KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

Kaz: paljon, paljon onnea! Nyt on siis kesänjälkeinen plussajuna saatu liikkeelle, siihen sitten naiset vaunuja lisää lisää ja lisää!!!!!! :heart: Mansu: lohtuhali :hug: ja ei muuta kuin uutta putkeen. Miimiille tsemppiä siirtoon! Mites Sannuli???

MUOKS: luin toisesta ketjusta että Sannulille oli eilen siirretty yksi top-alkio, hieno homma ja plussatuulia!
 
Viimeksi muokattu:
kaz Onnea! :hug: On varmasti uskomaton fiilis nyt? Sie aloitit uuden plussa-aallon meidän ketjuun kesätauon jälkeen, ihanaa!! Nyt vaan kun kaikki muutkin saisivat kauan odotetun plussan ja nyytin syliin saakka. =)

Miimii Onnea siirtoon ja kovasti tarrasukkia, vauvaliimaa jne. :heart::heart::heart:

Sannulille kanssa onnea matkaan!

Kaikille voimia ja tsemiä hoitoihin!
 
Täällä on yksi top-alkio eilen siirretty omaan yksiöön. Punktio meni tiistaina hyvin 10 solua ja kaikki hedelmöttyi ja jakaantui normaalisti. Jospa tämä hoito nyt sit menis hyvin loppuun asti kun nyt tähän asti on mennyt näin hyivn.

kaz Onnea plussasta. Sä sit nyt avasit ne plussahanat ja me muuttullaan perässä.

Peppi1981 Meillä just sama tilanne! Kiva. Tsemppiä piinailupäiviin.
 
Hei kaikille kesätauon jälkeen :wave:

Löysin tänne uuteen kymppi vol2 ketjuun. Kivaa, kun plussia on tullut kesälläkin. Ja foorumikin ihan toisen näköinen, huh!

Pikaisesti kerron omat kuulumiset ja sen jälkeen selailen sivuja taaksepäin, että tiedän muidenkin kuulumiset.
Eli olen rentoutunut ja lomaillut kesän, toivottavasti patterit ovat latautunnet tarpeeksi syksyn koitoksiin. Hoitoina jatketaan siis keväällä aloitettua neljättä ICSIä, tuoresiirtoihin ei hyperin takia silloin päästy, joten pian pukkaa ensimmäinen PAS. Ultra on varattu ensi maanantaille ja siitä eteenpäin alkaa oviksen bongaus.
Eli mulle voisi päivittää, että 4xICSI:n 1.PAS luonnolliseen kiertoon, syyskuussa.
Palailen paremmalla ajalla.
 
Tervetuloa takaisin Maitoparta-80 =)

Kylläpä aika tuntuu nyt pitkältä kun odotan tiistaista ultraa että onko kaikki niinkuin pitääkin että pääsis pistokset alkamaan... Hirvittää että siellä olis taas joku kysta ja tyssäis taasen siihen koko homma :( Kun saiskin nuo möröt mielestään mutta ei auta kun odottaa tiistaihin että saa tietää : /
 
kaz
Olette ihania :heart: Kiitos onnitteluista. :hug:

Aamulla testattu predigtorilla värillinen haamu ja veritestissä aamulla hCG -arvo 644. Eivät osanneet sairaalassa sanoa, että mitä tarkoittaa kyseinen arvo :confused: Aion kuitenkin pitää jalat maassa, enkä todellakaan aio ilmoittautua odotuspuolelle.

Mandalay Yritystä on ollut kaksi vuotta ilman yhtään plussaa. 4 inssiä tuloksettomana viime vuoden lopulla/tämän vuoden alussa.

Nonna78 Tämänhetkinen tunnelma on se, että pelottaa, että kaikki ei ole hyvin tai se menee kesken tms.

OYS:iinkin yritin päivällä soittaa, kun siirto tehtiin siellä, mutta kukaan ei vastannut, kun olivat koulutuksessa..

Toivottavasti kohta tulee lisää plussia tähän pinoon :heart::heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
onnea kaz :heart:
on kyllä palsta muuttunut..vanha oli omasta mielestä parempi :(
lääkäri määräsi mulle "kortisoni"tabletin(dexametason 1,5mg) puolikkaan 1xpv,klexane piikki 1xpv"veren ohennus" ja progesteron puikot 3xpv ja sit vielä on noi progynova napit mitkä alotin vuodon alussa!onko mulla ollut tota kortisoni ja/tai tota piikkiä?
kammottaa noi piikit jo valmiix :|
miimii: luulisin että 1lasillinen ?!
niin joo siirto on 1.9 mikäli kaverukset selviää....
 
