Kyllä mä yli nelikymppisenä naisena vaihtasin heti mieheni parikymppiseen mieheen.

• Viestiketjun aloittaja tasa-arvoa
  • Ensimmäinen viesti
rautahannu
[QUOTE="puuma";30616675]Ehkä sinulla on noin ja miehillä varmaan yleensäkin. Naisilla se on juuri päinvastoin. Nelikymppisillä halut on huipussaan ja seksistä osaa nauttia täysin siemauksin ilman estoja.

Ei minulla ainakaan ikinä ollut parikymppisenä neljää eri miesta saman viikon aikana, saati että olisin yhden miehen saanut laukeamaan kymmenen kertaa yhden illan aikana, kuten nyt on.[/QUOTE]

Onnittelut sinulle, mikäli pillusi ei vielä nelikymppisenä ihan saharaa ole. Suurimmalla osalla naisista nimittäin on.

Parikymppisella on helposti tuo neljä miestä saman illan aikana, jos hän niin haluaa. Ja niistä jokainen on helposti tasokkaampi kuin yksikään noista sinulle osuneista.

Tuosta kymmenestä kerrasta sanon vaan sen, että epäilen laskuvirhettä. Tai sitten "ilta" tarkoittaa vähän pidempää ajanjaksoa, kuin mitä sillä tavallisesti ymmärretään. :)

"puuma"
Onnittelut sinulle, mikäli pillusi ei vielä nelikymppisenä ihan saharaa ole. Suurimmalla osalla naisista nimittäin on.

Parikymppisella on helposti tuo neljä miestä saman illan aikana, jos hän niin haluaa. Ja niistä jokainen on helposti tasokkaampi kuin yksikään noista sinulle osuneista.

Tuosta kymmenestä kerrasta sanon vaan sen, että epäilen laskuvirhettä. Tai sitten "ilta" tarkoittaa vähän pidempää ajanjaksoa, kuin mitä sillä tavallisesti ymmärretään. :)
Sinun kokemuksesi naisista tuskin kattaa suurinta osaa, joten ihan turha puhua mistään saharoista. Kyllä minä tiedän, millaista on olla parikymppinen. Olen sen vaiheen elänyt. Ihan yhtä helposti saisin nyt halutessani sen neljä miestä saman illan aikana.

Ja se kymmenen ei ole laskuvirhe. Aikaa oli tuolloin 5 tuntia käytössä. Viime kerralla päästiin 'vain' seitsemään laukeamiseen, kun aikaa oli vain 3 h. Ymmärrän kyllä, että on vaikeaa uskoa. Näin kyvykästä miestä ei ole omalle kohdallenikaan koskaan ennen osunut.

jeilou
Jennifer Lopez? Googlaapas sama emäntä without makeup and without photoshop, niin lupaan että yllätyt.
en yllättyny. panisin edelleen

ei tuu yllätyksenä et ihmiset näyttää erilaisilta ilman meikkiä
ja sitäpaitsi j lo on ihan ihmisenäkin aika haluttavan olonen, että ei kaikki pyöri minkää maalikerroksen ympärillä. pikkuteinit ei sitä tajua

rautahannu
[QUOTE="puuma";30616729]Sinun kokemuksesi naisista tuskin kattaa suurinta osaa, joten ihan turha puhua mistään saharoista. [/QUOTE]

No enpä sanoisi ihan noinkaan. Ikäsiskosi tuossa jo valittelikin toisessa ketjussa, että kun ei seksi kiinnosta, vaan lähinnä ällöttää koko homma. Omaa kokemustani en lähde yleistämään, mutta kun pitää silmänsä ja korvansa avoinna, niin aika vaikea on toisenlaiseenkaan käsitykseen päätyä; nelikymppinen nainen on seksuaalisesti parhaat päivänsä elänyt.

Outlet harmaana
No enpä sanoisi ihan noinkaan. Ikäsiskosi tuossa jo valittelikin toisessa ketjussa, että kun ei seksi kiinnosta, vaan lähinnä ällöttää koko homma. Omaa kokemustani en lähde yleistämään, mutta kun pitää silmänsä ja korvansa avoinna, niin aika vaikea on toisenlaiseenkaan käsitykseen päätyä; nelikymppinen nainen on seksuaalisesti parhaat päivänsä elänyt.
Hannu se yleistää omat kokemuksensa tietämään paremmin kuin "yleinen tieto" on että naisten seksuaalinen piikki osuu neljän kympin tietämiin ja miesten parinkympin. Ei ole yksi eikä kaksi eikä kolmekaan tahoa, joiden tutkimuksissa tama on todettu.

Yleisimmin tämä kyllä kertoo siitä, että myös sillä miehellä on ihan valtava merkitys siihen naisten halukkuuteen. Jos sulla hannu on kokemusta naisista, jotka ovat kuin "sahara", niin kannattaisi ehkä miettiä mitä tekee väärin. Itsellä ei seksi voinut vähempää kiinnostaa ex-miehen kanssa mutta sen jälkeen erinäisten nuorten ja oman ikäisten kanssa kyllä ja uuden miehen kanssa erityisen paljon. Miehestä siis kiinni tämäkin asia ;)

Kyse saattaa olla myös siitä, että teini-iän juuri ohittaneena kun sitä kokemusta tai omanarvontuntoa ei vielä ole, suostuu ihan mihin tahansa heikompaankin esitykseen...ja taas kannattaa miettiä sitä miehen roolia siinä yhtälössä...

