Kympin hoidot

Heipparallaa! Vihdoin jotain konkreettista. Joskaan ei mitään mukavaa kuultavaa :( Soittelin että milloin ne miehen simppatulokset tulee niin kertoi siinä samalla että näytteestä oli ilmennyt huomattavasti alentunut siittiötiheys :( 5 milj. kun pitäis olla 20milj. Mä oon kuitenkin hänen kanssaan tullut viimeisen puolentoista vuoden aikana kolmesti raskaaksi ja yksi lapsihan meillä on ja nuo viimeiset raskaudet oli kohdunulkoisia. Mitä on oikein tapahtunut? Hoitaja lohdutteli mua kun olin vähän järkyttynyt ja itkettikin, että se voi olla tilapäistäkin ja sitten jos mä olen hedelmällinen niin se ei sinänsä 'haittaa' että siittiöitä ei ole niin hirveesti. Pahalta tuo silti tuntuu. Liikkuvuus oli kuitenkin hyvä ja hyvin muodostuneita riittävästi. Mut miten mä kerron miehelle? Onkohan se sille sokki? Vaikuttaako tuo miehiseen itsetuntoon miten? Kertokaa kokemuksianne? Miten tuohon siittiöitten määrään vois itse vaikuttaa?? Vai voiko? Meillä on 23.4. se eka lapsettomuuspolikäynti ja sitten mennään heti Ovumialle, sinne pääsee kai touko-kesäkuussa heti. Miten nopeesti sitten pääsee itse toimenpiteisiin, siinä vaikuttaa vissiin kuukautiskierto? Mulla pitäis alkaa kuukautiset just silloin ku on se polikäynti eli 2vkon päästä.
 
Lumipuu Hienoa! Nyt vaan pikkaselle hirmuisesti voimia ja toivotaan ettei pahempia kipuja (muita kuin raskauteen kuuluvia) tule ja seuraavassa ultrassa pikkanen jo näkyy! Tsemppiä ja voimia!

Mimii-75 Vastasin sulle edessä 1. ivf ketjussa.
 
:hug: sitä tarvitseville ja :flower: plussaneille!

Olen lueskellut taustalla jo pitkän aikaa, paljon on mukaan tullut uusi ja ikävä kyllä vanhoja tuttujakin edelleen täällä on viime syksyn pinosta, kuten minäkin :ashamed:. Toivotaan, että tämä vuosi on se täyskymppi ja onni potkaisee odottajien puolelle meidät kaikki :attn:

).( Alkuvuosi on kulunut hoidonsuunnitteluun jonotellessa, joka helmikuun lopulla oli ja sen jälkeen olen odotellut tän kuun menkkoja. Leikkauspöytääkin taas on väläytelty keskusteluissa nyt taas, jo tosi hankalien endometrioomakipujen vuoksi, joita on käytännössä kokoajan. Mutta pääsaalis viimeksi siltä ongelmallisemmalta puolelta ja jotenkin tässä vielä pärjäillään niin päättivät kuitenkin hoitaa. Onneksi! Muuten olisi syksy ennenkuin hoidot etenisi. Taustalla siis 1.IVF pitkällä kaavalla, josta tuoresiirto + pas luomukiertoon ja molemmista negat. Nyt vaihdettiin Procren Synarelaan, koska viimeksi liian syvä ruususen uni pistoksesta ja punktio näillä näkymin viikolla 22.
 
Kiitän nyt aluksi kaikkia tuesta ja myötäelämisestä naikkarituskailun keskellä!

Tämä päivä yllätti kuitenkin iloisesti :) Sain jo aamu yhdeksän jälkeen puhelun Naistenklinikalta ja hoitaja ilmoitti, että ultra-aika löytyi sittenkin! Pääsen siis ensi viikon tiistaina (KP10) ultraan. Toivottavasti limakalvo näyttää sillloin hyvältä ja päästään eteenpäin. Siirto menis sit todennäköisesti jonnekin viikon 17 alkupuolelle. Ainakin ennen vappua pitäis siis olla taas piinailemassa, jos alkiot selviää sulatuksesta. Olin todella helpottunut uutisesta ja sanoinkin hoitajalle, että pelasti mun päivän puhelulla...

