Kyllä toi pentu on yksi...

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Lunatic
Onpas alle tunnissa tullu pitkä ketju. :eek:

Luulin että tänne purkautuminen on vanha juttu. Joka pv täällä joku kiroilee lapsiaan.
Mutta näköjään se vieläkin on ihmeellistä.
 
Nyt pomppas
Miten täällä niin monen kommentoijan on täysin mahdotonta erottaa sitä, että lauseet "lapseni on p***pää" ja "minä en enää jaksa" EIVÄT TARKOITA SAMAA ASIAA! Väsyy kait sitä kaikki ja pinna kiristyy, kuka päästelee mitäkin ärräpäitä. Mutta tänne kirjoitettu sana säilyy ja voi tupsahtaa silmille joskus väärästä lävestä. Minä en olisi tuosta ollut poliisia hyppyyttämässä, mutta omien lasten julkinen solvaus on vain yksinkertaisesti sopimatonta. Toinen on puolustuskyvytön ja selän takana puhutaan pahaa, yleisönä koko maailma.

Ja joo, tuttua se on mullekin temperamentin kuohahtelu. Kait sitä nyt itse kelläkin...pitäis vaan joku roti olla siinä miten sanansa asettelee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:
Musta tässäkin asiassa pääpointti on se, miten äiti lastaan kohtelee. Eli raivoaako lapselleen vai palstalle.

Jos raivoaa vain palstalle, niin asia ookoo. Jos noin pahasti lapselleen, niin sitten on jo pahempi juttu.
Jeps, siksi minulla onkin morkkis siitä huutamisesta ja jalan polkemisesta. (Tehokasta se kyllä oli, sillä jengi alkoi hiljaa olemisen vasta silloin. Ja tietenkin nukahtivat heti kun malttoivat olla hiljaa. )

 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:
Musta tässäkin asiassa pääpointti on se, miten äiti lastaan kohtelee. Eli raivoaako lapselleen vai palstalle.

Jos raivoaa vain palstalle, niin asia ookoo. Jos noin pahasti lapselleen, niin sitten on jo pahempi juttu.
Jeps, siksi minulla onkin morkkis siitä huutamisesta ja jalan polkemisesta. (Tehokasta se kyllä oli, sillä jengi alkoi hiljaa olemisen vasta silloin. Ja tietenkin nukahtivat heti kun malttoivat olla hiljaa. )
:D
Mun tässä raivarissa on erikoista etten edes huutanut.
Aikani komentelin tota, ja sitten purkauduin tänne kun en halunnu alkaa ärjymään ja karjumaan.
Sanat oli sen mukaset. :|
 
miekin
empä jaksa koko ketjua lukea, mutta sen verran on pakko kommentoida että harvoin ne jotka purkaa itseään jossain oikeasti tekevät mitään, mutta ne jotka kiillottaa sädekehää ja patoaa tunteensa saattavat joku kaunis päivä väsyä kaikkeen ja silloin jälki ei ole kaunis...

Äitikin on ihminen ja ihmisellä on oikeus tunteisiin niin hyviin kuin huonoihinkin ja ne tunteet kannattaa välillä päästää ulos..ei se kirjoitettu teksti ketään oikeasti vahingoita..
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja miekin:
empä jaksa koko ketjua lukea, mutta sen verran on pakko kommentoida että harvoin ne jotka purkaa itseään jossain oikeasti tekevät mitään, mutta ne jotka kiillottaa sädekehää ja patoaa tunteensa saattavat joku kaunis päivä väsyä kaikkeen ja silloin jälki ei ole kaunis...