• Tykkää
Reactions: AivanSama
HippuTAR
Niinkun sanottu niin mulla tohon neljäänkymmeneen nyt vielä on pari vuotta matkaa. Mutta seksi on nyt parempaa kuin koskaan aiemmin ja mielikin tekee useammin eli n. joka päivä vähintään kerran.

Ja kun edelleen ihmiset on erilaisia ja halut on erilaisia: on kakskymppisiä joita seksi ei kiinnosta ja on nelikymppisiä joita seksi ei kiinnosta. Ja on sekä kaks- että nelikymppisiä joilla on hyvinkin aktiivinen seksielämä. Kun tämäkin asia riippuu yksilöstä... Tietysti kaikille asioille voidaan määritelllä joku keskiarvo, mutta sen lisäksi löytyy molempia ääripäitä ja kaikkea siltä väliltä.
Ja sit vielä se että nelikymppiset seksuaalisesti aktiiviset ei enää välttämättä näytä/kerro asiaa yhtä julkisesti kuin kakskymppiset.

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Ahhhahah
Ei hele :LOL:

"puuma"
Varmasti homma ällöttää, jos saa vain huonoa seksiä. Varmaan sinun kokemusmaailmallasi voidaan siis päätyä tuollaiseen johtopäätökseen, mitä kerrot. Minun kokemukseni ovat ihan toisenlaisia.

rautahannu
Yleisimmin tämä kyllä kertoo siitä, että myös sillä miehellä on ihan valtava merkitys siihen naisten halukkuuteen. Jos sulla hannu on kokemusta naisista, jotka ovat kuin "sahara", niin kannattaisi ehkä miettiä mitä tekee väärin. Itsellä ei seksi voinut vähempää kiinnostaa ex-miehen kanssa mutta sen jälkeen erinäisten nuorten ja oman ikäisten kanssa kyllä ja uuden miehen kanssa erityisen paljon. Miehestä siis kiinni tämäkin asia ;)
Ha ha, eipä ollut yllätys. :D Tiedän toki, että naiset mielellään laittavat miehen viaksi sekä oman, että sen miehen haluttomuuden. :)

Mutta mitäpä jos sovitaan, että naisen haluttomuus on tosiaankin miehen vika, niin olisiko se miehen haluttomuus (jota täällä väitetään niin paljon ilmenevän) sitten vastaavasti naisen vika?

rautahannu
[QUOTE="puuma";30616968]Varmasti homma ällöttää, jos saa vain huonoa seksiä. Varmaan sinun kokemusmaailmallasi voidaan siis päätyä tuollaiseen johtopäätökseen, mitä kerrot. Minun kokemukseni ovat ihan toisenlaisia.[/QUOTE]

Minulla on toki monenlaisia kokemuksia (en ole pitänyt kirjaa, mutta reilu 200 naista äkkiä laskien), sekä hyviä että huonoja. Hyviä on useammin nuorten kuin vanhojen kanssa. Myönnän, että visuaalisella puolella voi olla tekemistä tämän kanssa. Ne nuoremmat kun ovat liki poikkeuksetta mukavampia katsella. :)

nainen77
Aijjaa :D Saat toki unelmoida.. Mutta ihan aikuisten oikeasti, ei ole mitään jakoa. Mikään parhaat päivänsä ohittanut mamma ei pärjää tuolla nuorten miesten ja naisten sinkkumarkkinoilla.
Voi sua pientä. Veikkaanpa silti, että saisin miehen ihan heittämällä jos me oltais joskus samasta miehestä kampailemassa, miehen iästä riippumatta.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
rautahannu
Ei ole mikään uskon asia, perustuu kokemukseen. Viimeksi mua piiritti 29-vuotias mies, luullen mua 28-vuotiaaksi. Eikä kyllä perääntynyt senkään jälkeen kun kuuli mun oikean iän.
Unohdit mainita sen, että kyseessä on vieläpä niin kuuma 29-vuotias, että hänellä on jono parikymppisiä ovellaan. :) takana Mitä se mielestäsi todistaa, että yksi tuollainen (tai vaikka kymmenenkin) miestä on löytynyt?

"123"
Mikäköhän tuota häppistä nyt oikein riivaa?
Onko se tosiaan noin kova pala että joku (joo, hyvin harvinaista mutta kuitenkin) valitsee sen vanhemman naisen? Onko sillä oikeastaan edes mitään väliä? Jos sinulla on oikein jonoa siellä baarissa, niin onko se noin hirveetä että yksi niistä nuorista miehistä valitseekin sen vanhemman naisen?

rautahannu
Ai mitäkö? No sitä ettei iällä ole haluttavuuteen sellaista vaikutusta kuten te lapset luulette.
Heh, jos tuo -77 on syntymävuotesi, olen lähes 10 vuotta sinua vanhempi. :) Ja ikä todellakin on yksittäisistä piirteistä toiseksi eniten seksuaaliseen vetovoimaan vaikuttava asia, lihavuus vaikuttaa eniten.

Ja kyllä, myös minun "parasta ennen"-päiväni on mennyt jo ajat sitten, vaikka aina toisinaan minulla joitain kaksvitosia naisia onkin.

Yhteistyössä