Nyt kun taas alkaa tapahtua itselläkin, yritän myös pikkuhiljaa päästä paremmin kärryille muidenkin tilanteista täällä :)
 
Hanuu: Hienoa! B) Mä oon taas ihan samis sun kanssa eli mullekkin hoitaja soitti aamupäivällä ja pelasti myös mun päivän :) Mullakin ultra ens tiistaina, jee!!!

Minäkin haluan kiittää kaikkia tukijoita! :heart:
 
Lumipuu Huh huijaa, kun sua pidetään jännityksessä. :) Mutta uskon, että pikkuinen on vaan piilossa ja haluaa rauhassa aloitella elämäänsä. :heart: Tosi kovasti tsemppiä.

Peppiina Meillä osuu hoidot suurinpiirtein samoille aikatauluille. :) Odottavan aika on kuitenkin niiiin pitkää. Mutta onneks on kevät ja fiilikset ehkä paremmat kuin talvella. Nyt vaan tsempataan ja odotellaan plussatuulia. :)

Hanuu ja Linnia Hienoa, että pyörät pyörivät taas. Osaa ne hoitajat sitten välillä yllättää iloisestikin.

Voi Miimii :hug: Simppojen huonontuminen voi olla ajoittaistakin ja ohimenevää. Mutta olen myös lukenut, että se voi olla myös pysyvää?? Onko sun miehellä ollut flunssaa tai muuta vastaavaa just ennen testiä? Tupakoiko hän? Terveelliset elämäntavat kuten liikunta ja ruokavalio on yksi tärkeimmistä tekijöistä. Alkoholi vaikuttaa kans simppoihin. Lisäksi lääkärit suosittelevat ennemmin boksereita kuin piukkoja kalsonkeja. :p Mutta jos kaiken jälkeen simpat vieläkin näyttävät hyytyneen, niin älä ole pettynyt. Pienelläkin simppamäärällä pystytään toimimaan ja saadaan hyviä alkoita. Meillä yritetään vallan kivesbiopsian avulla. Ei kannatta huolestua vielä. Testi saattaa olla seuraavalla kerralla jo paljon parempi. Ja jos kovasti on peittoa heiluttanut ennen testiä, niin eikös sekin vaikuta? :saint: Peliä ei todellakaan ole vielä menetetty! :heart: Pitkän kaavan hoito alkaa kierron 21 pv?? sumuilla jos oikein muistan ja siitä noin viisi-kuusi viikkoa eteenpäin niin tiedät jo testin tuloksenkin. :)
 
Kiitos ihanaiset :heart: annatte toivoa!

Miimii Minusta ei kuulosta ollenkaan toivottomalta tuo simppatulos! Kuitenkin siellä on niitä normaaleja jotka liikkuu hyvin! Meillä ei normeja ole ollenkaaan ja ekassa testissä paikallaan liikkuvia oli vaan 20 %. Sitten mies lopetti melkein kokonaan alkoholin käytön, lisäsi ruokavalioon hedelmiä ja kasviksia (ennen ei syönyt juuri ollenkaan) ja lisäksi syö kalaöljyä, monivitamiinia, c- ja e-vitamiinia sekä foolihappoa. Työpaikan vaihdos myös vähensi stressiä merkittävästi. Jo 2 kuukauden päästä kokonaismäärä oli lisääntynyt ja noita paikallaan liikkuvia oli jo 50%vaikka tosin normaaleita ei vieläkään ollenkaan :| Uskon että elämäntaparemontilla oli iso vaikutus ja toivottavasti seuraavassa testissä mentäisiin taas parempaan päin. Kyllä ne miehet tarvitsee tukea noiden tulosten jälkeen, on se niin kova paikka. Mutta on ihan mahdollista että nuo teidän tulokset paranevatkin vielä!
 
