A
agejp
Vieras
Tiedättehän te - nuorempana vannoo, ettei koskaan tee lapsia. Vanhemmat ihmiset sanovat, että "kyllä se mieli siitä vielä muuttuu".
Onko täällä palstalla kuinka paljon niitä, joiden mieli on muuttunut? Missä iässä? Miten "huomasitte" asian? Vai onko lapsen/lasten hankkiminen ollut itsestäänselvyys nuoresta asti?
Onko täällä palstalla kuinka paljon niitä, joiden mieli on muuttunut? Missä iässä? Miten "huomasitte" asian? Vai onko lapsen/lasten hankkiminen ollut itsestäänselvyys nuoresta asti?