pahoittelut pettymyksen kokeneille :hug: , se on kova paikka, kun henkisesti rankan hoidon jälkeen onnistumista ei tulekaan. Usko tulevaan löytyy sitten tämän surun jälkeen. Jaksamista teille!
Ja toisenlainen halaus teille viivan nähneille :hug: , oikein kovasti onnea :flower:
vadelmaunelma, voi ihanaa, pidän peukkuja sinulle!
Täällä oli puhetta hcg-lukemista. Mulla edellinen ivf syyskuussa, josta tuloksena kemiallinen (kahden alkion siirto) ja hcg oli pp14 89. Lääkäri sanoi heti, ettei raskaus ole normaali, lopetin luget ja vuoto alkoi pp16.
Silloin googletin tosi paljon tuosta alhaisesta lukemasta ja monella raskaus oli normaalisti lähtenyt ja päättynyt noinkin matalista lukemista, jotkut lääkärit pitivät sitä ihan normaalinakin.
Tiedä sitten missä mulla se oli korkeimmillaan käynyt, siksi on minun mielestäni hyvä, että hcg mitataan joillakin klinikoilla jo pp12.
Ja joku kyseli tuolla ed. sivulla tissikivusta, niin mulla esikoisen raskaudessa (luomu) se oli eka merkki raskaudesta, normaalisti tissit ei kipeytyneet missään vaiheessa.
Ku:ssa ei tisseihin tullut mitään muutosta, eivät edes aristaneet missään vaiheessa, vaikka hcg ehti nousta pitkästi päälle 2000.
Nyt tuossa kemiallisessa tissit tuli lugeista aroiksi,niinku aina, mutta vaikka hcg nousi, niin tissikipu hellitti piinapäivien loppua kohti.
Mun kokemus on, että mitä vaan voi olla odotettavissa, kaikki kierrot voi olla erilaisia. Peukkuja meille!
linnia ja shenda, onko olossa mitään mainittavaa?
Mulla vaimeaa jomottelua kohdun kohdalla, ei muuta.
Otankin kaikki jomotukset vastaan, mulla kun ei mitään menkkajuilintoja ole normaalisti, vuoto vaan alkaa yhtäkkiä ilman mitään varoituksia, että kaikki nippailut sun muut on mulle epänormaalia.