Tänään tuli käytyä 2. ultrassa. Munasoluja oli kehittynyt kiitettävästi. Toisella puolella oli ainakin 10 ja toisella 6-7. Osa oli jo yli 20 mm ja sen on kyllä tuntenut. Maha on kipeä eikä vatsallaan pysty nukkumaan. Lääkäri määräsi sitten sairaslomalle siirtopäivään asti. Nestettä nautittava ja otettava rennosti. Sain jopa siivouskiellon :LOL:
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************14.4.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Heni.....................2.ICSI:n 1.PAS......lä........................15.4..AVATre
Nainen83............ 1. IVF:n 1.PAS...................................huhtikuu
Mimosah76...........1.IVF:n 1:pAS........lu........................huhti..FER
Sanasa................1.ICSI:n 1.PAS...............................15-16....NKL
Firefox.................3. IVF....................pi.............vko 16............OYS
Marjaane..............2.IVF:n 2.PAS......lä........................vko 16
Nemi77.................2.IVF....................pi..............vko 17.............VL
karmilla.................1.IVF....................ly.................vko 17..........FER
Hanuu..................1.IVF:n 1.PAS.........lu......................vko 17..NKL
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS..................................vko 17..NKL
Inia.......................3.IVF.....................................vko 17.........
Joppu................................3.PAS.................................huhtikuu
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi..............huhtikuu......NKL
wabisabi...............2.IVF....................ly..............huhtikuu........FER
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS................................huhtikuu.....
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS...................................huhtikuu....
Heidh ..................2. ICSI...................pi...................................
risupesä..............2.IVF:n 1.PAS........lä..................................TAYS
Paiju ......................................................................................
beelia...................1. IVF....................................toukokuu......
Amelie80..............3.ICSI...................................toukokuu........
UnelmaSirpaLeena.1.IVF:n.3.PAS.....lu.......................touko...OYS
Klivia.....................2.IVF....................................vko 19..........TAYS
leiska ...................2.ICSI....................ly............vko 19..........FEL
Raitapaitainen.....3.IVF.......................ly............vko 21..........TAYS
Katjuzka...............3. ICSI..................................vko 21.........AVATre
Peppiina78............2.IVF......................pi............vko 22.........
Nonna78...............2.IVF.....................................toukokuu....TYKS
SaaraX..................2.IVF:n 4.PAS...................................toukokuu
Mansikkainen79...1.ICSI:n 1.PAS..................................touko.FEL
Meg......................1.IVF:n 1.PAS....................................toukokuu
Isis........................4.ICSI................ly................toukokuu....AVATre
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS..................................touko..OYS
Ragdoll73............1.IVF.....................pi...............vko 24.........TAYS
Mandalay...............................................................................
berits.....................................................................................
Vadelmaunelma..1.ICSI:n 2.PAS.......................................AVATRe
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
Faith83.................................................................................
Minska...................................................................................
Mianna79...............IVF.......................................elokuu.........
Myyrä2...................2.IVF......................................................
Meikku...................2.IVF......................................................NKL

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

Lumipuu.......AVATre................:heart::heart:.............19...(+testattu)
Doris-79.......FEL......................:heart:................15.........
Hopping.......AVATre................:heart::heart:..............5..........
Salvia........................................:heart:...............3.........

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI................:heart:
Duffy..................4.2...............vt/10..........2.ICSI................:heart:
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..............:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............vt/11..........1.ICSI...............:heart:
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Hugsy...............24.3............9309/27........1.IVF.................:heart:
Plasebo............11.3..................................3.IVF.............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............vt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............vt/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.............:heart::heart:
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF.................:heart:
 
Huomenia!
Täältä taas ilmoitan itsestäni...lukemassa olen käynyt teidän juttuja, en ole jaksanut hirmuisesti kirjoitella ja tuonne odotuspuolellekaan en ole vielä uskaltanut siirtyä, jonkunlaisessa "välitilassa" uiskentelen :LOL:

LUMIPUU: kyllä se pieni sieltä vielä löytyy ja arvo lähtee hyvään nousuun.
Jokos DORIS on testannut??
HOPPING ja SALVIA; peukkuja piinisajalle
HANUU ja LINNIA; kiva että saitte molemmat ajan ja pääsette "hommiin".
FIREFOX:illa hyvä saalis tulossa.
Muille kans tsemppiä tuleviin hoitoihin ja TOIVORIKAS jaksuja !!
Omaa napaa, eilen tuli punktiosta laskettuna tasan rv6 ja käytiin ultrassa tsekaamassa onko siellä yhtikäs mitään, sillä mähän vuotelin sen kymmenisen päivää, enemmän ja vähemmän. No siellä ne oli kiinnityneet molemmat pallerot oikeaan paikkaan, tasakokoiset pussukat ja systeemit löytyi, sykkeitä ei vielä nähty, mutta lääkäri oli sitä mieltä koska vielä suhteellisen aikaista ei hätää ja ensi viikolla uudestaan. Ajallisesti mitat pitivät paikkansa. Pahaolo tai kuvotus nostaa ajoittain päätään ja teini-ikä pukkaa naamaan
:|
Tälläistä tällä kertaa ja ilmoitan sitten teille rakkaat piinakaverit kuinka tämän mamman sitten käy.
 
