Kyllä se on niin, että mua ei ole tarkootettu elämään parisuhteessa

[QUOTE="joo";22155155]Vaikka palstailen todella satunnaisesti niin silti minulla mielikuva, että sinulla on aina joku parisuhde menossa/tulossa/loppumassa/ongelmissa - siitä varmaan voit päätellä jotain??
Oletko epätoivoinen yh, joka yrittää löytää miehen mistä tahansa ja millaisen tahansa??[/QUOTE]

Peesi!
Mustakin on aina uus ihastus/vakkari/exä..
Kunnon tuulimylly..

[QUOTE="vieras";22155391]joo kuvissa ainoo ero tukan väri. ilmeet samat, ja samalla tavalla itte räpsästy, olkapäästä näkee että itse pitää kameraa.[/QUOTE]

Painukaa nyt helvettiin siitä ääliöt!

[QUOTE="vieras";22155432]Mistä? Sä itse kirjoitat tänne kaiken. Ehkä sitten olet liioitellut...[/QUOTE]

On se hyvä kun te tiedätte mun suhdeasiat paremmin kuin mä itte.

[QUOTE="sipsi";22155135]No voi harmi! Ei lohduta tällä hetkellä, tiedän, mutta jos seuraava kerta olisi sitten se oikea.

Mikäli siis seuraavaa kertaa haluat. Yksinolokaan ei minun mielestäni ole millään lailla huono vaihtoehto.[/QUOTE]

Yksinolo ei tosiaankaan ole huono vaihtoehto kun lapsikin. En voisi kuvitellakaan alkavani mitään uusioperhesäätökä, ennenkuin kuopus muuttaa kotoa. Sittenkin kovan harkinnan paikka. Ainahan voi silti vipinää olla.

[QUOTE="joo";22155155]Vaikka palstailen todella satunnaisesti niin silti minulla mielikuva, että sinulla on aina joku parisuhde menossa/tulossa/loppumassa/ongelmissa - siitä varmaan voit päätellä jotain??
Oletko epätoivoinen yh, joka yrittää löytää miehen mistä tahansa ja millaisen tahansa??[/QUOTE]

Niin hän on, kumppani olisi pakko saada, vaikka ei niin hyväkään. Toisaalta ymmärrettävää kun niuoehko ihminen, vaikkei siltä näytäkään.

Siis voi helvetti, että osaa aikuiset olla ilkeitä... Vai yksikö siellä vaan eri nimimerkein v.ittuilee, kiusaa, ja ilkkuu?

Kaikkia sitä leipä elättääkin, en paremmin sano :(

I know ***hali***

Minäkin rakastuin mieheen, joka näytti vastaavan tunteisiin ihan samalla tavalla. Sitten hän kaipasi mietintäaikaa (oli eronnut vähän aikaa sitten) ja muutaman viikon päästä ilmoitti olevansa onnellinen yksin. Ei edes anteeksipyyntöä siitä että antoi ymmärtää enemmän. Olihan se toki kivaa niin kauan kuin sitä kesti, mutta olen edelleen sitä mieltä että me olisimme täydelliset toisillemme. En oikein tiedä miten pääsisin asiasta yli.

Oli lähellä, piti kädestä kiinni ja sellaasta pientä. Kyllä mun pari kaveriakin luuli miehen käyttäytymisen perusteella, että sekin on kiinnostunut. En mä ainakaan miespuolisten kavereitten kanssa noin ole kuin se miehen kanssa, mutta kai jotkut sitten on.

Kyllä mä ainakin oon miespuolisten kavereitten kanssa ihan samanlailla kun naispuolistenkin, halailua, melko lyhyellä etäisyydellä oloa ja satunnaista koskemista. Eikä siinä oo MITÄÄN mitä ei vois tehä naisellekin / oman miehen nähen.

Yhteistyössä