Kympin hoidot

Voi surku Inia, rutistukset täältä :hug:

Mäkään en ole koskaan päässyt testipäivään :ashamed: toivottavasti pääset uuteen yritykseen heti perään...mäkin olen sillä yrittänyt tsempata itteeni, että onneksi heti pääsee uuteen yritykseen, joten jos se lievittäs vähä sitä pettymystä... :$

 
~~~~~~~KYMPIN TALVIHOIDOT~~~~~~~~

************1.2.2010.***********

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Helmiina78.........2. IVF......................ly...........1.2........3.2.....
Annabell-77.........1. IVF.....................ly............1.2......3.2....
Nonna78............1. IVF......................pi............1.2.......3.2...TYKS
Mandalay.............1. IVF.....................pi...........1.2................OYS
Nemi77................1. ICSI...................ly............1.2................VL
Marjaane.............2. IVF:n 1. PAS.......lä........................4.2.
kataka.................2. IVF.....................pi............2.2.
plasebo...............3.IVF......................pi..............Tammikuu
Cris......................4. ICSI ..................pi..............Tammi-Helmi
Nainen83............ 1. IVF:n 1. PAS.......................Tammi-Helmi
RouvaPapunen....1. ICSI...................pi..............8.2...........OVU
Äititär...................1.IVF:n 1.PAS........................vko 6.........OYS
Maricce.................3.IVF.....................ly.............vko 6
Hoplop.................2. ICSI:n.1. PAS...lä........................12.2..AVA Tre
nehma....................2. ICSI................ly..............vko 7
Toivorikas-72.......3. ICSI:n 1. PAS....lu.............vko 7..........NKL
Mansikkainen79...1.ICSI....................pi............vko 7-8.......FEL
leiska..................1. ICSI....................ly.............vko 8..........FEL
kolmisin.....................PAS..................lu.............vko 8...........
Inia.......................2. IVF:n 2. PAS.....lu.............Helmikuu.....
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS......................Helmikuu
Joppu................................2. PAS.......................Helmikuu
Isis.......................3.ICSI....................ly.............vko 9
Nipsu74................2. IVF /ICSI...........pi.............vko 10........OYS
Ansku-82.............1. IVF.....................pi.............vko 10........OYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi.............vko 10.........NKL
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä............Maaliskuu....FEL
Mimosah76..........1. IVF.....................ly.............vko 11.........FER
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS.......................Maaliskuu.....VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS......................Maaliskuu.....
Heidh ..................2. ICSI...................pi.................
tytti-82..................................................................
Pirpana74............2. IVF.......................................................VL
Paiju

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä..........PP.........testipv

SaaraX...................................:heart:................13...............2.2. (+ testattu)
Alina79.................................:heart:.................13................1.2.
Willow...................................:heart:................12...............1.2.
Sanasa...................................:heart:................12...............3.2.
Syssy...................................:heart::heart:..............10...............3.2.
Katjuzka........AVATre................:heart:.............10.................3.2.
Vadelmaunelma...................:heart::heart:.............10...................3.2.
Duffy..............VLO..................:heart: ................7...............
fiia 69....................................:heart:.................5...............12.2.
Lumipuu.................................:heart:................5................
Shenda..........FEL..................:heart:.................4................
Linnia.............NKL..................:heart:................4................9.2.
Kirma.....................................:heart::heart:.........4...............13.2.
Hanuu............NKL..................:heart:................3...............10.2.
Stigu123................................:heart:................3...............12.2.
Tähtisilmä79...OYS..............:heart::heart:..............3.................
Raitapaitainen.GRA.................:heart:................3..............12.2.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki...........testipäivä............HCG / pp

Utua81................25.1.....................357/ 18[/quote]


 
Inia: :hug: SaaraX: mahtavaa että plussa pysyy, toivotaan verikokeestakin hyvää tulosta! Onnittelut myös Nainen83 luomuplussasta! Toivottavasti kaikilla on tänään punktiot menny hyvin ja saalis on ollut toivottu. Piinailijoille oikein paljon tsemppiä ja plussatuulia!!!
 
leiska piikitystä ei kannata jännittää, ei satu, Puregonissa neula niin ohut ettei edes huomaa kun se menee. Vatsamakkarasta on kerrankin hyötyä piikittämisessä :LOL:
Selittelyt sairaspäivistä ja lääkärikäynneistä on inhaa, mutta valkoiset valheet on tässä touhussa minusta täysin sallittuja. Totuutta ei vaan halua/voi kertoa. Vatsatautia oli liikkellä mullakin punktion aikaan...

SaaraXKiitos tiedoista alkion kuoresta! Vaatii siis pidemmän vilejlyn että voi sen tehdä.
