"jep"
No on se nyt todellakin ihan eri asia puhua työasioista kavereittensa kanssa, kuin se että tulee julkiselle nettipalstalle revittelemään kauheilla kuolemankokemuksillaan. Haloo. Ja jos nyt oli pakko tänne avautua, niin oisit voinut tehdä sen edes nikittä niin ei ois ollut tätäkään vähää ihmisillä hajua missä ja mitä on tapahtunut. Mistä sä voit tietää, jos vaikka kyseisen vainajan lapsen lapsi palstailee täällä ja osaa laskea yhteen yks plus yks. Tuntuu varmaan tosi kivalta lukea omaisensa asioita netistä.
Mä en näe mitään muuta syytä tälle sun avaukselle, kuin se, että sun piti saada vaan huomiota. Tämmöiset jälkipuinnit hoidetaan todellakin ihan eri paikassa, kuin julkisella nettipalstalla.
Ja olen mäkin hoitoalalla, ollut jo vuosia, mutta silti ei ole tullut mieleenkään että tulisin nettiin kertomaan kaikesta mitä näen ja koen ja kuulen tuolla. Joku raja sentään. Jos ei tätä ymmärrä, niin ei ole soveltuva koko työhön.
Mä en näe mitään muuta syytä tälle sun avaukselle, kuin se, että sun piti saada vaan huomiota. Tämmöiset jälkipuinnit hoidetaan todellakin ihan eri paikassa, kuin julkisella nettipalstalla.
Ja olen mäkin hoitoalalla, ollut jo vuosia, mutta silti ei ole tullut mieleenkään että tulisin nettiin kertomaan kaikesta mitä näen ja koen ja kuulen tuolla. Joku raja sentään. Jos ei tätä ymmärrä, niin ei ole soveltuva koko työhön.