Kiitos Amelie ja Lumipuu rohkaisusta <3 Toivon niin kovasti että se olisi tilapäistä. Mieheni lopetti tupakoinnin jo viime vuonna ja ihan kertalaakista, siitä olen tosi onnellinen. Alkoholia ei juuri mene, kahvia kylläkin, myös itselläni.. Vois kyllä vähentää. Sairastelusta hoitajakin kysyi, mutta ei hän kyllä ole sairaana ollut. Stressiä toki aina varmaan vähän on, hankalampi hallita.. Miehenkin työpaikalla lomautusuhkia ja meillä asuntokauppa- ja remonttistressiä yms.. Hän itse ei tuntunut järkyttyvän juurikaan, vaan ilmeisesti luuli siittiöiden vähyyden johtuvan siitä näytteenantamistilanteesta ja jännityksestä ja karusta ympäristöstä jne.. psykologisesta vaikutuksesta. En minä hennonnut alkaa luennoimaan siinä, hyvä jos edes toinen meistä vois olla stressaamatta. Ja kun mahdollisuudet kuitenkin on olemassa, vaikka siittiöitä vähän. Ja siis olihan siinä pidättäytymistä se 4pv minkä antoivat ohjeeksi.

Ainiin ja mitähän mä olin eilen sekoillut viestissäni, siis kahden vuoden aikana olen tullut raskaaksi kolme kertaa luomusti. Ja viimeisen kerran siis viime tammikuussa. Eli ei pitäis mitään radikaalia olla tapahtunut parissa kuukaudessa tosiaankaan. Noh, parempi ois ollu olla tulematta, nyt se on sitten lopullisesti mahdotonta.
 
Toivorikas, olet kyllä oikeasti Suomen nopein listan päivittäjä, kiitos!
KIITOS kovasti myös kaikille plussapuhureiden ja tarrasukkien toivottelijoille! Ei olla kellekään kerrottu tällä hoitokerralla, ettei olisi ylimääräisiä paineita. B) Siksi on extra-kivaa, että voi teidän kanssanne asioita jakaa.
Myyrä-2, olen todella pahoillani. Ettei sitten kumpikaan jaksanu... :hug: Toivottavasti pääsette pian suunnittelemaan uutta hoitokertaa!
Doris-79 , kuinka kävi, utelee varovasti hän?
Linnia ja Hanuu, hienoa että saitte hyviä uutisia!
Meikku,en tiedä onko maksusitoumusasiakkaille joku oma käytäntö mutta pisimmillään ollaan yksityisellä odotettu aikaa vajaa 4 vkoa.
Lumipuu, sulla taitaa olla varsinaiset sankarit matkassa, kun jo nyt koettelevat mammaa noin. Tsemppiä!
Miimi-75, meillä isännän siittiöiden määrää nostettiin tässä hoidossa hormonipillerikuurilla, käsittääkseni testosteronilla (hah, tajusin just että mieheni douppasi :LOL: ). Mutta meillä siis kaikki lukemat paljon heikommat kuin teillä. Muut parannuskeinot täällä on tainnut tullakin mutta jos ylipainoa on niin laihduttaminenkin voi auttaa ja etenkin istumatyössä jaloittelua, löysät kalsarit ja housut (laskee kivesten lämpötilaa).
Firefox, siivouskielto on aina hyvä! :whistle: Voimia hautomiseen!
Pa-mi aivan mahtavaa, että molemmat on matkassa vuodosta huolimatta!

Onko kellään noussut kuume punktion jälkeen? Mulla nousi vähän, sitten meni pois ennen siirtoa ja nyt on taas kuumetta. Vähän huolestuttaa. Mitään vuotoja ei ole ollut. Alan jo kuvitella kaikenlaista esim. että miksiköhän se lekuri ei siirtopäivänä sanonut, että "Limakalvo on hyvä" niin kuin aina aikaisemmin. :headwall:
 
Firefox Hieno saalis tulossa =) , siivouskielto ois kyllä kiva itelläki =) , lepäile ja haudo munia nyt oikein rauhassa! Täytyyhän se lääkärin määräystä noudattaa ;)

Pami Hienoa, et molemmat pikkuiset näkyivät :heart: :heart:

on: 0-ultra takana. Lamautuminen oli tapahtunut ja illalla aloitan pistämään. Vasemmalla puolella näkyi iso keltarauhanen, johon oli valunut hieman verta. Lääkäri sanoi, että keltarauhanen varmaan liukenee tässä kohta itsekseen. Mitään isoa munasolusaalista ei varmaan taaskaan ole tulossa. Lääkäri sano, et n. 5-6 on varmaan realistista. Hieman pisti mieltä matalaksi :( , pelottaa että käy yhtä huonosti, kun ekassa hoidossa. Tyhmää on tietenkin murehtia etukäteen ja tiedän, että yksikin hyvä munasolu voi riittää (niin kuin on näissäkin ketjuissa nähty), mutta...

Salvia: Ei noussut kuumetta. Lääkäri varmaan unohti sanoa sulle, että limakalvo on hyvä :) Onko sulla ollu mitään kipuja tai muuta joka voisi olla oire jostain tulehduksesta? Jos, ei niin voihan se lämmön nousu siirron jälkeen olla myös hyvä merkki, vai? Tsemppiä!
 
Onneksi pääsin lääkäriin tarkistuttamaan tilanteen kun menkat kateissa, nyt siis kp 38 ja lääkäri totesi että ei sieltä mitään vuotoa ole tulossakaan kun limakalvo oli niin ohut olikohan 2mm. Sain sitten yasmin e-pillerit kuukaudeksi ja niillä sitten toivonmukaan menkat saadaan tulemaan.

Onko muuten yleensä tapana kun tehdään lääkkeellinen PAS niin aloittaa hoito synarela sumuilla? Kun minä sain sellaset ohjeet, ensin siis sumuttelut nyt e-pillereiden aikana ja vuodon jälkeen alkaa sitten zumenonit lisäksi. Siirto (1.ICSI:N 1.PAS) tehdään nyt siis lääkkeellisenä ja viikolla 21, mikäli kaikki menee sinneasti niinkun on suunniteltu.
 
Salvia: mieheni on urheilija ja hoikka, ja tekee ruumiillista työtä ja käyttää väljiä housuja, joten kaikki nämä em seikat huomioonottaen sitä on niiiiin vaikea ymmärtää :( Mutta kuten sanottua, toivotaan että on väliaikaista. (Mutta silti kyllä vaivaa niin hirveesti että MIKSI..)
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************15.4.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Heni.....................2.ICSI:n 1.PAS......lä........................15.4..AVATre
Nainen83............ 1. IVF:n 1.PAS...................................huhtikuu
Mimosah76...........1.IVF:n 1:pAS........lu........................huhti..FER
Sanasa................1.ICSI:n 1.PAS...............................15-16....NKL
Firefox.................3. IVF....................pi.............vko 16............OYS
Marjaane..............2.IVF:n 2.PAS......lä........................vko 16
Nemi77.................2.IVF....................pi..............vko 17.............VL
karmilla.................1.IVF....................ly.................vko 17..........FER
Hanuu..................1.IVF:n 1.PAS.........lu......................vko 17..NKL
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS..................................vko 17..NKL
Inia.......................3.IVF.....................................vko 17.........
Joppu................................3.PAS.................................huhtikuu
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi..............huhtikuu......NKL
wabisabi...............2.IVF....................ly..............huhtikuu........FER
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS................................huhtikuu.....
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS...................................huhtikuu....
Heidh ..................2. ICSI...................pi...................................
risupesä..............2.IVF:n 1.PAS........lä..................................TAYS
Paiju ......................................................................................
beelia...................1. IVF....................................toukokuu......
Amelie80..............3.ICSI...................................toukokuu........
UnelmaSirpaLeena.1.IVF:n.3.PAS.....lu.......................touko...OYS
Klivia.....................2.IVF....................................vko 19..........TAYS
leiska ...................2.ICSI....................ly............vko 19..........FEL
Raitapaitainen.....3.IVF.......................ly............vko 21..........TAYS
Katjuzka...............3. ICSI..................................vko 21.........AVATre
Mansikkainen79...1.ICSI:n 1.PAS........lä....................vko 21...FEL
Peppiina78............2.IVF......................pi............vko 22.........
Nonna78...............2.IVF.....................................toukokuu....TYKS
SaaraX..................2.IVF:n 4.PAS...................................toukokuu
Meg......................1.IVF:n 1.PAS....................................toukokuu
Isis........................4.ICSI................ly................toukokuu....AVATre
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS..................................touko..OYS
Ragdoll73............1.IVF.....................pi...............vko 24.........TAYS
Mandalay...............................................................................
berits.....................................................................................
Vadelmaunelma..1.ICSI:n 2.PAS.......................................AVATRe
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
Faith83.................................................................................
Minska...................................................................................
Mianna79...............IVF.......................................elokuu.........
Myyrä2...................2.IVF......................................................
Meikku...................2.IVF......................................................NKL

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

Lumipuu.......AVATre................:heart::heart:.............20...(+testattu)
Doris-79.......FEL......................:heart:................16.........
Hopping.......AVATre................:heart::heart:..............6..........
Salvia........................................:heart:...............4.........

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI................:heart:
Duffy..................4.2...............vt/10..........2.ICSI................:heart:
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..............:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............vt/11..........1.ICSI...............:heart:
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Hugsy...............24.3............9309/27........1.IVF.................:heart:
Plasebo............11.3..................................3.IVF.............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............vt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............vt/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.............:heart::heart:
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF.................:heart:
 
Siirto onnistu, mutta olipahan taas vähän pettymyksiä matkassa..kp 14 oli ultra ja silloin limakalvo 9mm ja nyt sitten siirtopäivänä (kp 23) limakalvo 6,5mm :(

Kaks sulatettiin, toinen siirrettiin (8 soluinen) ja toinen ( 6 soluinen) pakastetaan uudestaan mikäli selviää huomiseen asti hengissä.
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************16.4.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Firefox.................3. IVF....................pi.............19.4....21.4....OYS
Sanasa................1.ICSI:n 1.PAS...............................15-16....NKL
Marjaane..............2.IVF:n 2.PAS......lä........................vko 16
Nemi77.................2.IVF....................pi..............vko 17.............VL
karmilla.................1.IVF....................ly.................vko 17..........FER
Hanuu..................1.IVF:n 1.PAS.........lu......................vko 17..NKL
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS..................................vko 17..NKL
Inia.......................3.IVF.....................................vko 17.........
Nainen83............ 1. IVF:n 1.PAS...................................huhtikuu
Mimosah76...........1.IVF:n 1:pAS........lu........................huhti..FER
Joppu................................3.PAS.................................huhtikuu
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi..............huhtikuu......NKL
wabisabi...............2.IVF....................ly..............huhtikuu........FER
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS................................huhtikuu.....
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS...................................huhtikuu....
Heidh ..................2. ICSI...................pi...................................
risupesä..............2.IVF:n 1.PAS........lä..................................TAYS
Paiju ......................................................................................
beelia...................1. IVF....................................toukokuu......
Amelie80..............3.ICSI...................................toukokuu........
UnelmaSirpaLeena.1.IVF:n.3.PAS.....lu.......................touko...OYS
Klivia.....................2.IVF....................................vko 19..........TAYS
leiska ...................2.ICSI....................ly............vko 19..........FEL
Raitapaitainen.....3.IVF.......................ly............vko 21..........TAYS
Katjuzka...............3. ICSI..................................vko 21.........AVATre
Mansikkainen79...1.ICSI:n 1.PAS........lä....................vko 21...FEL
Peppiina78............2.IVF......................pi............vko 22.........
Nonna78...............2.IVF.....................................toukokuu....TYKS
SaaraX..................2.IVF:n 4.PAS...................................toukokuu
Meg......................1.IVF:n 1.PAS....................................toukokuu
Isis........................4.ICSI................ly................toukokuu....AVATre
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS..................................touko..OYS
Ragdoll73............1.IVF.....................pi...............vko 24.........TAYS
Mandalay...............................................................................
berits.....................................................................................
Vadelmaunelma..1.ICSI:n 2.PAS.......................................AVATRe
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
Faith83.................................................................................
Minska...................................................................................
Mianna79...............IVF.......................................elokuu.........
Myyrä2...................2.IVF......................................................
Meikku...................2.IVF......................................................NKL