 
Punktiosta kotiuduttu... :wave: Hieman sekavat tunteet. Itse punktio oli kivuton. Puudutuspiikit sattui vähän, mutta sen jälkeen kaikki ok. Punktiosta kun pääsin lepohuoneeseen, alkoi kivut from hell... :'( Siinä sitten vedettiin panadolia, voltaremia x2 ja lopuksi vielä Buranaa, että saatiin kipu aisoihin. Tuli myös pahoinvointia, mikä vuoksi jouduin kökkimään tiputuksessa, enkä päässyt normaaliaikataulussa kotiin. Silti tämä tuntui helpommalta kuin mitä olin kuvitellut :)

Pienoinen pettymys tuli siinä, että munarakkulat olivat kasvaneet hyvin, myös ne pienemmät olivat ottaneet kasvussa kiinni. MUTTA vain puolessa oli solu.. :'( Eli 9 munasolua saatiin. Niiden vähäisyyden vuoksi päättivät hedelmöittää kaikki ICSI:llä kun miehen simpat olivat kuulemma "juuri rajalla"...

Huomenna 12.30 kuullaan moniko hedelmöittyi. Jäi vaan vaivaamaan että miksi noita tyhjiä oli noin paljon?

Ja muille ratsastajille tiedoksi, mulle sanottiin että vasta raskaustestipäivänä on seuraavan kerran asiaa hevosen selkään... :/
 
Mä tulen kanssa listalle mukaan. Piti ottaa silleen rennosti, että vähän nappailen lääkkeitä, haen alkion kyytiin ja testaan, jos muistan :LOL: Mutta ei onnistu. Täällä mä roikun ja mietin ja murehdin.

Rivi olis jotain tämmöistä:
Hoplop..........1. PAS...................lä..............12.2...........AVA Tre

Eli zumenonia olen nyt nappaillut 12 päivää ja limis 10,6 milliä ja vielä vaan jatketaan :eek: Tuntuu, että tää pas on pitkä kuin nälkävuosi. Meillä siis eka pas ja aiemmat icsit on tehty lyhyellä kaavalla. Siirto on sitten 12.2. eli limiksen kasvattelu jatkuu kierron 23. päivään.
 
"Vatsatautia" punktion aikana sairastaneet ;) Miten käytännössä järjestitti tuon? Kirjoittiko lääkäri moisen lääkärintodistuksen? Vai kävittekö jossain muualla sellaisen todistuksen hankkimassa? Itselläni vähän kosahti tuo puoli. Ilmoitin aamulla töihin olevani vatsataudissa, ajatuksena että menen sitten siirtopäivänä töihin. No, soitin työterveyteen ja sieltäpä ei mitään todistusta kirjoiteta ilman käyntiä :headwall: Mietin että täytyykö tässä vielä illalla raahautua lääkäriin feikkamaan oksennustautia? Ja mahtaako moinen edes onnistua? Vai olenko vaan rokulilla ja ilmoitan töissä etten pystynyt lääkäriin menemään.? Voi hitsin hitsi.... :eek:
 
Onni ja toivo: eri klinikoiden osallistumisprosentteja on aiemmin ollut heidän kotisivuillaan, mutta huomasin, että ainakin Felicitas on ottanut taulukkonsa pois ja histogrammikin näkyy vain puolittain... Felicitas sanoo kotisivuillaan, että 80% hoidoissa olevista saa lopputuloksen hoitojen edetessä. Muistakseni PAS-onnistumisprosentti oli jotain 25% luokkaa minun ikäisillä Felicitaksessa ainakin aiemmin, vaikka periaatteessa iän myötä sen pitäisi olla vähän yli 10%. Taitaa olla bisnessalaisuus, kun ovat ottaneet tulostaulukot pois.
 
Stigu: Lääkäri näytti mulle just siirtopäivänä taulukkoa, jossa oli, että pp14 hcg:n tulisi olla 68-400. Jos se on 68 niin voisi olettaa, että kiinnittyminen on tapahtunut myöhemmin kuin ekana tai tokana päivänä. Mutta yhtä kaikki, silloin ollaan raskaana. Pääasia ettei ole alle 5..

Mulle muuten kävi viimeksi silleen, että soitin omalääkärille terveyskeskukseen, että voitko laittaa mulle kvantitatiiviseen raskaustestiin labralähetteen. Menin labraan ja kun soitin tulosta niin sanoivat vaan, että "joo, raskaana olet mutta ei tässä ole mitään lukuja". Eli se "Pässi" oli kuitenkin laittanut kvalitatiivisen testin.. Silloin harmitti ja vietävästi kun just se hcg-lukema olis kiinnostanut. Mutta aina ei voi ymmärtää jos ei ole itse tätä kokenut.. :headwall:
 
meille lääkäri sanoi , ilman että olin edes ennättänyt asiaa kysymään(olin nimittäin meinannut pyytää), )että hänellä on tapana kirjata sairaslomat tässä asiassa vatsakivuksi ja perusteli sitä sillä että se oikeastaan on se todellinen syykin sairaslomaan että on niin kipeä vatsa ettei töitä kykene tekemään, eikä suinkaan se että meille yritetään saada vauvaa. ja niinhän se on, muutenhan kaikki vauvaa yrittävät olisi saikulla :LOL:
 
Ensimmäinen ultra takana. Vielä ei osannut lääkäri sanoa miten paljon munasoluja oli kasvamassa. Sano vain että isoin oli noin 9 mm ja lopuista ei saanut selvää. Uusi ultra on sitten torstaina, nyt puregonia nostetiin 200. Vielä ei ollut puhetta punktiosta.