Äitikin on ihminen ja ihmisellä on oikeus tunteisiin niin hyviin kuin huonoihinkin ja ne tunteet kannattaa välillä päästää ulos..ei se kirjoitettu teksti ketään oikeasti vahingoita..
:flower: Niin justiinsa.
Ja mulla ei ole edes puolisoa jota voisin sättiä kun alkaa keittää yli.
Tämä palsta on hyvä vihanpurkukaatis. =)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
:flower: Niin justiinsa.
Ja mulla ei ole edes puolisoa jota voisin sättiä kun alkaa keittää yli.
Tämä palsta on hyvä vihanpurkukaatis. =)
Ja sä vielä kuulut niihin luusereihin, joilla ei ole edes koiraa, jota voisi kiukkupäissään potkia :D

 
Mikäs ihmisiä oikein nyt vaivaa? Aina sanotaan että on hyvä purkaa raivo tänne nettiin eikä lapseen ja sitten kun yksi tekee sen ihan oikein antaumuksella (tapa jonka ymmärrän täysin) tuleekin paskaa niskaan :eek:

Kummaa porukkaa.

Siis minä, joka olen maailman eläinrakkain ihminen "haluan" lähes päivittäin kuristaa yhden koiristani |O Mutta jos joku oikeasti taittaa edes karvan koirani turkista, saa sen tuta tukassaan aivan varmasti. On eri asia ajatella kun toteuttaa ajatukset.

Mä saan ajatella mun koirista ja lapsista mitä haluan mutta auta armias jos joku tekee pahaa jollekin niistä, siitä on sitten leikki kaukana :kieh:

Eli ap, mä tajuan oikein hyvin mitä sä kirjotuksellas tarkotit. Mulle ei tullut kertaakaan mieleen että oikeasti tekisit jotain lapselles, mut mulla onkin oikean kokonen pipo ;)
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Mikäs ihmisiä oikein nyt vaivaa? Aina sanotaan että on hyvä purkaa raivo tänne nettiin eikä lapseen ja sitten kun yksi tekee sen ihan oikein antaumuksella (tapa jonka ymmärrän täysin) tuleekin paskaa niskaan :eek:

Kummaa porukkaa.

Siis minä, joka olen maailman eläinrakkain ihminen "haluan" lähes päivittäin kuristaa yhden koiristani |O Mutta jos joku oikeasti taittaa edes karvan koirani turkista, saa sen tuta tukassaan aivan varmasti. On eri asia ajatella kun toteuttaa ajatukset.

Mä saan ajatella mun koirista ja lapsista mitä haluan mutta auta armias jos joku tekee pahaa jollekin niistä, siitä on sitten leikki kaukana :kieh:

Eli ap, mä tajuan oikein hyvin mitä sä kirjotuksellas tarkotit. Mulle ei tullut kertaakaan mieleen että oikeasti tekisit jotain lapselles, mut mulla onkin oikean kokonen pipo ;)

Kiitos, muhvi! :flower: :xmas:
 
niin ikävää
Alkuperäinen kirjoittaja HEI HALOO:
Anteeksi kaikille, mutta kun itse istun lastensuojelulaitoksessa yövuorossa niin kyllä aika vakavasti otan tuollaiset kirjoitukset vaikka netti vain onkin. Kun tuollaisia asioita netin välityksellä useamman kerran pohtii, niin niitä ei tarvitse kuin kerran toteuttaa oikeassa elämässä. Jälki on selvää silloin.
Sama mieltä, lasten kanssa työskentelen. Tuollaiset aistii jo lapsesta vaikka äiti ei suoraan sanoisikaan. Ja nuo voi joskus toteuta kun tarpeeksi vituttaa koko lapsi.
 
sekopää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kannattaa koota itselleen kunnon tukiverkosto, joka auttaa pahoissa paikoissa!
Lunaticilla on...sitähän se on täällä kehunut. Tarttee vissiin varata aika jonnekkin ja kertoa että nyt mussa on jotain vikaa kun ei tee mieli tappaa omaa lasta :xmas:
 
taas yksi tappanut lapsensa
Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
Se on ihme kyllä ettei äiti saa purkaa negatiivisia tunteitaan (jotka ovat kyllä täysin sallittuja) mihinkään, vaan kaikki pitäs pitää sisällä. Ihmekös tuo, jos sitte joskus myöhemmin räjähtää kaikki.
Negatiivisetkin tunteet ovat normaaleja tietyissä määrin.

Mä en vaan ymmärrä noita jeesustelijoita, jotka eivät salli äidillä olevan huonoa hetkeä ollenkaan.
Tottahan saa purkaa mutta nuo olivat aika pelottavia.
 