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

Lumipuu.......AVATre................:heart::heart:.............21...(+testattu)
Doris-79.......FEL......................:heart:................17.........
Hopping.......AVATre................:heart::heart:..............7..........
Salvia........................................:heart:...............5.........
Heni ............AVATre..................:heart:................1..........

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI................:heart:
Duffy..................4.2...............vt/10..........2.ICSI................:heart:
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..............:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............vt/11..........1.ICSI...............:heart:
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Hugsy...............24.3............9309/27........1.IVF.................:heart:
Plasebo............11.3..................................3.IVF.............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............vt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............vt/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.............:heart::heart:
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF.................:heart:
 
Kiitokset jälleen kerran toivorikas-72 päivityksestä =)

Itsellä varmistui punktiopäiväksi ma 19.4. ja 21.4 siirtopäivä. Ens viikolla päästään taas piiiinailemaan. Niin se vaan Firefox pääsi melkein listan huipulle, vaikka huhtikuu tuntuu alkuvuodesta vielä niin kaukaiselta ajalta.
 
Nemi77, joo yritä pitää mielessä, että yksikin voi riittää ja pitää mieli positiivisena, helppoahan se ei ole. Ei mulla oikeastaan ole ollut muita kipuja kuin sellaisia vihlaisuja alavatsassa, jos nousen oikein nopeasti ylös. Kerran oli niin paha, että oli pakko mennä kaksinkerroin. Kuume onneksi laskenut. Joo, ehkä se lekuri vaan unohti sanoa siitä limiksestä :D . Kiitos.

Miimi-75, niin kyllähän se tietty vaivaa, että miksi. Meillä mieheltä tarkastettiin kivekset, ettei ole suonikohjuja. Kivekset myös ultrattiin, otettiin eturauhasarvoja, kromosomi-, dna- ja vaikka mitä arvoja eli kaikki tutkimukset mitä miehille nyt vaan voidaan tehdä, eikä syytä ole löytynyt. Rahaahan meihin molempiin ja tähän kaikkeen on palanut paljon mutta tehtiin lekurille alusta asti selväksi, ettei meillä ole kauheesti fyrkkaa. Että voisko siis ensin saada meidät ns. optimaaliseen terveydentilaan hoitoja aatelleen ja sitten vasta itse asiaan. Kävi lekurille, etenkin kun jossain vaiheessa näytti siltä, että mun sisuskalut ei tuu kestään montaa hoitoa. Toiset matkustaa, ostaa kaikenlaista, on rahaa vieviä harrastuksia, vaihtaa isompaan asuntoon jne. Meidän perheessä sijoitetaan lapsiin. Kirjaimellisesti. Isäntä sanoo, että loppupelissä kaikki tää hoitoihin mennyt on peanuts, 1-2% prosenttia siitä mitä lapsen kasvattaminen täysi-ikäiseksi maksaa. Mutta uskon kyllä, että jos ei olisi sitä yhtä onnistumista, niin eipä olisi mieskään noin positiivinen. Tosin on kyllä hokenut sitä alusta asti, kai se on sitten jotain miehistä tapaa ajatella, miehen logiikkaa, heh.

Heni, onnea matkaan ja tervetuloa piinailemaan! En tiennytkään, että voi pakastaa uudestaan. Kuinkas 6-soluisen kävi?

Jee Firefox, mukaan vaan piinailemaan ensi viikolla!

Mites Hopping, kuinka voit?

Missäs vaiheessa ootte yleensä testanneet ekan kerran? Oon vannonut itelleni koko ajan, että ootan testipäivään, jos niin pitkälle vuodotta pääsen. Mutta eilen tuo toinen mun kahdesta aivosolustani alkoi jo ajattelemaan varaslähtöä... :kieh:
 
Salvia, kiitos kysymästä... =) Ihan hyvin täällä kai voidaan ottaen huomioon, että ollaan piinispäivillä ja mä kehittelen ittelleni oireita. ;) *huokaus* Mulla on mukamas ollut tässä jo jonkinmoista oiretta, mutta en tiedä mihin suuntaan... :/ Pp5 aamulla tuli pienen pieni ruskea veritippa pikkusuojaan, josta varovaisesti ajattelin, että ehkä kiinnittymisvuotoa? Tosin aluksi olin kauhusta jäykkänä ja melkein jo itkua vääntämässä, että näinkö pian tämä homma menee puihin...mutta kun mitään muuta ei ole sen jälkeen tullut, olen rauhoittunut ja alkanut vähän toivoa... Eilen tunsin kovasti painontunnetta kohdussa kun kävelin kotiin töistä, tuntui että kohtu "tömisee" joka askeleella :D - mikä on aika hullua, koska passin jälkeen olo pitäisi olla täysin normaali... Rinnat on aika normaalit, mutta sivuilta arat. :/ Tänään on ollut jotenkin huono olo koko päivän, aika menkkamainen olo. Oon rampannut vessassa sataan kertaan sekä hädän vuoksi, että pelosta että hanat aukee... :ashamed: On tää tälläistä, tulispa äkkiä keskiviikkoa... Mulla on täällä yksi halpistesti kaapissa, ehkä sen maanantaina tuhlaan, mutta toisaalta kun se ei ole kovin herkkä tuntuu hullulta lähteä itteään kiusaamaan. Negaa näyttää kuitenkin. Pah, pitääkö tehdä reissu apteekkiin? :D Mites sinulla? Onko oireita? Peukkuja, peukkuja! =)

Henille myös peukut. Kiva, että siirto onnistui kuitenkin! Erikoista tuo, että limis oli ohentunut, kaikkea kanssa. Ei ole helppoa tämä meidän taival...
 
Heippa!

Olen 30-vuotias (mies 31) ja lasta yritetty vuoden verran. Mentiin tutkimuksiin helmikuussa 2010 ja saatiin vastaus 3 viikkoa sitten, että meidän ainut vaihtoehto on ICSI miehen siittiöiden laadusta johtuen. Olen keskustellut tuolla kuumeilijoiden ryhmässä, mutta olisi kiva olla tässä ryhmässä.

Mulla oli toissapäivänä kp 1/28 ja eilen illalla pistin ensimmäisen kerran puregonia. Ensi maanantaina on seuraava lääkärikäynti. Lääkäri ennakoi jo, että mahdollinen ensimmäinen solujen keräys ja siirto ajoittuisi vappua edeltävälle viikolle. Mietityttää kovasti miten hormonit vaikuttaa ja miten selvitään piinaviikoista.
 
Salvia Kiitos tsempityksestä! 0-ultra päivän oli itkuinen olo, mutta kyllä nyt on jo helpottanut. Ihan hyvällä mielellä olen. Itse olen odottanut tähän mennessä aina testipäivään, mutta toisaalta ei ole ollut vasta, kuin 2 inseminaatiota, (ekassa ivf:ssä ei päästy siirtoon). Tsemppiä piinistelyyn!

Hopping Hmm, kuulostaa lupaavalta toi tiputteluvuoto pp5 =) ja muut oireet! Tsemppiä piinistelyyn ja toivottavasti plussa pärähtää tikkuun!

Heni Pikkuiselle tarrasukkia kovasti :heart: Voi pe... ei kyllä helppoa ole :( , et tolleenki voi limikselle käydä! Tsemppiä ihan hirmuisesti!

Tinka Tervetuloa :flower: Tsemppiä piikittelyyn! Itse pääsin helpommalla edellisestä piikittelystä, kuin clomifeeneistä. Clomit aiheutti aika kovia mielialan vaihteluja ja itkuraivareita. Yksilöllistähän hormoonien vaikutus tietenkin aina on.
 

Yhteistyössä