 
En olisi ikinä uskonut, mutta täällä on tänään saatu pp10 päiväpissistä haalea, mutta selvä plussa! Ei tarvi tihrustaa tai muuta, alkoi heti tulla kun pissin tikkuun :eek: Olen ihan kauhusta kankea. Niillä rupualkioilla, jotka vielä taantui! Ainakin jotain kiinnittymisyritystä on tapahtunut. Nyt pelkään ja odotan kauhulla keskiviikkoa, jolloin pp12 on veritestipäivä. Saa nyt sitten ensin pelätä, että onko kyseessä vain kemiallinen, sitä pelkään. Erityisesti pelottaa siksi, että on ihan menkkaolo ja selkää jomottaa häijysti - just niin kun viimeksikin, jolloin rv 5+0 tuli se toinen alkio ulos.
 
Hienoa Vadelmaunelma! Toivottavasti siellä tarrataan nyt oikein kunnolla kiinni ja kasvetaan oikeaoppisesti.

Itse en ole uskaltanut vielä testailla. Testaan varmaan kuitenkin ennen veritestiä, koska en halua vollottaa lääkärin kuullen, jos tuleekin nega.
Mulla on ollu jo monta päivää ajoittaista ja lievää kuukautismaista kipua - ei varmaan tiedä hyvää. :(
 
Ansku82 Mullahan alkoi ridauskielto jo viime viikon keskiviikosta! Alunperin oli puhetta parin viikon kiellosta mut nyt tosta tulee sit jo 3 viikkoa :'( Toivottavasti on sitten edes sen arvoista, että saatais kyytiläinen, joka vielä asettuis taloksi! :heart:
 
Vadelmaunelma Hyvälle kuulostaa! Taitaapi olla pullat uunissa :) :heart:

Onko muuten muilla punktiossa käyneille tullut pistävää kipua rinnan alle syvään hengittäessä? Mulla on sellaista nyt, ja on ihan samalaista kuin polyypin poiston jälkeen kun keittosuolaliuosta oli mennyt pallean alle. Ettei tää vaan olis hyperiä?? :'(
 
Vadelmaunelma: Wautsi Wau! Onnea ja toivotaan että viiva vahvistuu ja kaikki menee hyvin :heart:

).( En malttanut olla ottamatta selvää kuinka monta alkiota saatiin pakkaseen mutta ilmeisesti vain 3. Joku paperi oli vain osittain täytetty eli täytyy tarkentaa asiaa vielä hoitajalta ens tiistaina kun soittaa verikokeen tuloksia. Aika suuri pettymys että vain 3 :( Ei auta muuta kun toivoa että tää tuoresiirto nyt tärppäis. Yritän olla testaamatta ennen ens tiistain verikoetta.
 
Heippa!
Täällä on nyt eka folikkeliultra takana ja hyvältä näytti :)isoimmat oli 10mm ja yksi neliskanttinen rakkula mitähän se nyt sit tarkoittikaan :D perjantaina olis sit ultra vielä...mut olis tosi kiinnostavaa kuulla teiltä kokeneet ivf/icsi kävijät että kuinka ne pienimmät rakkulat on ottaneet kiinni sen kasvun ennen punktioo??

Plussahaamuillesit paljon onnea matkaan ;) toivoo Rouva papunen
 
Voi vadelmaunelma :hug: Mahtavaa!!Onneaaaa!
syssy ja sanasa, paljon onnea myös teille samoilla päivillä meneville! toivottavasti sanasan haamu vahvistuu :)
Täällä taitaa ikävä kyllä punaine vuoto alkaa, ainakin siltä nyt vaikuttais.. :'(
EI oo elämä reilua...

:wave: Onko teillä kenelläkään tehty hoitoja peräkkäisiin kiertoihin..siis ivf/ icsi??? Kun mä niin olisin kyllä valmis aloittamaan uuden kierroksen heti, se odottelu kun se pahinta on..
 
katjuzka voi surku :ashamed: elämä on epäreilua se on tullut huomatuksi ja monesti :snotty:

En kyllä tiedä voiko hoitoja tehdä heti perään, mulla ainakin eka hoidon/tuore siirron jälkeen elimistö oli ihan "kuollu", joten oli pakko antaa elimistön toipua pari kiertoo ennen ku se taas rupes sitten toimiin normaalisti ja saatiin jopa lääkkeetön pas tehtyä ja ilokseni kuulin että pystyn nyt tekeen näitä aina toisensa perään ilman välikiertoja jos tärppiä ei tule...se kieltämättä lohduttaa hieman että tietää että jää tuskainen odottelu vaihe pois...toivottavasti pääset heti tositoimiin uudestaan...jaksuja oikein paljon :hug:
 

Yhteistyössä