Kyllä se on niin, että mua ei ole tarkootettu elämään parisuhteessa

Ehkäpä sille tuli pupu pöksyyn. Anna ajan kulua ja katot sitte uusiksi... En pystyny lukemaan koko ketjua ko sivu näkkyy miten sattuu, joten sori jos oot johonki tämän tapaseen jo vastannu :D

Mie aikoinaan nykyselle ukolleni sanoin että seksiä kiitos juu mut parisuhde, nouvei, niin se vaan aika autto...

Ehkäpä sille tuli pupu pöksyyn. Anna ajan kulua ja katot sitte uusiksi... En pystyny lukemaan koko ketjua ko sivu näkkyy miten sattuu, joten sori jos oot johonki tämän tapaseen jo vastannu :D

Mie aikoinaan nykyselle ukolleni sanoin että seksiä kiitos juu mut parisuhde, nouvei, niin se vaan aika autto...

Mitä tässä voi tehdä jos toinen pitää mua vain kaverina. Tuota se on toistanu ja samoon sitä, että haluaa olla yksin nyt. Anteeksi on pyydellyt muutaman kerran.

[QUOTE="vieras";22160204]Eihän ap jo tullut yliannostusta sitä oikiaa elämää? Sentään yli puoli vuorokautta? :/[/QUOTE]

Olenko mä jossaki sanonu, että lopetan palstailun? Mä häivyin eilen sen takia kun olin menossa kaverin ja hänen miehensä työ.

[QUOTE="Juu";22155736]Kyllä mä ainakin oon miespuolisten kavereitten kanssa ihan samanlailla kun naispuolistenkin, halailua, melko lyhyellä etäisyydellä oloa ja satunnaista koskemista. Eikä siinä oo MITÄÄN mitä ei vois tehä naisellekin / oman miehen nähen.[/QUOTE]

mä en kyllä ikinä pitelisi kädestä tai olisi muuten lähellä miestä jota pitäisin pelkkänä kaverina

mä en kyllä ikinä pitelisi kädestä tai olisi muuten lähellä miestä jota pitäisin pelkkänä kaverina

Mutta ihmisillä on eri tapoja. Meidän kaveripiiris ei vain tehdä noin. Just tuosta miehen käytöksestä puhuttiin eilen kaverin kanssa ja kyllä kaveri oli mun kanssa samaa mieltä ja ihmettelin miehen touhua.

Mutta ihmisillä on eri tapoja. Meidän kaveripiiris ei vain tehdä noin. Just tuosta miehen käytöksestä puhuttiin eilen kaverin kanssa ja kyllä kaveri oli mun kanssa samaa mieltä ja ihmettelin miehen touhua.

näissä todellaki on eroja. mun ex kävi (omien sanojensa mukaan) nukkumassa monta yötä yhden muijan vieressä mut mielestään ovat silti vaan kavereita. what ever, mutta en kyllä todellakaan ite käy nukkumassa miespuolisten kavereiden vieressä.

no ei tapana täälläkään, jos joku mies lähestyisi mua sillai että haluaisi pidellä kädestä ja "nuohota" lähellä mua muutenkin niin kyllä ei tulisi mulle ekana mieleen että ollaan tässä nyt kavereita vain. Onko tuolla miehellä äskettäin päättyny parisuhde takana, jätetty tai petetty ?
Kun tuo käytös mun mielestä plus perään "ollaan vaan kaverit"-selitykset kuulostaa vähän siltä että on epävarma ja ns testaa markkina-arvoaan

Tsemppiä, se on sen miehen epävarmuutta... mulla oli kerran samanlainen, josta ei millään ottanut selvää. Sitten kysyin kerran suoraan ja oli tuota samaa seli-seliä. Harmitti, kun olin vähän ihastunut.

Jatkoin elämää ja auta armias kun mulla oli sitten uusi poikaystävä, niin jo alkoi taas nuohoaminen ja kädestä pitely ja jutut että ehkä haluankin olla muuta kuin kaveri... Sanoin että sulla oli kuule jo mahikses ja se juna meni jo.

Viimeksi muokattu:
:hug: osaisinpa sanoa jotakin lohdullista. Ehkei sitten aika ja ihminen ollut oikea.
Ihastumiset, jos ne ovat herättäneet toiveita ja odotuksia, jotka eivät täytykään, saavat toki aikaan pettymyksiä. Suurempia ja pienempiä vihlaisuja sydämessä. Jollaiselta, jos on kipeästi vihlaissut, toki haluaisi säästää itseään. Mutta eikö ihastuminen silti voi olla positiivinenkin asia, sellainen "todiste" siitä,
että jaksaa vielä uskoa ja rakastaa. Itseään ja sydäntään pitää toki säästääkin ja varjella kivulta, mutta
toisaalta uskallus heittäytyä eteenpäin ja uusiinkin ihastuksiin, uskallus uskoa elämään ja ihmisiin ja parisuhteeseenkin voi silti rikastuttaa elämää. Ehkei aina pidä antaa kaikkeaan ( enkä tarkoita nyt panemista) mutta jos yhä uskaltaa laittaa itsensä likoon, ehkä myös saa enemmän.

En osaa nyt selittää, mitä ajan takaa. Mutta uskoisin edes jollain tasolla ymmärtäväni miltä sinusta tuntuu.:hug: ja tpivon että löytäisit ja kohtaisit onnen ja sopivan ihmisen.

näissä todellaki on eroja. mun ex kävi (omien sanojensa mukaan) nukkumassa monta yötä yhden muijan vieressä mut mielestään ovat silti vaan kavereita. what ever, mutta en kyllä todellakaan ite käy nukkumassa miespuolisten kavereiden vieressä.

No muutaman kerran mekin ollaan tuon miehen kanssa nukuttu vierekkäin ja mies on pitänyt kiinni ja pyytänyt kainaloon. Kaipa sen mielestä kaverit tekee niin.

Mitä hemmetin väliä sillä on, etsiikö vapaa ihminen itselleen kaveria ja tutustelee vaikka joka kuukausi uuteen ihmiseen? Tai tutustuuko kerran viidessä vuodessa? Mitä hittoa se kenenkään napaa kaivelee? Kyllä on joillakin köyhä elämä, kun pitää pitää muistissa tuikituntemattoman ihmisen sanomiset ja tekemiset pitkältä ajalta... Ensimmäistä kertaa on pakko vetää kateuskortti pöytään ja tuumata, että taitaa vain olla kateellisten panettelua jos jolla kulla on mahdollisuus tutustua myös vastakkaiseen sukupuoleen ilman mustasukkasuusdraamoja.

Siis minulla on läheisiä ystäviä miehinä,mutta koskaan ei kukaan niistä vieressä ole nukkunu jos on VAAN ystävä, tai kädestä pitäny kiinni.Halattu jos ollaan onniteltu toista jostaki, tai baarissa viiden promillen humalassa.
Outoa,todella outoa.Ymmärrän kyllä että olet luullu väärin.

Yhteistyössä