Oikeesti
Mä olen huomannut, että tää koko palsta on täynnä pipokireetä-porukkaa. Oli alotus millanen tahansa, niin heti tulee, et toivottavasti tää oli vaan provo... huoh. On se niin hiton hyvä olla täydellinen äiti, ainakin edes tämän palstan välityksellä. Mä oon niin sitä mieltä, että ne ketkä oikeesti kehtaa kirjottaa esim. kuten ap ovat ihan normi äitejä ja joille taas nämä "täydellisest äidit" kaataa sitten paskaa niskaan vaikka totuudessa oma elämä potkii välillä samalla mallilla, mutta sitähän vaan ei kerrota. On vaan niin helppoo olla täydellinen...
 
Oikeesti
Alkuperäinen kirjoittaja Oikeesti:
Mä olen huomannut, että tää koko palsta on täynnä pipokireetä-porukkaa. Oli alotus millanen tahansa, niin heti tulee, et toivottavasti tää oli vaan provo... huoh. On se niin hiton hyvä olla täydellinen äiti, ainakin edes tämän palstan välityksellä. Mä oon niin sitä mieltä, että ne ketkä oikeesti kehtaa kirjottaa esim. kuten ap ovat ihan normi äitejä ja joille taas nämä "täydellisest äidit" kaataa sitten paskaa niskaan vaikka totuudessa oma elämä potkii välillä samalla mallilla, mutta sitähän vaan ei kerrota. On vaan niin helppoo olla täydellinen...
Minä taas olen sitä mieltä että nämä mammat ovat keskimääräistä sairaampia, hullumpia ja tyhmempiä. En ole koskaan käynyt palstalla jota voisin edes verrata tähän.
 
tiedän sen
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:
Musta tässäkin asiassa pääpointti on se, miten äiti lastaan kohtelee. Eli raivoaako lapselleen vai palstalle.

Jos raivoaa vain palstalle, niin asia ookoo. Jos noin pahasti lapselleen, niin sitten on jo pahempi juttu.
Jeps, siksi minulla onkin morkkis siitä huutamisesta ja jalan polkemisesta. (Tehokasta se kyllä oli, sillä jengi alkoi hiljaa olemisen vasta silloin. Ja tietenkin nukahtivat heti kun malttoivat olla hiljaa. )
:D
Mun tässä raivarissa on erikoista etten edes huutanut.
Aikani komentelin tota, ja sitten purkauduin tänne kun en halunnu alkaa ärjymään ja karjumaan.
Sanat oli sen mukaset. :|
Älä viitsi valehdella, lpsäisit, tukistit jos ei pahempakin.
 
Oikeesti
Alkuperäinen kirjoittaja Oikeesti:
Alkuperäinen kirjoittaja Oikeesti:
Mä olen huomannut, että tää koko palsta on täynnä pipokireetä-porukkaa. Oli alotus millanen tahansa, niin heti tulee, et toivottavasti tää oli vaan provo... huoh. On se niin hiton hyvä olla täydellinen äiti, ainakin edes tämän palstan välityksellä. Mä oon niin sitä mieltä, että ne ketkä oikeesti kehtaa kirjottaa esim. kuten ap ovat ihan normi äitejä ja joille taas nämä "täydellisest äidit" kaataa sitten paskaa niskaan vaikka totuudessa oma elämä potkii välillä samalla mallilla, mutta sitähän vaan ei kerrota. On vaan niin helppoo olla täydellinen...
Minä taas olen sitä mieltä että nämä mammat ovat keskimääräistä sairaampia, hullumpia ja tyhmempiä. En ole koskaan käynyt palstalla jota voisin edes verrata tähän.
No näinkin... pakko välillä tulla ihan kattoo, mistä tänään täällä tapellaan.
 
<3
tämä on tosiaan niin kumma palsta, lapsia ei saa edes komentaa kun heti ollaan uhkailemassa sossun kanssa ja kertomassa et LAKI sitä ja LAKI tätä, mutta tollasta tekstiä saa kirjottaa ja täällä jopa puolustellaan sitä, ei ymmärrä ei :|
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä