Kyllä mä yli nelikymppisenä naisena vaihtasin heti mieheni parikymppiseen mieheen.

• Viestiketjun aloittaja tasa-arvoa
  • Ensimmäinen viesti
Outlet harmaana
Ha ha, eipä ollut yllätys. :D Tiedän toki, että naiset mielellään laittavat miehen viaksi sekä oman, että sen miehen haluttomuuden. :)

Mutta mitäpä jos sovitaan, että naisen haluttomuus on tosiaankin miehen vika, niin olisiko se miehen haluttomuus (jota täällä väitetään niin paljon ilmenevän) sitten vastaavasti naisen vika?
Miksei olisi?
Ei mulla ole mitään moista toteamusta vastaan.
Joko se tai alhainen testosteronitaso, jota aiheuttaa mm. se, että löhöää sohvalla syömässä kaikkea p*skaa eikä urheile.

"puuma"
Minulla on toki monenlaisia kokemuksia (en ole pitänyt kirjaa, mutta reilu 200 naista äkkiä laskien), sekä hyviä että huonoja. Hyviä on useammin nuorten kuin vanhojen kanssa. Myönnän, että visuaalisella puolella voi olla tekemistä tämän kanssa. Ne nuoremmat kun ovat liki poikkeuksetta mukavampia katsella. :)
Se on jo käynyt selväksi, ettei sinulla viisari värähdä muuta kuin nuorista naisista. Monilla miehillä kalu toimii kuitenkin loistavasti myös kypsempien naisten kanssa. Ikävämpi juttu sinulle siinä vaiheessa, kun nuoret tyttöset eivät enää kiinnostu rupsahtaneesta olemuksestasi. Niillä toisilla miehillä seksielämä kukoistaa vielä eläkevaareinakin.

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
....
[QUOTE="puuma";30617240]Se on jo käynyt selväksi, ettei sinulla viisari värähdä muuta kuin nuorista naisista. Monilla miehillä kalu toimii kuitenkin loistavasti myös kypsempien naisten kanssa. Ikävämpi juttu sinulle siinä vaiheessa, kun nuoret tyttöset eivät enää kiinnostu rupsahtaneesta olemuksestasi. Niillä toisilla miehillä seksielämä kukoistaa vielä eläkevaareinakin.[/QUOTE]

Näinpä. Tässä samassa tutkimuksessa mihin rautahannu linkkasi, sanottiin myös että usein tämä miesten viehätys 25-vuotiaisiin jää vain haaveiluksi, sillä naiset eivät tuossa iässä useimmiten ole kiinnostuneita kovin vanhoista miehistä. Mutta rautahannuhan löytää näitä parikybäsiä muijia helpolla :whistle:

rautahannu
[QUOTE="puuma";30617295]Usko nyt vaan, että on paljon nuoria miehiä, jotka oikeasti kiihottuvat vanhemmista naisista.[/QUOTE]

Väittäisin kuitenkin, että olen ollut sinua enemmän tekemisissä niin nuorten kuin vähän vanhempienkin miesten kanssa, joten minulla on aika selkeä kuva siitä, millaiset nuoret miehet ja mistä syistä tyytyvät vanhoihin naisiin. :)

[QUOTE="puuma";30617295]Usko nyt vaan, että on paljon nuoria miehiä, jotka oikeasti kiihottuvat vanhemmista naisista.[/QUOTE]

nuoret miehet kiihottuu ylipäätään naisista, nuorista tietenki enemmän kuin vanhoista

"puuma"
Väittäisin kuitenkin, että olen ollut sinua enemmän tekemisissä niin nuorten kuin vähän vanhempienkin miesten kanssa, joten minulla on aika selkeä kuva siitä, millaiset nuoret miehet ja mistä syistä tyytyvät vanhoihin naisiin. :)
Eli kuulopuheiden ja mutu-tuntuman perusteella voi naisten omat kokemukset mitätöidä? Salli minun nauraa.

Syillä ei ole mitään merkitystä. Fakta on joka tapauksessa, että vanhemmat naiset saavat timmeiltä ja komeilta nuorilta miehiltä paljon hyvää seksiä.

rautahannu
[QUOTE="puuma";30617333]Eli kuulopuheiden ja mutu-tuntuman perusteella voi naisten omat kokemukset mitätöidä? Salli minun nauraa.

Syillä ei ole mitään merkitystä. Fakta on joka tapauksessa, että vanhemmat naiset saavat timmeiltä ja komeilta nuorilta miehiltä paljon hyvää seksiä.[/QUOTE]

:D Nämä kuulopuheet ovat kuitenkin enimmäkseen ihan ensikäden tietoa siinä mielessä, että väitän jokaisella tämän palstan miehellä olevan kokemusta siitä, miten nuorten miesten porukassa suhtaudutaan siihen, kun joku porukkaan kuuluva "jää kiinni" jonkun yli-ikäisen työstämisestä. :)

Sitä sen sijaan kukaan ei liene väittänytkään, etteikö olisi olemassa nuoria miehiä (niitä "poikkeavia", kuten joku tuolla aiemmin kirjoittikin), jotka syystä tai toisesta toistavat tuon em. tekonsa. Tavallisin syy on tietysti se, että oman ikäisiltä ei lohkea, mutta muitakin syitä varmaan on.

"puuma"
:D Nämä kuulopuheet ovat kuitenkin enimmäkseen ihan ensikäden tietoa siinä mielessä, että väitän jokaisella tämän palstan miehellä olevan kokemusta siitä, miten nuorten miesten porukassa suhtaudutaan siihen, kun joku porukkaan kuuluva "jää kiinni" jonkun yli-ikäisen työstämisestä. :)
Ihan sama miten suhtaudutaan, ei sillä ole merkitystä. Sinun kaveriporukkasi suhtautumisesta huolimatta nuoret miehet innolla hakeutuvat suhteisiin vanhempien naisten kanssa. Jos se olisi niin kauheaa kuin annat ymmärtää, niin tuskinpa enää uusintaa vonkaisivat, puhumattakaan pidemmistä suhteista.

rautahannu
[QUOTE="puuma";30617361]Ihan sama miten suhtaudutaan, ei sillä ole merkitystä. Sinun kaveriporukkasi suhtautumisesta huolimatta nuoret miehet innolla hakeutuvat suhteisiin vanhempien naisten kanssa. Jos se olisi niin kauheaa kuin annat ymmärtää, niin tuskinpa enää uusintaa vonkaisivat, puhumattakaan pidemmistä suhteista.[/QUOTE]

Ei tässä iässä kuule enää mistään hämmästy. :) Onhan noita kaikenlaisia pedofiilejäkin sun muita friikkejä, niin miksei sitten vanhoista naisistakin kiihottuvia. Mun pointtini on koko ajan ollut se, että normaali nuori mies, joka saa ikäistään seuraa, ei kiinnostu nelikymppisistä akoista seksuaalisessa mielessä. Friikit ovat siis asia erikseen, mutta ne ovat vähemmistö, vaikka juuri sinun sänkyysi niitä olisi sattunut kuinka paljon tahansa.

"puuma"
Ei tässä iässä kuule enää mistään hämmästy. :) Onhan noita kaikenlaisia pedofiilejäkin sun muita friikkejä, niin miksei sitten vanhoista naisistakin kiihottuvia. Mun pointtini on koko ajan ollut se, että normaali nuori mies, joka saa ikäistään seuraa, ei kiinnostu nelikymppisistä akoista seksuaalisessa mielessä. Friikit ovat siis asia erikseen, mutta ne ovat vähemmistö, vaikka juuri sinun sänkyysi niitä olisi sattunut kuinka paljon tahansa.
Ihan normaaleja nuoria miehiä minulla on ollut petikaverina. Turha yrittää heitä friikeiksi vääntää. Yhtälailla sinua voisi sanoa friikiksi, kun et kiihotu oman ikäisistäsi naisista.

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
rautahannu
[QUOTE="puuma";30617442]Ihan normaaleja nuoria miehiä minulla on ollut petikaverina. Turha yrittää heitä friikeiksi vääntää. Yhtälailla sinua voisi sanoa friikiksi, kun et kiihotu oman ikäisistäsi naisista.[/QUOTE]

Friikki olen varmaan monessakin mielessä, mutta siinä mielessä olen kuitenkin normaali mies, että minulle käyvät kaikki itseni ikäisistä nuorempiin. Itseäni merkittävästi vanhempiin en kajoa.

Kuinka kauan sinun 25-vuotispäivästäsi on aikaa? Muistatko vielä, että käänsitkö silloin enemmän päitä kuin nykyisin? :)

"puuma"
Friikki olen varmaan monessakin mielessä, mutta siinä mielessä olen kuitenkin normaali mies, että minulle käyvät kaikki itseni ikäisistä nuorempiin. Itseäni merkittävästi vanhempiin en kajoa.

Kuinka kauan sinun 25-vuotispäivästäsi on aikaa? Muistatko vielä, että käänsitkö silloin enemmän päitä kuin nykyisin? :)
Varmasti käänsin 25-vuotiaanakin päitä, mutta kyllä minulla nykyään on huomattavasti aktiivisempi, antoisampi ja monipuolisempi seksielämä kuin oli tuossa iässä. Kroppakin on tiukemmassa kunnossa nykyään, vaikka en silloinkaan ollut ylipainoinen.

Kuvitteleeko joku oikeasti, että 40v. nainen on "rupsahtanut mummo" joka saa slaagin jos tanssii :LOL:
Eikö ihmiset jota tälläistä sano, tajua olevansa itsekin joskun 40-vuotias ja miksi ihmeessä he kuvittelevat olevansa sen ikäisenä toinen jalka haudassa? Omituista ajattelua.
Mun 50v. ystävättäret ovat aika hemmetin viriilejä naisia eikä tällänen kolmekymppinen edes pärjää niiden tahdissa tuolla yöelämässä. Ihminen saa sitä uutta virtaa, kun on lapsensa hoitanu maailmalle.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
"Harriet"
En käy baareissa, mutta olen välillä vähän liiankin suosittu työpaikalla. Olen juuri 40 vuotta täyttänyt IT-alan esimiestöissä oleva nainen. Vakaasti naimisissa mieheni kanssa.
Olen luonteeltani sosiaalinen, ystävällinen, positiivinen ja puhelias. Seuraa saisin koska tahansa, minkä ikäisistä miehistä tahansa, myös nuoremmista. Ikä ei ole se mitä he hakevat, vaan älykkyys, miellyttävyys ja läsnäolemisen taito. Ulkonäköni on ihan vaatimatonta keskitasoa.

n77
Friikki on sunlainen, lähes 50v mies, joka notkuu äitipalstalla provoilemassa. Osa täällä saa kenet haluaa, osa joutuu tyytymään. Oli ikä mikä tahansa. Milloinkahan sen opit...

[QUOTE="123";30617167]Mikäköhän tuota häppistä nyt oikein riivaa?
Onko se tosiaan noin kova pala että joku (joo, hyvin harvinaista mutta kuitenkin) valitsee sen vanhemman naisen? Onko sillä oikeastaan edes mitään väliä? Jos sinulla on oikein jonoa siellä baarissa, niin onko se noin hirveetä että yksi niistä nuorista miehistä valitseekin sen vanhemman naisen?[/QUOTE]

Ei olekaan minulle väliä, mutta ajattelin kertoa mielipiteeni aiheesta joka itselleni on sattumoisin sydäntä lähellä :D

Yhteistyössä