Kyllähän mie oon aina tiennyt, että mulla on lentäväinen mielikuvitus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
mutta oiskohan se riittänyt selitykseksi esim. miehelle, jos mie oiisn mäjäyttänyt rautalapiolla ulko-oven lasin rikki :whistle:

Mie menin aamulla tarkastamaan pakkastilannetta portaille, kun mies lähti töihin. Siinä portailla seistessä mie sit havaitsin varjon, joka lankesi mun takaa tulevasta hahmosta... joka siinä sekunnin murto-osassa oli mun ajatuksissa jo ties mikä lie murhamies ja pahaa tekevä tyyppi.
Siitä, että miten se ois voinut tulla mun taakse ovesta siinä hetkessä ja mistä, siitä ei niin huolta ollut... Ainoa ajatus oli se, että nyt mun takana seisoo joku paha, koska se varjo lankesi siihen mun oman varjoni viereen siitä takaa ihan selvästi.

Siinä samaisessa silmänräpäyksessä kun olin päässyt tulokseen, että murhamies se siinä mun takana seisoo, mie havaitsin portaanpielessä hangessa pystyynasetetun rautalapion.
Ja suunnitelma oli, että mie teen salamannopean pyörähdyksen ympäri, nappaan rautalapion ja iskeä mäjäytän murhamiestä täysin voimin... Eiköhän se siitä tokenesi.

Pieleen meni, kun salamapyörähdykseni aikana en saanut otetta lapionvaresta... ja hyvä niin, sillä se murhamiehen langettama varjo olikin ihan omin käsin laittamastani lumi-ukko ikkunakoristeesta, joka on laitettu siihen eteisen ikkunalasin yhteen ruutuun parissa muussa ruudussa olevien tonttujen seuraksi, joiden varjot siis jäivät mun varjon alle pimentoon... :whistle: :xmas:

Näin jälkeenpäin mietittynä mie en edes ymmärrä, miten mie edes kykenin ajattelemaan kenenkään päässeen siihen rapulle mun taakse mun huomaamatta... mutta kuka nyt tuollaisia pikkuasioita jaksaa edes miettiä... pääasia on, että toimintasuunnitelma syntyi... ja onni onnettomuudessa, että se myös epäonnistui.
Ois se ollut tosi noloa selittää, että en mie tahallani, mutta kun se murhamies... :ashamed:

:D Ja eiks teillä ole se just ihan uusikin se eteinen?

tuli mieleen että miten monta makkaria teillä kaikkineen on? Täällä laajennus, niin talon kun lapsiluvun, toiveissa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
:D Ja eiks teillä ole se just ihan uusikin se eteinen?

tuli mieleen että miten monta makkaria teillä kaikkineen on? Täällä laajennus, niin talon kun lapsiluvun, toiveissa :)

Tällähetkellä meillä on 1 makkari alakerrassa ja 5 yläkerrassa, joskin tuosta yhdestä ollaan siis väsäämässä kahta erillistä makuuhuonetta, kun sillä on kokoa 30 neliötä, ja se on turhan iso noin.
Sit tässä alakerrassa ois ainakin yhden makkarin paikka ihan niinkun valmiina, kun ois vaan aikaa ja ennenkaikkea rahaa rakentaa.
Mutta toisaalta kun sovitaan näinkin, niin ei oo ollut edes mikään hoppu noille lisämakkareille.

Ja hoya bella: Meitin lapset tuntien ne ei ois seisseet noin paikallaan ja hiljaa siinä oven takana :D , ja kun ne oisvat tulleet ekasta ovesta siihen kuistin ovelle, niin töminää ois ainakin pitänyt kuulua.

Yhteistyössä