Meg
Nainen83: Saako kysyä että oletko yksityisellä vai julkisella hoidossa? Kiinnostaa siksi kun sulle määrättiin noita lääkkeitä? Että olisiko itselläkin toivoa saada kortisonia tms...

kazille onnea plussasta!:flower:
 
kaz Onnittelut oikein hyvästä hCG:sta! Itsellä oli samoja tunteita alussa, mut itse ei juurikaan voi muuta kuin elää terveellisesti, levätä ja nauttia kyydistä. Siulla on varmasti tietoa näistä, mut foolihappoa, mustaherukka-omegaa, D-vitamiinia sekä esim. Vogelin kalaöljykapseleita kannattaa nauttia. Noista pikkuinen saa arvokkaita rakennusaineita kehittyäkseen masussa tasapainoiseksi lapseksi niin fyysisesti kuin henkisestikin. Ja jos ravinnosta et saa tarpeeksi kalkkia, ni sitä lisäksi sitten. Itse saan sitä reippaasti ravinnosta, joten ainakaan vielä en sitä neuvolan mukaan tarvitse.

Tää on niin kilsee, mut koeta nauttia koko sydämestä raskaana olostasi. Varmaan noin 2-3 viikon kuluttua pääset varhaisultraan varmistumaan sykkeestä ja pikkuisen pavun koosta. :heart:

Onnea matkaan vielä uudestaan! :flower:
 
Onnea Kaz :flower:

mulla ois sitten ultra maanantaina ja tiistaina soitto avalle, jos kaikki on kunnossa niin siirto ois vko 36 :) maanantaina alkaa oviksen tikutteluki. pelottaa kyl tosi paljon et jos se limis on taas niin huono et siirtoa ei tehdä :(
 
nainen83 ja Meg:Mulla on nyt tuoressiiron jälkeisinä tukilääkkeinä seuraavat mömmöt: zumenon x 3, lugesteron x2 siten, että vuorokausiannos on 800mg ja lisänä vielä piikitän fragminia eli on verenohennuslääke. Näillä mennään.


Tänään pp5 ja menkkajuilintoja...
 
On pakko todeta monen muun tavoin, että kyllä tää palsta tosiaan näyttää oudolta :O

Onnea plussanneille :flower: ja ISO :hug: neganneille.

Pino on kovasti kasvanut sitten viime näkemän.. Olen pitänyt totaalisen tauon sekä palstailusta, että tyhjentänyt pään megapettymyksen ja superkipeiden menkkojen jäljiltä sen 2.ivf:n tuoresiirron jälkeen (jos joku muistaa mut vielä..). Listan yläpäähän nimi on jo kivunnutkin eli päätä pölkylle: Nyt alkaa uusi yritys ja onneksi pakkasessa on siirrettävää kaikkiaan 2 per olki ja yhteensä 4 oljessa hippusia on. Tikuttelut on alkaneet ja viivaa odotellessa. Luonnolisen kierros pas ensi viikolla ja ovis vaan tulee (on ainakin tähän asti aina tullut). Mietin vaan onko pää siinä kunnossa oikein vieläkään, että uuden pettymyksen yli jaksaa yrittää.. :confused:
 
Ohhoh, minä en edes päässyt kirjautumaan tähän uuteen pinoon, aiemmin riitti käyttäjänimeksi Saara mutta nyt olen sitten näköjään tuo SaaraX joka on nimikkeenäkin... vähän ihmetytti kun muka ei salasana ja tunnukset toimineet...? Tiedoksi teille muillekin jotka yritätte kirjautua tähän pinoon eikä onnistu, uusi käyttäjätunnus on tuo nimike jota käytätte!

Onneksi olkoon Kaz, mahtavaa että teillä tärppäsi! Meillä edetään hiljaiseloa, palaan aktiivisemmin mukaan kun hoidot alkavat tuossa syyskuun lopulla.

Tsemppiä kaikille!
 
Minä pystyn edelleen kirjautua samalla käyttäjätunnuksella ja salasanalla,kuin entiseenki palstaan. Aika ihme homma, jos teillä muilla se tökkii :O
Huomasin tuossa juuri,että sumuttelut alkaa viikon päästä!!! Jeeeeiiiiiiii!!!!! :) Nyt alkaa tuntumaan jo todelliselta tämäkin juttu.
Onneksi olkoon Kaz
 

Yhteistyössä