K
Karuski
Vieras
Mies ja tyttö osti syksyllä lapselle ekat tavis sukset..eli monossa etukiinnitys monon alla..Kaikissa luki alennuslappu ja silti 3v lapsen suksien hinnaksi tuli melkein 100?..Ei hyvää päivää!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:Mies ja tyttö osti syksyllä lapselle ekat tavis sukset..eli monossa etukiinnitys monon alla..Kaikissa luki alennuslappu ja silti 3v lapsen suksien hinnaksi tuli melkein 100?..Ei hyvää päivää!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:täällä lasten suksipaketit 79?
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:no meillä on vain yksi lapsi,joten meillä ei voi puhua kierrätyksestä. Meinattiin ostaa kevään aikan lapselle laskettelupakettia ja huh..sille vasta tuleekin hintaa, mutta meneehän nekin muutaman vuoden..
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:Mies ja tyttö osti syksyllä lapselle ekat tavis sukset..eli monossa etukiinnitys monon alla..Kaikissa luki alennuslappu ja silti 3v lapsen suksien hinnaksi tuli melkein 100?..Ei hyvää päivää!
jos tuohon kuuluu kenkä, monot siteet sauvat niin ei minusta paha hinta. yleensä kestää ainakin 2 lapsen käyttäää eli 50 euroa/lapsi.
minä taas en ymmärrä miten joillakin on varaa ostaa itselleen näitä tekstiilejä urheiluliikkeistä jotka maksavat helposti jotain 500 euroa/takki. heh.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:Mies ja tyttö osti syksyllä lapselle ekat tavis sukset..eli monossa etukiinnitys monon alla..Kaikissa luki alennuslappu ja silti 3v lapsen suksien hinnaksi tuli melkein 100?..Ei hyvää päivää!
jos tuohon kuuluu kenkä, monot siteet sauvat niin ei minusta paha hinta. yleensä kestää ainakin 2 lapsen käyttäää eli 50 euroa/lapsi.
minä taas en ymmärrä miten joillakin on varaa ostaa itselleen näitä tekstiilejä urheiluliikkeistä jotka maksavat helposti jotain 500 euroa/takki. heh.
No jos takkia käyttää 10 vuotta, niin sama hintahan siitä tulee kuin suksista. Laadukas takki kestää sen ihan hyvin. Ja kompromissejä ei tarvitse tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:Mies ja tyttö osti syksyllä lapselle ekat tavis sukset..eli monossa etukiinnitys monon alla..Kaikissa luki alennuslappu ja silti 3v lapsen suksien hinnaksi tuli melkein 100?..Ei hyvää päivää!
No jos takkia käyttää 10 vuotta, niin sama hintahan siitä tulee kuin suksista. Laadukas takki kestää sen ihan hyvin. Ja kompromissejä ei tarvitse tehdä.
Aivan. samaa mieltä, että jos takkia käyttää 10 vuotta. Mutta kun nämä jotka ostavat kallista tekstiiliä urheiluliikkeestä ostavat havaintojeni mukaan trendivärit joka vuosi.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja hm:Urheiluliike ehkä, mutta eihän sieltä saakkaan laatukamaa. Mutta vaelluskamoja myyvissä liikkeissä värit eivät muutu vuosien varrella. Ne ovat musta, metsänvihreä ja armosta se punainen. Toinen juttu tietty on, jos pitää päivittää takin tekniikka![]()
Punainen on muuten järkevin väri metsässä. Olen kertaalleen tietämättäni pelastanut pari poikaa tunturista, kun näkivät mun punaisen takkini ja osasivat meidän leiriin. Eivät olleet nähneet meidän telttoja eikä niitä kahdeksaa muuta ihmistä, mutta mun takin näkivät.
Sen jälkeen olen järjestään vältellyt maastovärisiä vaelluskamppeita.