäis jotain päätellä, ei testi näyttäisi positiivista testipäivänä. On alavatsa melkein koko päivän kramppaillut. Välillä ei tunnu, mutta enimmäkseen kramppailee. Vatsa on myös edelleen ihan turvoksissa, farkut ahdistaa päällä... Tässä olis vielä tuhottoman pitkä viikko ennen testiä ja en todellakaan haluais menkkojen alkavan vielä. Toisaalta eipä mulla yleensä ole tällainen olo menkkojen aikaan. Normaalisti on sellaista vaimeaa, tasaista jomotusta ja särkyä aivan tuolla häpyluun alueella. Nyt siis koko alavatsa tuntuu kramppaavan. Tiedän kyllä, että voi johtua jostain vatsapöpöstä, punktion jälkimainingeista, lugeista tai jopa ihan kiinnittymisestäkin, mutta varaudun silti jo pahimpaan. Mun suurin toive oli, että pääsisin edes kerran testaamaan, saa nyt sitten nähdä... Haluan tietysti vielä uskoa ja toivoa parasta, mutta kyllä tämä hämilleen vetää.

Yhteistyössä